Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En edes halua hienoa isoa kotia mutta tuntuu että sellainen pitäisi olla

Vierailija
26.05.2023 |

Onko kenelläkään muulla vastaavaa tunnetta? Lehdissä ja mainoksissa on jatkuvasti upeita, isoja, hienosti sisustettuja taloja ja asuntoja. Ja tulee fiilis, että sellainen pitäisi olla. Sitten katsoo sitä omaa asuntoaan ja häpeää. Mutta kun toisaalta itse en edes halua isoa, hienoa taloa/asuntoa. Olen kokeillut sen ja siitä tuli vain valtavasti työtä.

Onko muilla koskaan sellaisia fiiliksiä että pitäisi haluta jotain ja tavallaan haluaa (eli katson esimerkiksi kuvia ja ajattelen, että olisihan se ihanaa jos olisi iso kodinhoitohuone yms.) mutta loppujen lopuksi ei halua? Mutta silti tuntee epäonnistuneensa kun sellaista ei ole.

Jos nyt joku sai tästä kiinni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen kokenut sen isossa hienossa talossa asumisen ja ei ollut mitään muuta kuin stressiä ravata talon eri kerrosten väliä ja koittaa pitää paikat siistinä, sisällä ja ulkona. Silloin myös halusin aina jotain uutta, vielä parempaa.

Nyt lähes asun vaunussa ja arki on paljon rennompaa. Siivous on tehty hetkessä ja maisemaakin voi halutessaan vaihtaa. Rahaa sisustamiseen menee paljon vähemmän. Moni varmasti pitää outona, mutta minä viihdyn näin.

Vierailija
22/23 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä kodinhoitohuone tai edes suurempi kylppäri ja keittiö, jossa mahtuu touhuamaan. Muutoin ei olisi tarvetta millekään jättilukaalille.

Paljon söpömpi olisi joku ihana pikkutalo, sellainen pieni englantilaistyylinen mökki, english cottage. Se olisi mun unelma :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset on niin helppo aivopestä somessa ja naistenlehdillä.

Miesten itsereflektiokyvyn puutteesta kertoo kaiken, että ette näe kaiken maailman autojen, mopojen ja kellojen olevan sitä samaa aivopesua jossa linkoudutte ihan samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä