Kuinka paljon maksaa päällesi juuri nyt olevat vaatteet?
Aloitan:
Huppari 25€
Collegehousut 30€
Toppi 5€
Sukat 5€ (pakkaus jossa tuli useita pareja)
Alushousut 10€
Rintaliivit 40€
Eli 115€ yhteensä :D
Kommentit (62)
Neuletakki, ostettu Madeiralta 20 v. sitten, en muista paljonko maksoi, mutta oli halpa.
Vanha, n. 10 € maksanut pitkähihainen puuvillapaita, sen alla samoin n. 10 v. vanha hihaton, pitkähelmainen paita pari euroa. Ritsikat n. 20-30 €. Paksut fleecepitkikset jostain tarjouksesta, ehkä 10€. Parin €:n vanhat nilkkasukat. Villasukat (anopin anopin tekemiä) saatu joululahjaksi n. 1985.
Yhteensä maksimissaan 60 € ollut hankintahinta. Tällä hetkellä voisin saada näistä 5 €, mutten myy, varsinkaan villasukkia.
Reikäset kalsarit ja reikänen t-paita, varmaan 0-1 euroa?
oon saanut Kairosta yömekon, se ylläni nyt ja on tosi mieleinen
Yöpaita, sain vanhmmiltani joululahjaksi
Pikkarit n. 10 e
En vaan tajua, että miksi tämä aloitus tulee aina uudelleen.
Eikö teineille ole enää nykyään demin kaltaista palstaa, missä saisi puhua vaatteiden hinnoista?
College n 30 e
T-paita 16
farkut 69
Alkkarit 3 e
Sukat 3 e
Rintsikat 12
Yöpaita n. 15e
Alushousut alle 8e
Jos olisin pukenut päälle niin halpoja vaatteita ovat.
15 vuotta vanha t-paita H&M 5€
Verkkarit Adidas kaiketi jotain 25€
Sukat House 2€ tai jotain
= Noin 32€.
Jotain 10 euron yöpaita, jonka ostin yli 10 vuotta sitten. Ostin kolme samanlaista eri väreissä ja nämä vaan kestää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti
Suojaatko kuitenkin sohvat ja tuolit vai haiseeko ne sun takamukselta?
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua, että miksi tämä aloitus tulee aina uudelleen.
Eikö teineille ole enää nykyään demin kaltaista palstaa, missä saisi puhua vaatteiden hinnoista?
Hilja koyha!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti
Suojaatko kuitenkin sohvat ja tuolit vai haiseeko ne sun takamukselta?
Kotonaanhan hän on. Jotkut myös osaavat peseytyä - on ehkä outo asia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Prisman yöpaituli vuodelta 2014, ehkä 12e. Toki sen päällä makaa kaksi rotukissaa, joista olen maksanut yhteensä 2200e.
Kotivaatteena alekorista löydetty iso t-paita. Taisi maksaa jotain 8 euroa. Olen köyhä työtön.
Vierailija kirjoitti:
Prisman yöpaituli vuodelta 2014, ehkä 12e. Toki sen päällä makaa kaksi rotukissaa, joista olen maksanut yhteensä 2200e.
Kissoja, ihanaa🐈😍
Yöpaita 5e alesta ja pikkarit 9,95€
0 eur, paituli saatu lahjaksi, villasukat saatu lahjaksi. Ulos mennessä 25 eur alushousut, päällyshousut, kengät ja käsineet ostettu muut saatuja.