Onko laiha ihminen kauniimpi?
Kun olin hoikka, kasvot tulivat paremmin esiin. Mikä vaan vaate näytti hyvältä ja nykyään joutuu etsimällä etsiä istuvia vaatteita. Kehujakaan ei enää tule samalla tavalla. Kun painoa on tullut lisää, silmät on syvemmällä päässä, maha turvonnut ja jaloissa selluliittia. Olisi pitänyt tajuta nauttia, mutta silloin se oli itsestään selvää.
Kommentit (125)
Alipainoinen ja luiseva ei ole kaunista katseltavaa kuten ei sairaalloisen lihavakaan, mutta normaalin hoikka (eli BMI jotain 19-24) on ulkonäön suhteen aika optimaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on
Minä näytin BMI 20 lähinnä haudasta lomalla olevalta. BMI 25 on paljon parempi.
Niin? BMI 25 ei ole mikään lihava.
Laihuus kaunistaa nuorta. Mulla oli BMI 19 koko aikuisikäni ja olin nätti. Kunnes n 43 v en enää ollut; näytin luurangolta, jonka päälle on ripustettu nahka ja kasvot oli myös oudon näköiset. Aloitin syömään enemmän saadakseni muutaman kilon. Lihotusprojekti vaan osui hormonaalisesti sellaiseen kohtaan, etten saanut painonnousua pysähtymään ennen kuin oli BMI 25. Tää on vähän liikaa vartalolle, mielestäni nätti oli näiden keskellä. En aio laihduttaa, olkoon nyt näin.
No ei laiha ole, hoikka on, kun on terveellä tavalla hoikka.
Joillekin rasva kerääntyy kauniisti lanteille, rintoihin ja poskiin ja saa ihmisen näyttämään nuorelta.