Onko laiha ihminen kauniimpi?
Kun olin hoikka, kasvot tulivat paremmin esiin. Mikä vaan vaate näytti hyvältä ja nykyään joutuu etsimällä etsiä istuvia vaatteita. Kehujakaan ei enää tule samalla tavalla. Kun painoa on tullut lisää, silmät on syvemmällä päässä, maha turvonnut ja jaloissa selluliittia. Olisi pitänyt tajuta nauttia, mutta silloin se oli itsestään selvää.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki laihat ole kauniita tai lihavat rumia. Sinun pitää löytää itsestäsi uusia piirteitä mitä tuoda esille, eikä yrittää vanhoilla tottumuksilla.
Kaikki laihat eivät ole kauniita, mutta kaikki lihavat ovat rumia.
Eivätkä ole. Ks esim. plusmalli Ashley Graham
Ashleykin olisi kaunis, mikäli pudottaisi painoa normaalipainoiseksi. Voisi olla todella tyrmäävä ilmestys.
Näytti olevan 175 ja 91 kg. Mikäli pudottaisi edes 20 kiloa, niin olisi hyvä.
Lihava ei voi koskaan olla kaunis lihavana. Mutta ihminen voi olla kaunis normaalipainossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on
Ei automaattisesti, mutta useimmiten kyllä. Asiaan vaikuttaa esimerkiksi ryhti todella paljon. Se, kuinka itsensä kantaa. Samoin tyylitaju vaatteiden ja värien suhteen.
Miksi huippumallit kulkevat catwalkilla sitten huonossa ryhdissä, lantio edessä ja olkapäät vähän sisäänkääntyneinä, leuka alas pudotettuna?
Mallejen tehtävä on olla erikoisen näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitävät sopusuhtaisesta ulkonäöstä. Eikä juuri kukaan pidä pulloposkista.
Ikävää minulle...
Nuorena hoikkana kasvojen luusto erottui, ja olisi ollut vientiä. Nykyään olen kuin paavo pesusieni.[/quote
Onneksi hiffasin tän ja panin niin perkeleesti. Nyt ei ole enää viettiäkään ja tuskin läskinä saisinkaan.
M52
On. Varsinaista luonteenlujuutta on nälkälakot sun muut.
Ei, ei todellakaan miehillä näytä ylipaino paremmalta.... Huhhuh.. Jos on tiimalasi kroppa, voi näyttää hyvältä pyöreä mäkin, mutta pallomaha ei koskaan näytä hyvältä, ja miehille usein tulee vain semmoinen.
Itse ainakin olen kaunis aina ollut, enemmän kuin suurin osa ihmisistä ja harvoin olen hoikka ollut. Mitä väliä???? Viimeksi pari pvää sitten tultiin kadulla kehumaan upeaa ulkonäköä ja kroppaa ja painoa on aika paljon. 😊 Vuosi pari sitten oli vielä kapeampi vyötärö, ja silloin osa miehistä jäi silmät seisoen tuijottamaan ja saattoi sanoa Wow.. Ja tuolloinkin oli ylipainoa paljon. Olen kyllä harvinaisen kaunis, joten en vertaa tilannettani tavallisen näköiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki laihat ole kauniita tai lihavat rumia. Sinun pitää löytää itsestäsi uusia piirteitä mitä tuoda esille, eikä yrittää vanhoilla tottumuksilla.
Kaikki laihat eivät ole kauniita, mutta kaikki lihavat ovat rumia.
Eivätkä ole. Ks esim. plusmalli Ashley Graham
Ashleykin olisi kaunis, mikäli pudottaisi painoa normaalipainoiseksi. Voisi olla todella tyrmäävä ilmestys.
Näytti olevan 175 ja 91 kg. Mikäli pudottaisi edes 20 kiloa, niin olisi hyvä.
Lihava ei voi koskaan olla kaunis lihavana. Mutta ihminen voi olla kaunis normaalipainossa.
No ei kun olisi niin tikku anorektikko 20 kiloa kevyempänä, mitä näiltä lihavilta nyt usein kuulee
Googlaa Kelly Clarkson hoikkana ja lihavana.
Normaalipaino näyttää paremmalta kuin laihuus tai lihavuus. Jos on ryhdikäs, liikunnallinen kroppa, niin vielä parempi.
On toki olemassa nättejä, hieman ylipainoisia ihmisiä. Mutta hekin näyttäisivät paremmilta hoikempana (en tarkoita anoreksiaa enkä edes runway-malli laihuutta). Ja on myös olemassa superlaihoja ihmisiä, jotka näyttäisivät paremmilta normaalipainoisina. Yleisesti asia on kuitenkin niin, että yksittäinen ihminen näyttää paremmalta hoikkana kuin ylipainoisena.
no jaa. Olen hoikka ja pitkä, melkeien alipainoinen ja ei ole miehet koskaan kiinnittäneet mitään huomiota. Mulla ei ole juuri mitään kurveja, olen lauta eikä suurta peppua.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei todellakaan miehillä näytä ylipaino paremmalta.... Huhhuh.. Jos on tiimalasi kroppa, voi näyttää hyvältä pyöreä mäkin, mutta pallomaha ei koskaan näytä hyvältä, ja miehille usein tulee vain semmoinen.
Itse ainakin olen kaunis aina ollut, enemmän kuin suurin osa ihmisistä ja harvoin olen hoikka ollut. Mitä väliä???? Viimeksi pari pvää sitten tultiin kadulla kehumaan upeaa ulkonäköä ja kroppaa ja painoa on aika paljon. 😊 Vuosi pari sitten oli vielä kapeampi vyötärö, ja silloin osa miehistä jäi silmät seisoen tuijottamaan ja saattoi sanoa Wow.. Ja tuolloinkin oli ylipainoa paljon. Olen kyllä harvinaisen kaunis, joten en vertaa tilannettani tavallisen näköiseen.
Kaikki perusnätit tytöt/naiset kokevat tätä elämänsä varrella. Ne, jotka kuulevat harvemmin, tekevät siitä haloon.
Itseä ällöttää jos naisella näkyy kylkiluut. Mutta normaali, pyöreä tai rehevä ei tarkoita jenkki mallin ylipainoisuutta. Kyllä nainen on naiselle julma, enemmistö miehistä tykkää kun on jotain mistä pitää kiinni. Omalla pienellä otannalla, nainen joka nauttii ruuasta ja juomasta hyvällä mielellä, osaa myös nauttia seksistä.
T. p myrskyä kommenttiin odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutamia ikänsä laihana eläviä, eivät vaan ole lihoneet vaikka syöneet ja herkutelleet. Sinänsä kadehdittavaa, kun ei ole tarvinnut miettiä mitä ja kuin paljon voi syödä.
Mutta ne naiset ja muutama mieskin ovat vanhoina kuin ns " kuivan kesän oravat". Ryppyä rypyn vieressä ja yleisvaikutelma tosi " kuivakka " ja hintelä olemus. Hauraan hintelä. Joillakin myös hartiat menneet kumaraan niin, ettei selkä suorru enään.
Lisäkilot on eduksi, kun niitä ei ole kymmeniä kun ikää tulee.
Linkkaa muutama tieteellinen julkaisu näistä ihmisistä. Ovat kuuluisia jo ihan maailman mittakaavassa, joten Suomen kaltaisessa pikkumaassa on varmasti vaikka ja mitä julkaisuja tehty tällaisista.
Miksi aina ääripäät laiha tai lihava. Eiköhän semmoinen normaalin painoinen. Eli ei kumpaakaan ääripäätä oleva on vartaloltaan kaunein.
https://www.youtube.com/shorts/NbUdfmqZxm8
Vaikken pidä lihavuutta erityisen kauniina, niin ei se tämäkään kyllä ole.
Kyllä on. Läski on rumaa. Läskit on siis ru a.
Ei. Laihuus ei tee kenestäkään kaunista. Kaunis ihminen on kaunis, oli hän hoikka tai pyöreä. Ainoastaan jos on kumpikaan ääripää, eli äärimmäisen obeesi tai äärimmäisen anorektinen, niin kauneuskin häviää, kauniit kasvonpiirteet ym. häivyttyvät pois.
Lihava nainen on ruma eikä todellakaan haluttava. Hoikka nainen on kaunis ja naisellinen.
Ihan pieni pyöreys ei haittaa ja se on pepussa,lantiossa tai rinnoissa.
Olen itse normaalipainoinen mies 180cm ja painoa 70kg. Pidän huolta ulkonäöstäni.
Ylipainosta ei saa tehdä normaalia.
M29