Minkä pitusia teidän miehenne ovat? sanokaas ihan reilusti
Kommentit (44)
Itseäni (167cm) lyhemmän kanssa kärsisin norsukompleksista =(
Sen verta viiraa pääkopassani ..
Hmm, nyt kun asiaa alkaa pohtimaan..Mun mielestä jopa 170 senttisillä miehillä on joku miehisyyden todistelun tarve, ainakin lähipiirissä! Koomisen näköstä se on kun tiedän parikin pariskuntaa jossa nainen on paksu ja pitempi kun mies:/ Ja mies on laiheliini ja lyhyt, näyttää kuin äiti ja poika olis vierekkäin;) En tiedä mitä mieltä olisin jos olisin vaan rakastunut pikkumieheen, kai sitä samallalailla rakastaisi? Mutta en halua olla itse mikään körmy miehen vieressä,kun en mikää hoikkis ole itsekkään 164/68, niin on kiva kun mies on yli 20kg painavampi ja melkein 20 senttiä pidempi=) Voi tuntea itsensä naiseksi siinä vieressä ja mies jaksaa nostella hyvin:) Pieniä asioita, mutta ihania..
En olisi huolinut tuota pitempää miestä. On aikaisempaa kokemusta itseäni paria senttiä lyhyemmästä, mutta hartiakkaammasta miehestä. Pidin kovasti. Jos kokoero ei ole suuri (huomioi paino) saa kivasti painittua. Ei tarvitse pelätä, että toinen=minä rusentuisi alle. Itse olen siis hoikka kaunis vaaleaverikkö;)
Ja aivan ihana mies ja minulle juuri sopiva :)
Hmm, nyt kun asiaa alkaa pohtimaan..Mun mielestä jopa 170 senttisillä miehillä on joku miehisyyden todistelun tarve, ainakin lähipiirissä! Koomisen näköstä se on kun tiedän parikin pariskuntaa jossa nainen on paksu ja pitempi kun mies:/ Ja mies on laiheliini ja lyhyt, näyttää kuin äiti ja poika olis vierekkäin;) En tiedä mitä mieltä olisin jos olisin vaan rakastunut pikkumieheen, kai sitä samallalailla rakastaisi? Mutta en halua olla itse mikään körmy miehen vieressä,kun en mikää hoikkis ole itsekkään 164/68, niin on kiva kun mies on yli 20kg painavampi ja melkein 20 senttiä pidempi=) Voi tuntea itsensä naiseksi siinä vieressä ja mies jaksaa nostella hyvin:) Pieniä asioita, mutta ihania.
Olen seurustellut itseäni muutaman sentin lyhemmän kanssa, mutta mieluummin olen pitemmän miehen kanssa. Nykyinen melkein saman mittainenkin mies on ihan on, mutta eniten tykkään noin 185-senttisistä.
Kyllä miehen täytyy olla vähintään 185, mielellään yli 190!
En ihan tietentahtoen alkaisi 160 cm miestä miehesi itselleni muokkaamaan, mutta pääkoppa se on se joka ratkaisee, eli jos ei tuota nykyistä olisi ja kivaan pätkään tutustuisin, niin ei se pituus oisi este suhteelle :). Siedänhän minä tämän nykyisenkin pienet viat ;). Eikö meissä kaikissa niitä ole?
Ja taidan olla ainoa, joka on sitä mieltä, että oma kulta voisi olla lyhempikin. Kun lähemmäs 10 cm korkkareita käytän, niin pituusero on musta silloin sopiva ;). Mutta toisaalta kyllä pitkä mies on lyhyttä komeampi, ja jokainen sentti tuo sitä komeutta lisää :).
itselle lyhyt mies. Itsekään en ole järin pitkä, mutta kuitenkin reilu 164 cm...
Oma mies on 171 cm, tietääkseni...
Meillä on 30 cm pituuseroa, eli 160-senttinenkin mies olisi vielä minua pidempi, ja jos uutta miestä hakisin, niin toki kelpaisi. 30 sentin pituusero on oikeasti välillä aika hankala...
Vaikea sanoa tuota huolisinko 160 cm, mutta myönnettävähän se on et ensi vilkaisulla voisi jättää väliin mutta jos tutuisi ja olisi hyvä tyyppi niin mikä jottei.
Ei itsetunnon vaan " sen" pituuden kanssa sillä on tekemistä, eikös ne pituudet vähän niinkuin korreloi keskenään ;o) ;o) ;o)?
Olen seurustellut samanpituisen, mutta laihemman kanssa ja tunsin itseni valtavaksi " miehen" rinnalla. En kyllä huolisi 160 senttistä.. (Samanpituisellakin pitäisi olla vastapainoksi tosi miehinen olemus.)
On kiva olla miehen pikkuinen.. En huolis lyhyttä miestä vaikka itsekin olen lyhyt. Enkä ainakaan sitten, jos itse olisin parikymmentä senttiä pitempi.
Kun itse ole lyhyt niin 160cm mies olisi suurin piirtein samanmittainen eli huolisin.
kyllä se 160-senttinenkin mies kelpaisi, olisi silti 10 senttiä pidempi kuin minä;)
ja kyllä 160-senttinenkin kelpaisi, silti olisi 10 senttiä minua pidempi;)
Enkä huolisi itsestäni lyhyempää miestä.