NAISILLE: Miten reagoida kun poikaystävä kertoi, että tykkää miehistäkin?
Itseäni tämä häiritsee, että onko hän täysin kiinnostunut minusta.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia vastoinkäymisiä tai muuten ajatuksia miten tähän pitäisi reagoida?
Onko suhde tässä? Rakastan poikaystävääni, mutta on jotenkin ristiriitaiset tunteet..
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei biseksuaalisuus tarkoita polyamorisuutta!! Samalla tavalla biseksuaali voi olla uskollinen kuin heterokin, sillä ei vaan ole mitään väliä onko puoliso mies vai nainen. Itsekin olen biseksuaali vakavassa parisuhteessa, enkä kyllä haikaile kenenkään muun perään. Jostain syystä heteronaisilla on hirveä ongelma biseksuaalisuuden kanssa, heteromiehiä ei vois vähempää kiinnostaa.
Suurin osa heteromiehistä tajuaa, että iso osa naisten biseksuaalisuudesta on performatiivista eikä koskaan manifestoidu aitoon vitunnuolentaan.
Ei pidä paikkaansa. Suurin osa bi naisista on lähempänä lesboa kuin heteroa (ainakin keitä itse tunnen).
Mikä kysymys tämä on? Reagoit niin miten sinusta tuntuu, miten ihmeessä tätä pitää kysyä muilta? Ja en nyt tarkoita lytätä sinua, mutta jos se tuntuu sinusta pahalta niin miksi kuvittelet että teeskenteleminen että kaikki olisi ok, vie mitään eteenpäin? Jos et voi olla aidosti oma itsesi niin sillä on seuraamuksensa. Ihan niinkuin miehesikin on saatava olla. Jos asia vaivaa sinua, puhukaa siitä.
Minä en ole koskaan ollut parisuhteessa ja täällä jakelen ihan perusasioita parisuhde-elämästä. Kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tauteja pelkäisin, noloa myöntää.
Mitä noloa siinä on.
Kyllä tässä tautivaara tuplaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Musta se ois niin oksettavaa että siihen loppuisi liitto. Jos ois ollut oikeaa läheisyyttä niin varmaan etoisi aika pitkään aina ku tulis mieleen.
Totta, kuka hullu nyt miehen kanssa haluaisi olla. Toivottavasti kestät sen, kun saat tietää että puolisosi on mies.
Siemenlinko kirjoitti:
Silloin kun se alkaa haisemaan paskalta tiedät että se on pettänyt sinua. Ei ainakaan suuseksiä sen jälkeen.
Voihan ne keskenäänkin kakkosta harrastaa, vai meinaatko, ettei aloittajan peräsuolesta tule paskaa?
Minusta homomiehet olivat aina olleet söpöjä ja jotenkin symppiksiä. Mutta kun tapailemani mies yhtäkkiä kertoikin seurustelleensa joskus myös miesten kanssa, niin ei se tuntunutkaan niin söpöltä. Aloin nähdä miehessä, hänen käytöksessään ja olemuksessaan, jopa äänessään, yhtäkkiä tosi feminiinisiä juttuja ja seksuaaliselta vetovoimalta tippui pohja pois. Juttu kuivui kasaan. En tiedä, jos olisin alusta asti tiennyt hänen olevan bi, että olisinko reagoinut toisin.
Tieto ei liikauttaisi tipan tippaa. Olen itse pan, eli sukupuolella ei ole mulle mitään merkitystä, ja rakastun yhteen ihmiseen kerrallaan. Mitkään ryhmäsessiot tai polyamoriat tms eivät kiinnosta.
Oma valintasi. Itse olen 100% hetero seksuaalisesti, joten miehistä kiinnostunut mies ei kiinnosta. Homokavereilta kuullut, että etenkin keväisin nämä varatut heterosuhteessa olevat miehistä pitävät miehet hakevat salaista homoseuraa... Se on ok, jos kaikki osapuolet tietävät missä kuviossa ovat mukana, muutoin ei.
Kysyisin ensimmäisenä kokeeko oikeasti olevansa bi.
Mutta siis itseäni asia ei haittaisi jos mies ihan aidon oikeasti pitäisi myös naisista.
Voisin myös ottaa seksiin toisen bi/homomiehen.
Vierailija kirjoitti:
Tauteja pelkäisin, noloa myöntää.
Sama.
Miettikää vastatessanne sallisitteko tuollaisen naisille.