Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE: Miten reagoida kun poikaystävä kertoi, että tykkää miehistäkin?

Vierailija
27.05.2023 |

Itseäni tämä häiritsee, että onko hän täysin kiinnostunut minusta.

Onko muilla ollut vastaavanlaisia vastoinkäymisiä tai muuten ajatuksia miten tähän pitäisi reagoida?

Onko suhde tässä? Rakastan poikaystävääni, mutta on jotenkin ristiriitaiset tunteet..

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika?

Se pettää sua kuitenkin jonkun toisen miehen kanssa!

Vierailija
2/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hän asialla tarkoittaa. Jos sitä, että haluaa kokeilla suhdetta miehenkin kanssa, niin sitten tietenkin ehdoton ei, olen yksiavioinen ja sitä odotan kumppaniltanikin. Jos taas kertoi mieltymyksistään, niin tuohan on fantasia-osastoa eikä haittaisi, itsekin kuvittelen kaikenlaista. 

Onhan tuossa aina riski, että ei kykene sitoutumaan jos on kokemuksien perään, mutta siitä teidän pitää nyt vain keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauteja pelkäisin, noloa myöntää.

Vierailija
4/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heterouskaan merkkaa, että himoitsee jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa tai niiden kanssa pettää.

En ajattelisi tuosta mitään kummempaa.

Vierailija
5/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aviomies joka on biseksuaali. Hän ei itse halunnut tulla kaapista, mutta minä kyllä tiesin sen aina.  Ei minua haittaa se, koska tiedän että hän rakastaa minua ja on sitoutunut minuun. =D

Vierailija
6/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se ulos. Eroa. Menee sitten miehen kanssa. Ja sä eri miehen.

Vierailija
7/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen kannalta en näkisi eroa siinä kertooko mies olevansa kiinnostunut myös miehistä vai kertoisiko olevansa kiinnostunut toisista naisista. Tarkoitan sitä ettei hän pettäisi sen todennäköisemmin riippumatta siitä onko hetero vai bi, jos on sitoutunut yksiavioiseen suhteeseen.

Vierailija
8/72 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vakavan keskustelun paikka jossa toisen reagointia seuraisin tarkasti. Haluaako enemmänkin kuin minä voisin tarjota?

Vierailija
9/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse minkälainen? Oletko femiininen vai ehkä vähän sellainen rekkafeministi vai jotain muuta? Entä millainen miehesi on?

Vierailija
10/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ois niin oksettavaa että siihen loppuisi liitto. Jos ois ollut oikeaa läheisyyttä niin varmaan etoisi aika pitkään aina ku tulis mieleen.

Vierailija
11/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaisi tympiä. En haluaisi joutua kilpailemaan miehen huomiosta miestenkin kanssa. Saa alapeukuttaa, tämä on mun mielipiteeni enkä jaksaisi yrittää hyväksyä jotain vain siksi että se KUULUU hyväksyä.

Ihmetyttää kovin tällaiset parisuhteet missä kilpaillaan oman kumppanin huomiosta muiden, suhteen ulkopuolisten henkilöiden kanssa.

Vierailija
12/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. Mä itse asiassa olen aika varma että edellinen tapailumieheni oli bi, vaikkei koskaan sitä suoraan sanonutkaan.

Vierailija
13/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi/pan-miehet ovat todella hyviä seurustelukumppaneita naisille. He ovat harvoin kangistuneet mihinkään stereotypisiin mieskaavoihin, vaan ovat tavallisia heteromiehiä tasa-arvoisempia ja tiedostavampia, koska kuuluvat itsekin vähemistöön. 

Vierailija
14/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti asialle asia tuomio puolison kanssa ja kysynyt haluaako hän kokea enempää enempää kuin vain haterosuhteen.

Vierailija
15/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi/pan-miehet ovat todella hyviä seurustelukumppaneita naisille. He ovat harvoin kangistuneet mihinkään stereotypisiin mieskaavoihin, vaan ovat tavallisia heteromiehiä tasa-arvoisempia ja tiedostavampia, koska kuuluvat itsekin vähemistöön. 

Hyi v ttu

Vierailija
16/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet nussii niin siinä ovat naiset vain tiellä!

Vierailija
17/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se alkaa haisemaan paskalta tiedät että se on pettänyt sinua. Ei ainakaan suuseksiä sen jälkeen.

Vierailija
18/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haitannut yhtään. Vaikka ex-mieheni olikin bi, niin ihan perinteiseen toiseen naiseen kaatui meidän liitto. Se tarkoittaa vain potentiaalisia kiinnostuksenkohteita, mutta kyllähän jokaisella ihmisellä on muitakin kriteereitä kuin se mitä jalkovälistä sattuu löytymään.

Vierailija
19/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista ei ole sinun kannalta välttämättä se tykkäätkö hän miehistä, vaan se tykkäätkö myös naisista. Jos mies tykkäsi vain miehistä, niin teidän suhde olisi tuhoon tuomittu. Arvioisin että noin puolella (minun tuntemista no) miehistä on jonkinlaista kiinnostusta omaa sukupuolta kohtaan, silti kaikki päättivät naisen kanssa yhteen.

Vierailija
20/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on ihan gaussin käyrät eli kohtuu yleistä, Oli muistaakseni luokkaa 40 %:a. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan