Ihan kamala väsymys
Varmaan johtuu huonosta hemoglobiinista, kun on kaksi kertaa tässä toukokuussa ollut runsaat kuukautiset. Kohdunpoistoa ei tunnu millään saavan.
Kommentit (36)
Niin kauan on toivoa kun sulla riittää näin paljon aikaa ja energiaa valittamiseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keliakia lienee syy? Saatko tarpeeksi rautaa?
En vissiin saa tarpeeksi mutta rautatabletit vie mahan sekaisin. Joskus olen koittanut sellaista suuhun suihkutettavaa rautaa mutta tuntuu ettei siitä ole apua.
Mitä jos söisit ruokaa, josta saat rautaa?
Mene hyvä ihminen lääkäriin äläkä täällä kysele. Kilpirauhassairaus voi myös olla syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vissiin saa tarpeeksi mutta rautatabletit vie mahan sekaisin. Joskus olen koittanut sellaista suuhun suihkutettavaa rautaa mutta tuntuu ettei siitä ole apua.
Olen sitäkin koittanut mm maksalaatikkoa, pinaattikeittoa yms.
Miten nukut? Millaista työtä teet? Harrastatko liikuntaa? Lepäätkö tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mene hyvä ihminen lääkäriin äläkä täällä kysele. Kilpirauhassairaus voi myös olla syy.
Olin juuri pari päivää sitten lääkärissä. Eipä siitä oikein viisastunut. No tuli esim nesteenpoistolääke.
Voi Valis Valis... Yrittäisit edes muistaa mitä olet aiemmin kirjoitellut...
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin nukun. En oikein tee mitään työtä. Harrastan lähinnä jonkin verran ulkoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaista lihaa, vihreitä kasviksia esim. parsakaali, lehtikaali, pavut, pinaatti.
Mites suolatasapaino? Joskus pelkkä suola voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noi on eineksiä, niin ei niissä rautaa ole paljonkaan, koska eivät sisällä maksaa tai pinaattia kuin vähän.
Syö oikeaa ruokaa, lihaa, maksaa ym. rautapitoista.
Syötkö paljon hiilareita? Leipä ja vehnähöttö väsyttää. Pullat,pasta. Sokeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaista lihaa, vihreitä kasviksia esim. parsakaali, lehtikaali, pavut, pinaatti.
Mites suolatasapaino? Joskus pelkkä suola voi auttaa.
Varmaan liikaa suolaa kun jalat turpoaa ja niihin sain nesteenpoistolääkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten se auttaa jos ne raudat tulee ulos menkkojen aikaan
Vierailija kirjoitti:
Nukun keittiön lattialla. Ammattini on valittaja. Harrastan kyllä liikuntaa, käännyn useinkin kyljeltä toiselle. Lepäämistä voisi vielä ehkä lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö paljon hiilareita? Leipä ja vehnähöttö väsyttää. Pullat,pasta. Sokeri
En syö vehnää. Olen keliaakikko. Syön jonkin verran gluteenitonta leipää ja pastaa.
Ei sitä kohtua noista syistä lähdetäkään poistamaan. Jos saisit poiston ja sen jälkeen emättimesi luiskahtaisi ulos (mahdollinen sivuoire poiston takia) et varmaan olisi kovin tyytyväinen. Runsaisiin kuukautisiin on saatavilla muita hoitoja.