Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Et sä voi ikinä uskoa miten rajusti mä rakastuin suhun.
Täällä kohtalotoveri. Osan kerroin hänelle, mutten likimainkaan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en öysty tähän
Ok. Se sun silti täytyy pystyä mulle sanoon.
Noup. Ymmärrä.
En aio ymmärtää sitä. Ansaitsen suoran irl torjunna jos niin on. Sen verran saat luvan minua arvostaa.
Unelmoi rauhassa.
Nyt mammat kuntoilemaan ja sitten syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te rakastutte omiin tunteisiinne ja siihen että teistä tuntuu hyvältä. Se ei liity siihen toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä ole mitään syytä kertoakaan, jos on yksipuoliset tunteet eikä ole mitään suhdetta.
Itse kertoisin vain jos olisi selvät molemminpuoliset tunteet ja yhdessä oltu jo pidempään.
Eri
Välillä tuntuu etten voi olla missään enkä sanoa mitään, kun heti seuraa kauhea kaaos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te rakastutte omiin tunteisiinne ja siihen että teistä tuntuu hyvältä. Se ei liity siihen toiseen ihmiseen.
Ei noin. Rakastuminen ja yhteisen ajan myötä syntyvä kiintymysrakkaus erikseen, sinä pidät ilmeisesti jälkimmäistä rakastumisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, älä ole typerä
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä usko ennen kuin osuu omalle kohdallesi, mutta joskus voi huomata ihastuneensa ja jopa rakastuneensa, vaikka se ei sovi omaan eikä välttämättä sen toisenkaan elämäntilanteeseen. Vaikka kuinka yritti unohtaa ja taistella vastaan, tunne pulpahti uudestaan esille myöhemminkin. Sellainen ei tunnu erityisen hyvältä tai onnelliselta vaan epätoivoiselta, pelottavalta, ahdistavalta, liian suurelta jutulta - siltikin, vaikka mukana on kaikenlaisia rakastumiseen kuuluvia juttuja kuten perhosia vatsanpohjassa, valvomista, unelmia ja haaveilua,...
Olisin halunnut jutella kanssasi pidempään tänään, olit minulle jopa vähän töykeä, miksi, se sattui.
Olen täällä vain sinun takiasi, vain sinun. Halusin nähdä sinut.
Mulla on edelleen niin ikävä ja paljon sanottavaa.
Tiedät missä olen illalla, tule!
Sinulle sopi tosi hyvin se valkoinen toppi, jossa oli sinistä jaa jotain muuta kuviontia. En niin tarkasti muista, kun olen aina vähän sekaisin kun olen siellä. Johtuu siis vain sinusta mies.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle sopi tosi hyvin se valkoinen toppi, jossa oli sinistä jaa jotain muuta kuviontia. En niin tarkasti muista, kun olen aina vähän sekaisin kun olen siellä. Johtuu siis vain sinusta mies.
Missä piireissä miehet pitää toppeja? Niin pudonnu kärryiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei tarvita piirejä. He ovat rohkeampia miehiä ja elämäniloisempia. Pidän itse sellaisista ihmisistä, heissä osuu valoa sekä voimaa. Heidän kanssaan voi nauttia elämästä.
Terveisiä Jonnalle, Petralle, Saralle ja Suville. Kaikki yhtä ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-piireissä ilmeisesti.
Ei se nyt siihen liity suoranaisesti. Mutta en jaksa selittää, kun ette ymmärrä.
Olipa taas yllätys että viestini poistui. Antaa sitten olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, älä ole typerä
Oikeassa hän on, ennen kuin toisen tuntee läpikotaisin ei voi sanoa rakastavansa muuta kuin omaa tunnetta hänestä. Eri
Ja sellaiset eivät osaa aidosti rakastaa, koska he vain haluavat sen oman tunteensa ja silloin se toinen osapuoli jää yleensä jopa kokonaan ilman tunnetta. Pitää ymmärtää, että siitä ei saisi syyttää sitä toista joka ei tunne. Sellainen suhde ei toimi. Tunne tulee jos tulee.
Mistä puhut?