Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE: Miten reagoida kun poikaystävä kertoi, että tykkää miehistäkin?

Vierailija
27.05.2023 |

Itseäni tämä häiritsee, että onko hän täysin kiinnostunut minusta.

Onko muilla ollut vastaavanlaisia vastoinkäymisiä tai muuten ajatuksia miten tähän pitäisi reagoida?

Onko suhde tässä? Rakastan poikaystävääni, mutta on jotenkin ristiriitaiset tunteet..

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin vaan innoissani. Mahdollisuus kolmen kimppaan ;)

Vierailija
22/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen kannalta en näkisi eroa siinä kertooko mies olevansa kiinnostunut myös miehistä vai kertoisiko olevansa kiinnostunut toisista naisista. Tarkoitan sitä ettei hän pettäisi sen todennäköisemmin riippumatta siitä onko hetero vai bi, jos on sitoutunut yksiavioiseen suhteeseen.

Tämä. Mutta haluaisin myös tietää, miksi mies ottaa asian puheeksi. Haikaileeko menetettyjen kokemusten perään vai haluaako vain, että tunnen hänet paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen kannalta en näkisi eroa siinä kertooko mies olevansa kiinnostunut myös miehistä vai kertoisiko olevansa kiinnostunut toisista naisista. Tarkoitan sitä ettei hän pettäisi sen todennäköisemmin riippumatta siitä onko hetero vai bi, jos on sitoutunut yksiavioiseen suhteeseen.

Tämä. Mutta haluaisin myös tietää, miksi mies ottaa asian puheeksi. Haikaileeko menetettyjen kokemusten perään vai haluaako vain, että tunnen hänet paremmin?

Mitä ihmettä? Kuinka joku edes voi tulkita sen, että kertoo omann seksuaalisen suuntautumisen menetettyjen kokemusten perään haikailuna? Vai haikailetko itse teoreettisten seksikokemusten perään kun jossain asiayhteydessä mainitset olevasi hetero?

Ja kääntäen, mitä mieltä olisit siitä, että päädytte yhteen, menette naimisiin, hankitte lapsia ja vuosien jälkeen mies kertoo sinulle olevansa biseksuaali?

Vierailija
24/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan jälkimmäistä. Saattaa kokea kertomatta jättäessään ettei voi olla ihan sataprosenttisesti oma itsensä kanssasi. Ja varmasti tietää myös että joillekin tuo asia voi olla ongelma, joten haluaa olla varma että hyväksyt hänet sellaisenaan.

Vierailija
25/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi/pan-miehet ovat todella hyviä seurustelukumppaneita naisille. He ovat harvoin kangistuneet mihinkään stereotypisiin mieskaavoihin, vaan ovat tavallisia heteromiehiä tasa-arvoisempia ja tiedostavampia, koska kuuluvat itsekin vähemistöön. 

Tämä on muuten totta. Nuorempana Seurustelin pari vuotta yhden ns.täydellisen miehen kanssa, joka kertoi minulle taipumuksestaan. Hän oli suorastaan miesjumala, ulkonäöllisesti ja luonteeltaan, huh huh.

Hän kirjoitti runoja, penkkiurheili, luki kirjoja, näytti miesmallilta, kokkasi hyvin, osasi kuunnella ja keskustella, tykkäsi ihan hulluna koirastani, urheili, harrasti sählyä, elokuvia ja taiteita, huomioi, osti lahjoja, yritti, muttei liikaa, jne. Minä puhalsin homman poikki, koska hän oli minua 5 v nuorempi ja kolmenkympin ylittäneenä tunsin itseni liian vanhaksi hänelle.

Olin siis itse kypsymätön ja epävarma. No nyt tällä miehellä on 2 lasta ja avovaimo. Tiedän, että hänen mieskaverinsa pyörii perhetuttuna heidän elämässään ja olen joskus pohtinut, tietääköhän nykyinen puoliso asiasta. Vaan eipä kuulu mulle enää millään tavalla.

(Nyt mulla on sitten 5 v vanhempi mies, joka tuntuu joskus niiiin vanhalta 😀)

Vierailija
26/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-miehet käytännössä aina kaappihomoja, jotka haluavat kaunistella totuutta. Lisäksi miehillä seksuaalisiin poikkeamiin liittyy lähes aina vahva toteuttamisvietti.

Vierailija
27/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jatkaisi, mahdolliset taudit ja kaikki muu

Vierailija
28/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! jätä se ! Se ei ole sitten normaali on siihen päin kallistuva HYI KAIKKEA! JA HYI!

Vierailija
29/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten ketjujen takia miehet ei uskalla tulla kaapista. Kunnon bifobiaa taas, häpeäisitte

Vierailija
30/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haitannut, mä pidän myös naisista.

Vierailija
31/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten ketjujen takia miehet ei uskalla tulla kaapista. Kunnon bifobiaa taas, häpeäisitte

Suurin osa kommenteista on positiivisia ja negatiiviset kommentit ovat suurimmaksi osaksi yhden trollin näppikseltä.

Vierailija
32/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei biseksuaalisuus tarkoita polyamorisuutta!! Samalla tavalla biseksuaali voi olla uskollinen kuin heterokin, sillä ei vaan ole mitään väliä onko puoliso mies vai nainen. Itsekin olen biseksuaali vakavassa parisuhteessa, enkä kyllä haikaile kenenkään muun perään. Jostain syystä heteronaisilla on hirveä ongelma biseksuaalisuuden kanssa, heteromiehiä ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
33/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se ois niin oksettavaa että siihen loppuisi liitto. Jos ois ollut oikeaa läheisyyttä niin varmaan etoisi aika pitkään aina ku tulis mieleen.

Samaa mieltä.

Vierailija
34/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että voisin 100% luottaa siihen, että hän ei joskus elämässään haluaisi kokea sitä miltä tuntuu olla miehen kanssa, jos heihinkin kokee vetoa eikä vielä kokemusta ole..

Eli ei jatkoon minun kohdalla, jatkuva luottamuksen pelkääminen olisi liikaa minulle.

Vierailija
35/72 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti todennäköisesti haluaa kokea miltä tuntuu olla miehenkin kanssa. Parempi lopettaa suhde ennen kuin rikot itsesi hänen pettämisellä.

Vierailija
36/72 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso paljastuu kaappihomoksi tai ilmoittaa olevansa biseksuaali, niin kenkää vaan sialle heti ja välittömästi!

Mutta toisaalta homppelit on ihanan lutusia...

Vierailija
37/72 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan seksiä EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA ilman kondomia. Älä edes koske siihen paljain sormin.

Vierailija
38/72 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/72 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista tuossa näinä päivinä.olisi ainakin se, että mies on suvaitsevainen siis noin yleensä ei homofobiaa.

Vierailija
40/72 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se h i n t t i. Kun olette treffeillä niin se saattaa lähteä koska tahansa poraamaan jonkun karjun karvaista perärööriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme