Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laiha ihminen kauniimpi?

Vierailija
27.05.2023 |

Kun olin hoikka, kasvot tulivat paremmin esiin. Mikä vaan vaate näytti hyvältä ja nykyään joutuu etsimällä etsiä istuvia vaatteita. Kehujakaan ei enää tule samalla tavalla. Kun painoa on tullut lisää, silmät on syvemmällä päässä, maha turvonnut ja jaloissa selluliittia. Olisi pitänyt tajuta nauttia, mutta silloin se oli itsestään selvää.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni BMI on 40, mutta hän on kuitenkin onnellisesti naimisissa ja hänellä on hyviä ystäviä. Mielestäni hän on todella kaunis.

Miten kroppa kestää?

Vierailija
142/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, mutta lähtökohtaisesti noin normaalipainon puolivälissä olevat ihmiset on mielestäni kauniimpia. Mutta on paljon poikkeuksia, etenkin isommassa päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset, jotka olen nähnyt normaalipainoisina ja läskeinä, kaikki ovat olleet aivan selkeästi paremman näköisiä normaalipainoisina - jopa minä itse.

Käytin tekoälyä muokkaamaan kuvaani jotta saisin vähän käryä miltä näyttäisin lähempänä normaalipainoa, ihan motivaation ja mielenkiinnon vuoksi. Näytin aivan hirveältä :D. Ehkä pitäisi löytää parempi kuva muokattavaksi.

Vierailija
144/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla kaikki yliopiston tytöt olivat hoikkia ja kauniita. Jokainen löysi panokaverin jo heti syksyllä.

Vierailija
145/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Yksi tykkää lommoposkesta, toinen vähän muhkummasta ja jokaiselle makunsa mukaan. Ja tärkeintähän on luonne.

Kusipään on ihan turha miettiä mistä tykkäisi ja mitä haluaisi, koska kukaan ei tykkää hänestä.

Vierailija
146/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää hoikkien/hyvin hoikkien naisten ulkonäkö. Jotain erityistä siinä vain on nykyaikana. Itse olen normaalipainoinen nainen, mutta en hoikka. 

Vierailija
147/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää hoikkien/hyvin hoikkien naisten ulkonäkö. Jotain erityistä siinä vain on nykyaikana. Itse olen normaalipainoinen nainen, mutta en hoikka. 

Normaalipainoinen on hoikka.

Vierailija
148/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun on vaikka 24v, hoikka vähän lihaksikas mies näyttää muka kivalta. Keski-iässä miettii että mikä kuihtunut kuikka poikanen tuokin on. Että näyttää jalat linnun jaloilta. Itse näyttää varmaan tukevalta.

Vierailija
149/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvulla kaikki yliopiston tytöt olivat hoikkia ja kauniita. Jokainen löysi panokaverin jo heti syksyllä.

Ja silloinhan se oli ihan sallittua ja tavallista. Ei siis puhuttu tuorista, melliämpäreistä, kilapyöristä tai permaviemäreistä, oltiin ihan ihmisiä.

Kaikki kurjistuu.

Vierailija
150/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä roikkuu :D ja riippuu tosi paljon ihmisestä.

Esimerkiksi itse oon kuullut, että mulle pyöreys sopii paremmin kun laihuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän