Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukellusonnettomuuksia harrastajilla paljon

Vierailija
27.05.2023 |

Kiinnittyy uutisissa huomio niihin koska suvussa on harrastajasukeltajia, reissaavat siellä ja täällä.
Olen iloinen kun poikani lopetti harrastuksen. Hänellä pieniä lapsiakin, ei jää minnekään meren pohjaan.
Ainahan elämä on vaarallista sinänsä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin laitesukeltamisen, kun sain lapseni. Toki edelleen snorklailen ja uidessa sukeltelen. Mutta tajusin, ettei mun lapsella ole varaa menettää minua.

Vierailija
2/4 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin paljon? Harrastajia on Suomessakin tuhansia ja aktiiviharrastajat sukeltaa joka viikko. Onnettomuuksia ehkä 1 per vuosi. Ei suurin osa änkeä mihinkään ahtaisiin luoliin tai muihin oikeasti vaarallisiin paikkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin lasten saamisen jälkeen, mutta en siksi että se olisi vaarallista, vaan siksi ettei siihen ole aikaa eikä rahaa. Ei se ole suurimmalla osalla vaarallista. Itsekin sukelsin pelkkiä suoranoususukelluksia, avoimessa vedessä ja aina porukalla ja parin kanssa.

Vierailija
4/4 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin paljon? Harrastajia on Suomessakin tuhansia ja aktiiviharrastajat sukeltaa joka viikko. Onnettomuuksia ehkä 1 per vuosi. Ei suurin osa änkeä mihinkään ahtaisiin luoliin tai muihin oikeasti vaarallisiin paikkoihin.

On niitä enemmän kuin yksi vuodessa, aika tiheästi itse asiassa uutisissa. Mutta eihän ne ole kuin yksi pieni uutinen. Joku sitten saa palstatilaa kuten se suomalaisen vainajan "salaa noutaminen" luolasta, oliko Norjassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi