Tulevatko jehovantodistajat yleensä kutsumatta sisälle?
Vai kävikö meillä jotain harvinaisen rajattomia?
Kävin lähikaupassa ja jätin siksi aikaa ulko-oven lukitsematta (vahingossa, yleensä lukitsen sen kyllä aina). Kun tulin kotiin, löysin sisältä jehovantodistajien esitteen.
Mikä tällainen juttu on? Jotenkin karmivaa. Sen esitteen olisi voinut ihan postiluukustakin pudottaa, ei kai kukaan nyt normaalisti kävele sisälle vieraan ihmisen kotiin??
(Uskomatonta myös, että ensimmäinen ajatukseni oli hävetä sitä, millainen järjetön sekamelska täällä on kun olen karsimassa tavaroita myyntiin. Sitten vasta tajusin olla vihainen siitä, että kodissani on käyty ilman lupaani.)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Oliko mitään varastettu?
Tuskin, pääsivät vain eteiseen missä oli vain jumalaton määrä roinaa. Keittiöön, olohuoneeseen ja yläkertaan johtava ovi on aina lukossa.
Enkä minä nyt jehovantodistajia varkaiksi epäilekään, en vaan halua että kotiini tulee kutsumatta kukaan, olkoon kuinka rehti ja hyväsydäminen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin rikosilmoituksen.
Mistä? Siitä, että sisältä löytyi esite?
Jotkut heistä ovat kyllä röyhkeitä. Neljä ukkoa putkahti mersusta pihalle. Eivät suostuneet uskomaan, etteivät vanhempani ole kotona. Eivätkä he olisi sinne olleet tervetulleita, vaikka olisivatkin olleet. Meni huutokilpailuksi se homma. Lähtivät vasta, kun sanoin rumasti.
Kerristaloissa ainakin vetävät huomaamattomasti neuloilla pieniä viiruja merkinnöiksi ovenpieliin.
Yleensä äänestävät sdp persu tai kokoomus.
Kepu on enemmän les puolue ja vas julki jumalattomien.
Jehovantodistajat ei äänestä, eivätkä osallistu politiikkaan.
No minä kävin sun vessassa kun iski hätä. Laita ovi lukkoon.
Juttele niiden kanssa Luciferista.
En halua niitä meille. Menkee pois.
Kerostalossa pääsin eroon oven takana ravaamista Jehovantodistajista. Kirjoitin posti kirjeen heidän pääpaikaan Vantaalle.Nimeni ja osoiteni alle.Mentte vain netti Jehovantodistajat. Löyty aihesta tietoa,miten estää heidän tulonsa kotinne ovelle.
Mulle tuli jehovantodistaja sisälle ja nyt olen raskaana.
Vierailija wrote:
Mulle tuli jehovantodistaja sisälle ja nyt olen raskaana.
Hyvä pano
Oman ulko-oveni takana oli kaksi naista toinen ehkä 50-55v, toinen noin 25v. Halusivat tulla puhumaan uskonasioista. Sanoin, että toinen heistä voi tulla ja nyökkäsin nuorempaan päin. Kerroin vielä, että ei mene kauan aikaa ja vanhempi nainen voi pysyä sen ajan oven takana. Nuorempi nainen olisi ollut valmis tulemaankin, mutta vanhempi nainen pudisti päätään.
M37
Eivät tule sisälle. Tuttuni jehovantodistaja tuli vatsalleni.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Ei se esite sinne itsekseen ole lennähtänyt, vaan joku on sen tuonut. Lähimmästä seurakunnasta selviää kyllä, kuka. Jos ei halua rikosilmoitusta tehdä, niin vähintään soitto sinne ja kysymys, miksi ihmeessä tekevät tuollaista.
Ei ne saa tulla kutsumatta kenenkään kotiin.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Kotirauhan rikkominen
Oliko mitään varastettu?