Lue keskustelun säännöt.
KOkemuksia snellman korkeakoulusta, aika erikoisia olivat nuo hakuohjeet
Kommentit (2)
Miten niin huonoa opetusta? Voiko toimia " normaalikoulussa" opettajana jos tuolta valmistunut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hae mielummin oikeaan opettajakoulutukseen. Tai tietysti jos olet Steiner-pedagogiikan kannattaja, niin sitten asia on ihan toinen.