NAISILLE: Miten reagoida kun poikaystävä kertoi, että tykkää miehistäkin?
Itseäni tämä häiritsee, että onko hän täysin kiinnostunut minusta.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia vastoinkäymisiä tai muuten ajatuksia miten tähän pitäisi reagoida?
Onko suhde tässä? Rakastan poikaystävääni, mutta on jotenkin ristiriitaiset tunteet..
Kommentit (72)
Oma on häpeäsi jos heittäydyt kolmanneksi pyöräksi.
Vierailija kirjoitti:
en jatkaisi, mahdolliset taudit ja kaikki muu
Heteroilla ei tauteja?
Siellä se ravaa levähdyspaikoilla imemässä satunnaisten miesten smegmaisia kulleja ja antaa persettä cruisermapin kautta missä milloinkin.
T. Homomies 45
Kuppa on klamydian ja tippurin jälkeen kolmanneksi yleisin sukupuolitauti EU:n alueella. Se on yleisvaarallinen tartuntatauti, jonka aiheuttaa spirokeettoihin kuuluva Treponema pallidum -bakteeri. Kuppa tarttuu seksiteitse ja myös äidistä sikiöön sekä pystyy käytännössä tunkeutumaan mihin tahansa elimeen (2).
Bakteeriperäisten, erityisesti miesten väliseen seksiin liittyvien sukupuolitautien määrät ovat yleistyneet 20 viime vuoden ajan (3). Vuodesta 2010 alkaen kuppahavaintojen määrä on lisääntynyt Euroopassa ja maailmanlaajuisesti korkean tulotason maissa
Olen nuorena seurustellut kahden "bi-miehen' kanssa. No, lopputulos oli se, että taisin olla molemmille pelkkä kulissi ja lapsensaannin väline. Se aito mielenkiinto oli miehissä ja oli todella perseestä kuunnella kun hössöttivät näistä miesihastuksistaan ja samaan aikaan makkarassa kylmeni kun olin lihonut (5 kg).
Molemmat olivat myös melkoisia neitejä ja ämmämäisiä valittajia kun tuli kovia paikkoja. Itse olen siis vähän maskuliinisempi bi-nainen itse, mutta tykkään enemmän miehekkäistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteroilla ei tauteja?
Nimenomaan :D
Suurin osa Suomen hiv-tartunnoista todetaan heteromiehillä seksiturismin tuloksena. Muutkin taudit lisääntyneet huimasti.
Kyllä se on nainen jonka rooli on niin ahdas ja miehet alistaa, lol.
välittömästi dil do ukon perCeeseen
Vierailija kirjoitti:
Ei biseksuaalisuus tarkoita polyamorisuutta!! Samalla tavalla biseksuaali voi olla uskollinen kuin heterokin, sillä ei vaan ole mitään väliä onko puoliso mies vai nainen. Itsekin olen biseksuaali vakavassa parisuhteessa, enkä kyllä haikaile kenenkään muun perään. Jostain syystä heteronaisilla on hirveä ongelma biseksuaalisuuden kanssa, heteromiehiä ei vois vähempää kiinnostaa.
Suurin osa heteromiehistä tajuaa, että iso osa naisten biseksuaalisuudesta on performatiivista eikä koskaan manifestoidu aitoon vitunnuolentaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti todennäköisesti haluaa kokea miltä tuntuu olla miehenkin kanssa. Parempi lopettaa suhde ennen kuin rikot itsesi hänen pettämisellä.
Miksi tää seurakunnan ompelukerho täällä olettaa, ettei miehellä olisi jo kokemuksia toisista miehistä?
Tuollaiselle miehelle kävisi parhaiten transnainen. Olisi naisen näköinen, pitkä tukka, pitkät kynnet, silikoonirinnat ja iso muna. Ei tarvitsisi palloilla eestaas naisen ja miehen himon välillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se mies Janne?
Mikä jännä kysymys. Onko hän ainoa tuntemasi biseksuaali mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteroilla ei tauteja?
Mies, joka on ollut pitkässä monogamisessa parisuhteessa miehen kanssa vs. mies, joka uittaa kulliaan maksullisissa aina, kun silmä välttää. Hmm.
Onko tässä nyt se ajatus, että kun kohteita on enemmän niille mahdollisille ihastuksille, niin sitten on helpompi epäillä vai miten se vaikuttaa siihen kuinka kiinnostava sinä olet?
Vai onko tässä kyseessä se vanha "viisaus" , että homot on jonkinlaisia villieläimiä, jotka haluaa ihan jokaista miestä, koska, noh, ne on homoja?
Olen sekä miesten että naisten kanssa seurustellut nainen ja luulen, että biseksuaalimies saattaisi olla ainoa, joka voisi ymmärtää. Tai sitten ei ymmärtäisi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt se ajatus, että kun kohteita on enemmän niille mahdollisille ihastuksille, niin sitten on helpompi epäillä vai miten se vaikuttaa siihen kuinka kiinnostava sinä olet?
Vai onko tässä kyseessä se vanha "viisaus" , että homot on jonkinlaisia villieläimiä, jotka haluaa ihan jokaista miestä, koska, noh, ne on homoja?
Voi siinä tulla riittämättömyyden tunne siitäkin, ettei koe voivansa olla rakastamalleen ihmiselle kaikkea, mitä tämä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Olen sekä miesten että naisten kanssa seurustellut nainen ja luulen, että biseksuaalimies saattaisi olla ainoa, joka voisi ymmärtää. Tai sitten ei ymmärtäisi lainkaan.
Yleensä ymmärtämättömyys ei johdu vastaanottajasta vaan lähettäjästä
Olen itse biseksuaali, eli pidän sekä naisista että miehistä. Kertoisin kyllä heti suhteen alussa suuntautumisestani, mutta ei se aina kaikille ole heti selvää. Toiset havahtuu suuntautumiseensa myöhemmin kuin toiset.
En jättäisi ketään vain sen takia, että kertoo olevansa bi, kuitenkin se ihminen on edelleen se sama tyyppi, ehkä vapaampi, kun sai kerrottua asiansa.
Olen ollut ihastunut naiseen pariin kertaan ja väittäisin olevani bi-nainen, vaikken ole ollut naisen kanssa. En minä varmaan ole edes hoksannut ottaa puheeksi asiaa miesten kanssa, koska jos haluan seurustella yhden kanssa niin en silloin halua olla muiden kanssa. Jos minulle mies kertoisi olenansa bi, niin voisin ottaa asian myös sillä tavalla että hän haluaa olla minun kanssani vaikka voisi olla kiinnostunut sekä naisista että miehistä, joten valikoimaa teoriassa enemmän ja minä olen kaikkein upein. No itsekin olen nirso, joten käytännössä olen kiinnostunut hyvin harvoista miehistä ja vielä paljon harvemmista naisista.
Luultavasti ehdottaisin jonkinlaista satunnaista miehen kanssa olemista, josta haluaisin kuulla kaiken. Minua nyt jostain syystä kiihottaa homoseksi.
Minun mieheni taitaa olla myös? Miten otit puheeksi?
Täytyy sanoa, että minua ei kyllä haittaisi vaikka hän tutkisi sitäkin puolta itsestään. Ajattelen, että ei hetkauttaisi suhdettamme. Hän on myös erittäin sitoutunut