Naiset! Kuinka usein sheivaatte naamaa?
Mua ärsyttää toi leukapielien pörrö, mutta kuinka usein sitä pitää sitten ajella, jos kerran leikkaa pois?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omaa miehen, voi hänen sähköparranajokoneellaan tarvittaessa nopeasti ajaa nainenkin mahdollisen partansa.
Ei voi. Sama kuin lainaisi toisen hammasharjaa.
Sitten on ostettava oma. Luultavasti naisen partakarvat ovat niin ohuita, että ne saa millä koneella tahansa pois. Jos nainen sheivaa alapäätään, voi samoilla välineillä sheivata yläpäätäkin eli naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuan alle kasvaa yksi karva. Nyppäsen pinseteillä ja noin viikon päästä kokeilen sormilla onko kasvanut "sänki" takas. Tämä alkoi noin 40-vuotiaana. Vaihdevuodet tietty voivat tuoda lisää. :(
En tarkoita nyt mitään karkeita partakarvoja vaan sellaista hentoa, pörröistä nukkaa poskissa.
Ap
Ei kannata tehdä mitään varsinkaan, jos se on vaaleaa. Eikös iskelmässäkin lauleta "poskensa nukka"?
Mä aiemmin ajelin viiksikarvoja. Ne on värittömiä haituvia. Mutta sitten kun paljastu ryppyjä niiden alta, niin ajattelin että parempi jättää karvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuan alle kasvaa yksi karva. Nyppäsen pinseteillä ja noin viikon päästä kokeilen sormilla onko kasvanut "sänki" takas. Tämä alkoi noin 40-vuotiaana. Vaihdevuodet tietty voivat tuoda lisää. :(
En tarkoita nyt mitään karkeita partakarvoja vaan sellaista hentoa, pörröistä nukkaa poskissa.
Ap
Ei kannata tehdä mitään varsinkaan, jos se on vaaleaa. Eikös iskelmässäkin lauleta "poskensa nukka"?
Siinä laulussa lauletaan miehestä ja hänen naamakarvoistaan. Ei naisen.
Ap
Sheivaan ehkä kerran viikossa.
Leuassa kasvaa muutamia pitkiä (parta?)karvoja :(
Myös kulmat siistin sheivaamalla.
Veetillä poistan ylähuulikarvat kahden viikon välein, en ole niitä sheivannut ikinä. Partakarvojen olen toistaiseksi antanut olla, eivät ole vielä tarpeeksi pahoja mielestäni.
Jokatoinen viikko ajan epilaattorilla leukaperät.
Vierailija kirjoitti:
Jokatoinen viikko ajan epilaattorilla leukaperät.
Ei tule sisäänkasvaneita karvoja seurauksena? Minä joskus vahasin ja sain aivan järkyttävät näppylät naamaan, kun alkoivat kasvaa takaisin.
Ap
En ole koskaan sheivannut, koska minulla on vain hyvin lyhyitä, ohuita ja vaaleita karvoja. Kulmia en nypi, leikkaa, sheivaa, jne, koska ne ovat luonnostaan hyvässä muodossa. Ainoastaan noin kerran kuussa pienillä saksilla leikkaan "viiksiäni" eli hyvin pientä nukka karvaa huulteni ympäriltäni.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan sheivannut, koska minulla on vain hyvin lyhyitä, ohuita ja vaaleita karvoja. Kulmia en nypi, leikkaa, sheivaa, jne, koska ne ovat luonnostaan hyvässä muodossa. Ainoastaan noin kerran kuussa pienillä saksilla leikkaan "viiksiäni" eli hyvin pientä nukka karvaa huulteni ympäriltäni.
Jos se on hyvin lyhyttä niin miten saat saksilla leikattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omaa miehen, voi hänen sähköparranajokoneellaan tarvittaessa nopeasti ajaa nainenkin mahdollisen partansa.
Ei voi. Sama kuin lainaisi toisen hammasharjaa.
Sitten on ostettava oma. Luultavasti naisen partakarvat ovat niin ohuita, että ne saa millä koneella tahansa pois. Jos nainen sheivaa alapäätään, voi samoilla välineillä sheivata yläpäätäkin eli naamaa.
Partakarvat on ihan yhtä karkeita kuin miehelläkin eikä mitään haituvaa. Rahina lähtee kun kämmenellä vedän päivän vanhaa sänkeä pitkin kaulasta leukaan. Mustaa piikkiä kasvaa. Käytän miesten partahöyliä ja vaahtona Lacto linen puhdistusvaahtoa, joka sopii naisen iholle paremmin. Kuitenkaan iho ei muutu paksummaksi vaikka parta kasvaakin.
Mulla kasvaa ohutta höttökarvaa posket ja leuka, ylähuulen ympärillä kasvaa vähän paksumpiakin satunnaisia karvoja. Sheivaan kulmakarvaveitsellä kasvot silloin kun ne alkavat häiritsemään, ehkä pari kertaa kuussa. Pitäisi useamminkin, jos haluaisin että kasvot olisivat sileät koko ajan.
Olen mies. Muistan, kun kauan sitten äidinkielen opettajana oli nainen, joka oli poikien ihastuksen kohde. Oli rintava, kapeavyötäröinen ja leveälanteinen. Tukka oli tumma. Mutta hänellä oli viikset. Tummia karvoja harvaan nenän ja ylähuulen välissä. Oli antanut karvojen kasvaa niin, että ne olivat tosiaan viikset. Ihmeteltiin, miksi hän ei poista niitä. Muualla naamassa hänellä ei ollut karvoja.