Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Paige Spiranac ei saanut työpaikkaa rintojensa takia: "Olen kuulemma arvaamaton"

Vierailija
27.05.2023 |

Kyllä kateus on sitten kamala tauti! Sama kateus näyttää olevan myös monissa tuon uutisen lukijakommenteissa.

https://www.is.fi/golf/art-2000009615345.html

"Yhdysvaltalaisgolfaaja ja mediapersoona Paige Spiranac haaveilee tv-työstä, mutta kohtasi erikoisen esteen hakiessaan pestiä.

30-vuotias sometähti väitti Sun-lehden mukaan Instagramissa, että perinteinen media pelkää häntä. Spiranac tulkitsi, ettei häntä haluta palkata, koska hän jakaa paljastavia kuvia itsestään ja puhuu somessa rinnoistaan.

Spiranac uskoo, että häntä pidetään riskinä rintojensa takia.

- He eivät halua työskennellä kanssani, koska olen kuulemma "arvaamaton". Se johtuu todennäköisesti tekemästäni sisällöstä. Heitä huolestuttaa, ettei minulla ole suodatinta, mutta minä olen ammattilainen, Spiranac pohti.

- Minä tiedän, mitä sanoa ja milloin sanoa se. En aio heittää tissivitsejä televisiossa."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän itse tulkitsi että syy löytyy rinnoista, ei tuosta hankalasta luonteestaan.

Vierailija
2/3 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Ehkä jos laittaisi välillä rintansa piiloon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo hänen Insta-kuviaan ja noita asuja, niin onko mikään ihme että hänelle tullaan huomauttamaan siitä että tuo ei ole asiallista pukeutumista golfkentälle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi