Onko laiha ihminen kauniimpi?
Kun olin hoikka, kasvot tulivat paremmin esiin. Mikä vaan vaate näytti hyvältä ja nykyään joutuu etsimällä etsiä istuvia vaatteita. Kehujakaan ei enää tule samalla tavalla. Kun painoa on tullut lisää, silmät on syvemmällä päässä, maha turvonnut ja jaloissa selluliittia. Olisi pitänyt tajuta nauttia, mutta silloin se oli itsestään selvää.
Kommentit (150)
Vähän riippuu, mutta lähtökohtaisesti noin normaalipainon puolivälissä olevat ihmiset on mielestäni kauniimpia. Mutta on paljon poikkeuksia, etenkin isommassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset, jotka olen nähnyt normaalipainoisina ja läskeinä, kaikki ovat olleet aivan selkeästi paremman näköisiä normaalipainoisina - jopa minä itse.
Käytin tekoälyä muokkaamaan kuvaani jotta saisin vähän käryä miltä näyttäisin lähempänä normaalipainoa, ihan motivaation ja mielenkiinnon vuoksi. Näytin aivan hirveältä :D. Ehkä pitäisi löytää parempi kuva muokattavaksi.
70-luvulla kaikki yliopiston tytöt olivat hoikkia ja kauniita. Jokainen löysi panokaverin jo heti syksyllä.
Makuasia. Yksi tykkää lommoposkesta, toinen vähän muhkummasta ja jokaiselle makunsa mukaan. Ja tärkeintähän on luonne.
Kusipään on ihan turha miettiä mistä tykkäisi ja mitä haluaisi, koska kukaan ei tykkää hänestä.
Minua viehättää hoikkien/hyvin hoikkien naisten ulkonäkö. Jotain erityistä siinä vain on nykyaikana. Itse olen normaalipainoinen nainen, mutta en hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää hoikkien/hyvin hoikkien naisten ulkonäkö. Jotain erityistä siinä vain on nykyaikana. Itse olen normaalipainoinen nainen, mutta en hoikka.
Normaalipainoinen on hoikka.
Nuorena kun on vaikka 24v, hoikka vähän lihaksikas mies näyttää muka kivalta. Keski-iässä miettii että mikä kuihtunut kuikka poikanen tuokin on. Että näyttää jalat linnun jaloilta. Itse näyttää varmaan tukevalta.
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla kaikki yliopiston tytöt olivat hoikkia ja kauniita. Jokainen löysi panokaverin jo heti syksyllä.
Ja silloinhan se oli ihan sallittua ja tavallista. Ei siis puhuttu tuorista, melliämpäreistä, kilapyöristä tai permaviemäreistä, oltiin ihan ihmisiä.
Kaikki kurjistuu.
Riippuu mistä roikkuu :D ja riippuu tosi paljon ihmisestä.
Esimerkiksi itse oon kuullut, että mulle pyöreys sopii paremmin kun laihuus.
Miten kroppa kestää?