Mikä auttaa vainoharhaisuuteen?
Mitä ikinä minulle sanotaankaan alan tiedostamatta ajatella mikä piiloviesti siinä oli mukana. Eli millä tavalla mulle tällä kertaa piilovittuiltiin tai yritettiin vahingoittaa minua.
Tiedän järjellä ajateltuna, että näin ei voi oikeasti olla, mutta alitajuntani väittää vastaan.
Onko joku onnistunut pääsemään tällaisesta eroon?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikinä minulle sanotaankaan alan tiedostamatta ajatella mikä piiloviesti siinä oli mukana. Eli millä tavalla mulle tällä kertaa piilovittuiltiin tai yritettiin vahingoittaa minua.
Tiedän järjellä ajateltuna, että näin ei voi oikeasti olla, mutta alitajuntani väittää vastaan.
Suurin osa ihmisistä ei ajattele mitä sanoo.
Vielä suurempi osa ihmisistä ei ajattele sinua ollenkaan silloin kun eivät ole samassa tilassa.
Vainoharhaiset ovat lähtökohtaisesti egoisteja ja kuvittelevat maailman pyörivän ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Opettele olemaan rauhassa, aivan paikoillaan. Katso ja havainnoi mieltäsi. Olet jo ymmärtänyt ettei tuossa ole mitään järkeä jotenka naura itsellesi. Aina kun huomaat että reagoit samalla tavalla että vainoharhaisesti mietit jotain piiloviestiä niin pysähdy ja naura itsellesi.
Älä ota itseäsi niin vakavasti.
Elikkä, pysähdy, ole aloillasi ja havainnoi ja vielä lopuksi naura itsellesi ja asian järjettömyydelle.
Ei niissä tilanteissa ole mitään nauramista. En ole ap mutta ainakin minulle tuo neuvo olisi ihan toimimaton. Ja on mulle nuorena noin neuvottukin. Mutta miten siinä voi itselleen nauraa, jos on vaikka jossain kylässä tai työpaikalla? "Oon vaan tällainen pelle täällä, hahhahhaa!"
Ei se toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä suurempi osa ihmisistä ei ajattele sinua ollenkaan silloin kun eivät ole samassa tilassa.
Vainoharhaiset ovat lähtökohtaisesti egoisteja ja kuvittelevat maailman pyörivän ympärillään.
Vainoharhat eivät johdu valinnasta. Eivät ole egoismia.
Vierailija kirjoitti:
Käytä vähemmän huumeita ja lopeta vihervassaripropagandan lukeminen ja tukeminen.
Pikemminkin lakkaa katselemasta niitä persujen ja muiden venäjänmielisten bitchute-videoita.
Vierailija kirjoitti:
Pelkoa se on. Kun on ollut huonoja kokemuksia, tuntosarvet pystyssä odottaa, milloin seuraava isku tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä vähemmän huumeita ja lopeta vihervassaripropagandan lukeminen ja tukeminen.
Persuja EI äänestänyt 80 % suomalaisista. Mieti tätä.
palstaa lukemalla voisi päätellä että 80% ihmisistä on joku psykoosi tai vainoharha tai muu päävika. onkohan tässä joku yhteys?
On varmasti, täällä keskustelijoista suurin osa on persuja ja moderaattorin puuhat hoitaa Packalenin (ps) firma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele olemaan rauhassa, aivan paikoillaan. Katso ja havainnoi mieltäsi. Olet jo ymmärtänyt ettei tuossa ole mitään järkeä jotenka naura itsellesi. Aina kun huomaat että reagoit samalla tavalla että vainoharhaisesti mietit jotain piiloviestiä niin pysähdy ja naura itsellesi.
Älä ota itseäsi niin vakavasti.
Elikkä, pysähdy, ole aloillasi ja havainnoi ja vielä lopuksi naura itsellesi ja asian järjettömyydelle.Ei niissä tilanteissa ole mitään nauramista. En ole ap mutta ainakin minulle tuo neuvo olisi ihan toimimaton. Ja on mulle nuorena noin neuvottukin. Mutta miten siinä voi itselleen nauraa, jos on vaikka jossain kylässä tai työpaikalla? "Oon vaan tällainen pelle täällä, hahhahhaa!"
Ei se toimi.
Naurahdin ääneen kun mietin jonkun sanovan tuon työpaikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkoa se on. Kun on ollut huonoja kokemuksia, tuntosarvet pystyssä odottaa, milloin seuraava isku tulee.
Realismia myös.
Senhän todistaa jo lainaamasi kirjoittajan lausahdus maailman napa-ihmistyypeistä. Mutta ei osa väestöstä analysoi omia ajatuksiaan tai sanojaan objektiiseksi kutsutulla prosessilla sen verran kuin näin on mahdollista yksilön toimia.
Jaksaa yllättää aina välillä, miten hanakasti joku voi puolustaa omaa argumenttiaan käyttämällä sanoja, joissa vihjataan negatiivisiin tunteisiin, tapahtumiin ja motiiveihin.
Tämä luento auttaa, kertoo miksi he stalkkaavat: alunjälkeen alkaa luento....https://www.youtube.com/watch?v=ulLFP8axZVQ
palstaa lukemalla voisi päätellä että 80% ihmisistä on joku psykoosi tai vainoharha tai muu päävika. onkohan tässä joku yhteys?