Voiko suhdetta pelastaa jos mies on pettänyt 3 kertaa?
Ensimmäisen kerran 2016. Meillä oli rajuja riitoja silloin. Saimme lapsen 2017, jolloin mies petti taas, koska olin liian keskittynyt vauvaan. Nyt jäi kiinni pettämisestä 2023, kertoi itse tästä ja oli aidosti katuva.
N26
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tällä kertaa teit, kun miehen piti lähteä vieraisiin?
Mies myönsi että kyse oli silkasta tyhmyydestä ja katui kovasti.
AP
No ehdota avointa suhdetta niin saat sinäkin nauttia vieraista miehistä. Miehesi pettää kuitenkin niin et menetä vaikka teillä olisikin avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli valehteli, kyllä syy on sinussa jos joutuu tuollaista tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Seuraavaksi ehkä syynä on sinun tyhmyytesi, jota pitää päästä pakenemaan fiksumman sänkyyn. Katumuksella tai ilman, sinullehan menee kaikki läpi,
Vierailija kirjoitti:
Voi, ehkä.
Mies pettää eri tavalla kun nainen. Naiselle seksiin liittyy melkein aina tunteet, kun taas miehelle seksi satunnaisen kanssa on (melkein aina) masturbointia jonkun keholla. Tunteetonta nussimista.
Riippuu miehestä ja teidän suhteesta.
Ei se tosiaan aina noin mene.
T. mies.
Olihan hän välissä kuusi vuotta uskollisena. Ja hyvään suuntaan mennyt, kun nyt kertoi asiasta itse katuvana. En olisi eroa niin liputtamassa, niin kuin muut. Jos tuntuu että jotain jäi hampaankoloon, niin kerro miehelle että säkin teet pikku seikkailun, ja tee se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, ehkä.
Mies pettää eri tavalla kun nainen. Naiselle seksiin liittyy melkein aina tunteet, kun taas miehelle seksi satunnaisen kanssa on (melkein aina) masturbointia jonkun keholla. Tunteetonta nussimista.
Riippuu miehestä ja teidän suhteesta.
Ei se tosiaan aina noin mene.
T. mies.
Kyllä mun ex-miehen mielestä sivusuhdenainen oli suuri rakkaus sielunkumppani, vaikka nainen päätti jäädä yhteen miehensä kanssa. Minä taas täysi hirviö ex-miehen mielestä siihen päivään asti, jolloin ilmoitin liittomme olevan loppu. Sitten olisinkin ollut elämän suurin rakkaus ja maailman paras nainen, ja eron seurauksena mies romahti.
Vierailija kirjoitti:
No ehdota avointa suhdetta niin saat sinäkin nauttia vieraista miehistä. Miehesi pettää kuitenkin niin et menetä vaikka teillä olisikin avoin suhde.
Ei kai tuossa enää mitään ehdottaa tarvitse: mies on jo päättänyt, että suhde on avoin, ja tietenkin se on sitä molemmille.
Ei ois mitään pelastettavaa kun ei olisi tyhmä kertonut. Ihmettelen aina miksi tyypit kertoo näistä? Pitäkää omana tietonanne pettäjät niin ketään ei satu!
Joo, tehkää ainakin toinen lapsi lisää. Mies varmaan sitten lopettaa pettämisen.