Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laiha ihminen kauniimpi?

Vierailija
27.05.2023 |

Kun olin hoikka, kasvot tulivat paremmin esiin. Mikä vaan vaate näytti hyvältä ja nykyään joutuu etsimällä etsiä istuvia vaatteita. Kehujakaan ei enää tule samalla tavalla. Kun painoa on tullut lisää, silmät on syvemmällä päässä, maha turvonnut ja jaloissa selluliittia. Olisi pitänyt tajuta nauttia, mutta silloin se oli itsestään selvää.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin rasva kerääntyy kauniisti lanteille, rintoihin ja poskiin ja saa ihmisen näyttämään nuorelta.

Vierailija
122/150 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen ja luiseva ei ole kaunista katseltavaa kuten ei sairaalloisen lihavakaan, mutta normaalin hoikka (eli BMI jotain 19-24) on ulkonäön suhteen aika optimaali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on

Minä näytin BMI 20 lähinnä haudasta lomalla olevalta. BMI 25 on paljon parempi.

Niin? BMI 25 ei ole mikään lihava.

Vierailija
124/150 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus kaunistaa nuorta. Mulla oli BMI 19 koko aikuisikäni  ja olin nätti. Kunnes n 43 v en enää ollut; näytin luurangolta, jonka päälle on ripustettu nahka ja kasvot oli myös oudon näköiset. Aloitin syömään enemmän saadakseni muutaman kilon. Lihotusprojekti vaan osui hormonaalisesti sellaiseen kohtaan, etten saanut painonnousua pysähtymään ennen kuin oli BMI 25. Tää on vähän liikaa vartalolle, mielestäni nätti oli näiden keskellä. En aio laihduttaa, olkoon nyt näin.

Vierailija
125/150 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei laiha ole, hoikka on, kun on terveellä tavalla hoikka.

Vierailija
126/150 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin! Kehoni on tyynymäinen BMI 25:ssä. Mukava halata <3 Isot reidet, lantiota, pehmeää massua <33 Nuoret kasvonpiirteet. Kyllä oikea mies osaa arvostaa ;)

Vierailija
127/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipainoinen ja luiseva ei ole kaunista katseltavaa kuten ei sairaalloisen lihavakaan, mutta normaalin hoikka (eli BMI jotain 19-24) on ulkonäön suhteen aika optimaali. 

Näinhän se on.

Vierailija
128/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin! Kehoni on tyynymäinen BMI 25:ssä. Mukava halata <3 Isot reidet, lantiota, pehmeää massua <33 Nuoret kasvonpiirteet. Kyllä oikea mies osaa arvostaa ;)

Varo kolesterolia ja elitasosairauksia.

Vierailija
129/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset, jotka olen nähnyt normaalipainoisina ja läskeinä, kaikki ovat olleet aivan selkeästi paremman näköisiä normaalipainoisina - jopa minä itse.

Vierailija
130/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on kaunista. lihavuus on sairaus.

Vierailija
131/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset, jotka olen nähnyt normaalipainoisina ja läskeinä, kaikki ovat olleet aivan selkeästi paremman näköisiä normaalipainoisina - jopa minä itse.

Missä sinä näet näitä monipainoisia ihmisiä?

Vierailija
132/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella paljon. Juuri kävin treffeillä miehen kanssa, joka oli profiilissaan aika bulkissa kunnossa ja mietin, että mitenköhän tulen tuota jaksamaan katsella, mutta treffeillä olikin vastassa onneksi paaaljon hoikempi yksilö kuin kuvissa. Mies oli ilo silmälle

Vierailija
133/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin rasva kerääntyy kauniisti lanteille, rintoihin ja poskiin ja saa ihmisen näyttämään nuorelta.

Miksi kukaan haluaisi näyttää nuorelta jos ei ole nuori? Elämässä on omat huvinsa aikuisena ja luisevana :) 

Vierailija
134/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattavasti kauniimpi

Vierailija
135/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelline on kaunista. Liian laihakaan ei ole kaunis.

Vierailija
136/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Se että onko hoikka vai pyöreä ei ole millään tavalla verrannollinen kauniuteen. Kasvot merkitsee ihmisen kauneudessa 98% jos muuta kroppaa ajatellaan niin ovathan esimerkiksi fitness naiset aivan järkyttävän näköisiä, usein myös salimimmit jos lihakset näkyvät. XXL kokoinen on monesti huomattavasti kauniimpi. Mies

Vierailija
137/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä näet näitä monipainoisia ihmisiä?

Olen jo reilusti yli nelikymppinen eli olen paljon jo maailmaa nähnyt. Olen nähnyt kymmenittäin tuttuja sekä normaalipainoisina että  ylipainoisina - itseni mukaan lukien.

Lisäksi lehdissä, mediassa ja Youtubessa on näitä laihdutustarinoita tuhansia ja tuhansia. Jokainen heistä on ollut paremman näköinen normaalipainoisena.

Vierailija
138/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella paljon. Juuri kävin treffeillä miehen kanssa, joka oli profiilissaan aika bulkissa kunnossa ja mietin, että mitenköhän tulen tuota jaksamaan katsella, mutta treffeillä olikin vastassa onneksi paaaljon hoikempi yksilö kuin kuvissa. Mies oli ilo silmälle

Miehillä onkin toisinpäin kuin naisilla. Nainen hoikkana näyttää 10 vuotta itseään vanhempana, pyöreämpänä toisinpäin. 

Vierailija
139/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni BMI on 40, mutta hän on kuitenkin onnellisesti naimisissa ja hänellä on hyviä ystäviä. Mielestäni hän on todella kaunis.

Vierailija
140/150 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoilla on enemmän ryppyjä, kuin lihavilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi