Purra sanoo olevansa "asiaorientoitunut", eikä hänellä ole mitään "fiiliksiä"
No se on varmaan ihan hyvä noissa hommissa, ettei ole mitään fiiliksiä. On varmaan helpompaa.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Persujen maahanmuuttovastaisuuteen taitaa vaikuttaa vain joku yksittäinen kohtaaminen ulkomaalaisen ihmisen kanssa?
Joku muslimi-oletettu oli joskus sihissyt Purralle :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tunnevammainen narsisti.
Ei, vaan älykäs, rationaalisesti ja loogisesti ajatteleva. Toisin kuin vihervasemmiston mielikuva- ja tunneihmiset, joilla ei järki päätä pakota. Purralla on lapsia ja hän on esimerkillisen hyvä äiti.
Mestarikultti voimissaan. Mieti jos muidenkin puolueiden kannattajat olisivat samanlaisia palvojia.
Vihervasemmiston edustajat ovat nimenomaan niitä palvojia. Hyvänä esimerkkinä marin-kultti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen maahanmuuttovastaisuuteen taitaa vaikuttaa vain joku yksittäinen kohtaaminen ulkomaalaisen ihmisen kanssa?
Ei vaan kylmät tosiasiat, jotka selviävät ihan tilastoja katsomalla.
Ruotsin laivalla joku kysynyt, onko tämä tuoli vapaa? Ja kun ei sitä ole ymmärtänyt, niin sapettaahan se toki persuliinia.
Vierailija kirjoitti:
On hyvin samanlainen kuin Halla-aho. Ei mitään fiiliksiä ikinä mistään. Asiat, asiat ja vain asiat. Joku joskus kysyi Halla-aholta, että oliko hän kauhistunut jostain. Mies vastaa lakonisesti, että olen huono kauhistumaan yhtään mistään.
Paitsi omasta kuvastaan lehdessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvin samanlainen kuin Halla-aho. Ei mitään fiiliksiä ikinä mistään. Asiat, asiat ja vain asiat. Joku joskus kysyi Halla-aholta, että oliko hän kauhistunut jostain. Mies vastaa lakonisesti, että olen huono kauhistumaan yhtään mistään.
Jussi kauhistui omaa rusoposkisuuttaan.
Laittakaa myös tilasto, jossa on kaikki itsenäisyyden aikana oikeudessa tuomion saaneet kansanedustajat ja ministerit. Sekin löytyy ja kuinka ollakaan demarit johtavat sitä tilastoa.
Ihan tasapuolisuuden nimissä kaikki esiin.
Terv. Puolueeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tunnevammainen narsisti.
Ei, vaan älykäs, rationaalisesti ja loogisesti ajatteleva. Toisin kuin vihervasemmiston mielikuva- ja tunneihmiset, joilla ei järki päätä pakota. Purralla on lapsia ja hän on esimerkillisen hyvä äiti.
Mestarikultti voimissaan. Mieti jos muidenkin puolueiden kannattajat olisivat samanlaisia palvojia.
Vihervasemmiston edustajat ovat nimenomaan niitä palvojia. Hyvänä esimerkkinä marin-kultti.
Marin-kultti on hyvä esimerkki "näin nämä asiat koetaan" tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa myös tilasto, jossa on kaikki itsenäisyyden aikana oikeudessa tuomion saaneet kansanedustajat ja ministerit. Sekin löytyy ja kuinka ollakaan demarit johtavat sitä tilastoa.
Ihan tasapuolisuuden nimissä kaikki esiin.
Terv. Puolueeton.
Demareilla aika paljon pidempi historia kuin Perussuomalaisilla, joten ei ole kovinkaan relevanttia.
Terv. Toinen puolueeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpotuksen huokaus vavisuttaa rintaani kun näen että hallitukseen tulee henkilöitä joilla on kykyä päättää järjellä asioista eikä tunteellisesti öyhöttää. Itsekin olen järkinaisia enkä voi sietää tunteisiin vetoavaa politikointia.
Et siis ole ainakaan persu. Mikää puolue ei harjoita niin tunteisiin vetoavaa politikointia kuin persut. Viha, pelko, kateus, ennakkoluuloisuus...
Ei ihme, että persuja pidetään yleisesti nyhverönössöinä.
Suomessa kaikki puolueet on surkeita, persut on vähiten surkea puolue. Itse en ole äänestänyt missään vaaleissa koska en halua äänestää puoluetta joka on surkea.
Itse kuulun alempaan keskiluokkaan,ajan autolla töihin ja minulla on asuntolainaa, jokainen puolue suomessa haluaa vain kurjistaa elämääni eikä mikään puolue halua ajaa minun asioita paremmaksi.
Jos joku puolue ajaisi suomessa sitä että meidän kokonaisverotusta kevennettäisiin reilusti niin siinä olisi hyvä puolue ja sitä puoluetta äänestäisin sekä kannattaisin.
Minun elinaikana siis mikään puolue ei ole antanut minulle mitään vaan aina minulta on otettu pois enemmän ja enemmän.
Maksan veroja noin 50% palkastani ja täällä ei edes terveydenhoito toimi kunnolla,tiet on surkeassa kunnossa, valtio ei tue millään tapaa ellen jättäydy pois työelämästä... jne miksi näin on vaikka veroja maksamme todella paljon? Kannattaisin verojen maksua jos verorahoilla parannettaisiin meidän suomalaisten asioita.
Pienpuolueista en tiedä oikein mitään ja niitä on nyt turha äänestää koska niillä ei ole valtaa.
M32
"Facts don't care about your feelings" on yleinen sanonta Yhdysvalloissa konservatiivisissa porukoissa. Ehkä hän on sieltä ottanut mallia.
Siis hoitaa työasiat asialinjalla kuten perinteisesti miehet ja tunteilee yksityisyydessä. Arvostan ja luotan, että pysyy pää kylmänä ,kun tilanne on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kylmät tosiasiat, jotka selviävät ihan tilastoja katsomalla.
Tätäkö tilastoa tarkoitat?
Perussuomalaisilla on tässä selvityksessä mukana 5953 ehdokasta.
Näin ehdokkaita vastaan on nostettu syytteitä vuosina 20162021:
* pahoinpitely 101 kpl
* törkeä rattijuopumus 84 kpl
* rattijuopumus 60 kpl
* petos 32 kpl
* liikennerikkomus 31 kpl
* törkeä kirjanpitorikos 31 kpl
* törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen 31 kpl
* liikenneturvallisuuden vaarantaminen 28 kpl
* laiton uhkaus 23 kpl
* huumausainerikos 13 kpl
* vahingonteko 13 kpl
* kunnianloukkaus 12 kpl
* törkeä petos 11 kpl
* ampuma-aserikos 10 kpl
* lievä petos 9 kpl
* törkeä pahoinpitely 8 kpl
* varkaus 8 kpl
* kiihottaminen kansanryhmää vastaan 7 kpl
* kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta 7 kpl
* ympäristön turmeleminen 7 kpl
* rekisterimerkintärikos 6 kpl
* törkeä velallisen epärehellisyys 6 kpl
* työturvallisuusrikos 6 kpl
* vesiliikennejuopumus 6 kpl
* virka-aseman väärinkäyttäminen 6 kpl
* eläinsuojelurikos 5 kpl
* kavallus 5 kpl
* kirjanpitorikos 5 kpl
* lievä pahoinpitely 5 kpl
* vainoaminen 5 kpl
* vammantuottamus 5 kpl
* lievä vahingonteko 4 kpl
* näpistys 4 kpl
* palvelusrikos 4 kpl
* törkeän pahoinpitelyn yritys 4 kpl
* järjestystä ylläpitävän henkilön vastustaminen 3 kpl
* salakuljetus 3 kpl
* törkeä kotirauhan rikkominen 3 kpl
* törkeä varkaus 3 kpl
* väärä ilmianto 3 kpl
* viestintärauhan rikkominen 3 kpl
* virkamiehen väkivaltainen vastustaminen 3 kpl
* ampuma-aserikkomus 2 kpl
* huumausaineen käyttörikos 2 kpl
* lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 2 kpl
* metsästysrikkomus 2 kpl
* moottorikulkuneuvon käyttövarkaus 2 kpl
* niskoittelu poliisia vastaan 2 kpl
* oikeudenkäytössä kuultavan uhkaaminen 2 kpl
* rahankeräysrikos 2 kpl
* törkeä virka-aseman väärinkäyttäminen 2 kpl
* tuottamuksellinen rahanpesu 2 kpl
* valitus 2 kpl
* virkavelvollisuuden rikkominen 2 kpl
* ympäristörikkomus 2 kpl
* ajoneuvorikkomus 1 kpl
* alkoholirikos 1 kpl
* dopingrikos 1 kpl
* haitanteko virkamiehelle 1 kpl
* kuolemantuottamus 1 kpl
* lääkerikos 1 kpl
* lievä ampuma-aserikos 1 kpl
* lievä kavallus 1 kpl
* liikennetuhotyö 1 kpl
* luvattoman taksiliikenteen harjoittaminen 1 kpl
* maksuvälinepetos 1 kpl
* omankädenoikeus 1 kpl
* pakottaminen seksuaaliseen tekoon 1 kpl
* ryöstö 1 kpl
* salassapitorikos 1 kpl
* seksuaalinen ahdistelu 1 kpl
* sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapito 1 kpl
* teollisoikeusrikos 1 kpl
* toisen vahingoittamiseen soveltuvan esineen tai aineen hallussapito 1 kpl
* törkeä dopingrikos 1 kpl
* törkeä eläinsuojelurikos 1 kpl
* törkeä kavallus 1 kpl
* törkeä kuolemantuottamus 1 kpl
* törkeä rahanpesu 1 kpl
* törkeä ryöstö 1 kpl
* törkeä vahingonteko 1 kpl
* törkeä veropetos 1 kpl
* tuottamuksellinen kätkemisrikos 1 kpl
* työnantajan ulkomaalaisrikkomus 1 kpl
* työsyrjintä 1 kpl
* vaarallisia esineitä koskevien säännösten rikkominen 1 kpl
* väärennys 1 kpl
* viestintäsalaisuuden loukkaus 1 kpl
* virkamiehen vastustaminen 1 kpl
* yleisvaaran tuottamus 1 kpl
* ympäristönsuojelulain rikkominen 1 kpl
Käräjäoikeuksien kirjaama raskain syytenimike. Syytekokonaisuudessa voi olla myös muita rikoslajeja ja ehdokkaan lisäksi muita henkilöitä. Poistettu syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksista, jos ne eivät ole johtaneet langettavaan tuomioon. Samoin poistettu syytteet tapon yrityksistä, jos syyte on muuttunut pahoinpitelyksi ja johtanut alle 1 vuoden vankeusrangaistukseen tai sakkoon.
Entäpä ne Persujen omat listat?
Vierailija kirjoitti:
"Facts don't care about your feelings" on yleinen sanonta Yhdysvalloissa konservatiivisissa porukoissa. Ehkä hän on sieltä ottanut mallia.
Sieltä ne on kaikki mesimäyrästä lähtien kopioitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistiperheiden vaurioituneita lapsia. Tunteettomuus on suojamekanismi. Nää ei ole käsitelleet tunteitaan vaan pakastaneet ne. Ja se tekee kylmäksi muitakin kohtaan.
Voi kettu mitä keittiöpsykologeja asialla. Pitäisi olla naminami koko ajan varsinkin naisena, asiallisuus on näemmä pahe. Äsken se oli vielä bossladyn merkki että voi keskittyä itse asiaan kuten vaikka Margaret Thatcher ja nyt onkin huono kun ei ihqusöpöile kansalle ja alkkisperheen lapsen merkki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohhoh mitä naisvihaa
Kaikki poliitikot on narskuja.
Ai sinun jumalattaresi Sannakin? Hyvä että lopultakin myönsit että narsisti mikä narsisti koko nahkatakkityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi kauhistui omaa rusoposkisuuttaan.
Kuva meni hänellä tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistiperheiden vaurioituneita lapsia. Tunteettomuus on suojamekanismi. Nää ei ole käsitelleet tunteitaan vaan pakastaneet ne. Ja se tekee kylmäksi muitakin kohtaan.
Voi kettu mitä keittiöpsykologeja asialla. Pitäisi olla naminami koko ajan varsinkin naisena, asiallisuus on näemmä pahe. Äsken se oli vielä bossladyn merkki että voi keskittyä itse asiaan kuten vaikka Margaret Thatcher ja nyt onkin huono kun ei ihqusöpöile kansalle ja alkkisperheen lapsen merkki...
Punikkien mielestä Sanna saa olla sen näköinen kuin olisi tulossa piriluolasta, mutta muut ovat vapaata riistaa haukuttavaksi.
Purra onkin terminaattori, ei tunteita, pelkkää Suomen tuhoamista.