Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikesta paskasta jonka aiheutit tulemalla meidän elämäämme.
Ehkä kohtalo hänet siihen nakkasi. Oletko sitä ajatellut? Selvästi hän sai pääsi pyörälle. Ja ilmeisesti edelleen on mielessäsi kun tänne kirjoitat. Ja ehkä pani miettimään mitä voisikaan olla jos uskaltais olla rohkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omet kivan oloinen ihminen. Hassun ja hauskan oloinen. Ole oma itsesi. Olet kaunis.
Hassun hauskaa lomaa 💗
Tyhmä kirjoitusvirhe. Ei ole lomaa kummallakaan. 👍
Vierailija kirjoitti:
Pysy sydämessäni aina <3
Mielelläni kiitos.
Olen ajatellut sinua liian useasti ja liian paljon. En jaksaisi enempää sinua. Kitumista.
Olet erilainen. Se kiinnostaa. En usko että sinussakaan on mitään vikaa. Jotenkin uskon ymmärtäväni enemmän kuin uskotkaan kaikenlaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet erilainen. Se kiinnostaa. En usko että sinussakaan on mitään vikaa. Jotenkin uskon ymmärtäväni enemmän kuin uskotkaan kaikenlaisesta.
Millä tavalla erilainen? Kerro vähän lisää hänestä
En voisi kuvitella, että voisit koskaan kiinnostua minusta, kun tiedän kenen kanssa olet viimeksi ollut suhteessa. No, yritän päästä eroon tästä tunteesta, mutta ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Sori kaikesta.
Voisitko mitenkään sanoa tuon itl? Olisin iloinen ja se helpottaisi oloa. Haluaisin nähdä
Vierailija kirjoitti:
Näin naurulokin tossa yks ilta, hengaili yksin peruslokkien kanssa, mistä lie tullut. Sillä on sellanen ruskea pää niin erottaa, jos joku miettii mistä tunnistaa.
Ne peruslokit on kalalokkeja. Sit on tummempisulkainen (musta) selkälokki jolla on kellertävät jalat. Selkälokki näyttää vähän samalta merilokin kanssa mut niillä on eri väriset jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kaikesta.
Voisitko mitenkään sanoa tuon itl? Olisin iloinen ja se helpottaisi oloa. Haluaisin nähdä
*irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla erilainen? Kerro vähän lisää hänestä
Hyvin omanlainen persoona.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella, että voisit koskaan kiinnostua minusta, kun tiedän kenen kanssa olet viimeksi ollut suhteessa. No, yritän päästä eroon tästä tunteesta, mutta ei ole helppoa.
Oon kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa kyllä tuoda eväitä. Eipä ole ennen kukaan tuonutkaan. Se olisi rakkautta.
Mä vein mun rakkaalle ihmiselle eväitä kun oli kipeä. Pieleen meni kun korona vei kai makuaistin. Tuskin edes niitä itse söi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia lauseita vailla tunnisteita.
Samaa miettinyt, mitä järkeä.
Jotkut tajuu
Hassun hauskaa lomaa 💗