Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni sanoi yllättäen että ei rakasta minua

Vierailija
26.05.2023 |

Ollaan oltu yhdessä 25 vuotta.. en ymmärrä kun en mitään pahaa ole mielestäni tehnyt.. onko muille käynyt näin? En ole mikään ihmemies mutta asiat olen hoitanut ja talolainan yksin maksanut ja mielestäni hyvä elämä ollut... hänestä minulla ei ole pahaa sanottavaa.. ihana ihminen ollut kaikin puolin mutta onko tämä joku vaihe naisilla vai miten tässä pitäisi toimia ? Paha olo on..

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette pääse pakoon Jumalan sanaa portot! Tapan teidän vaikka itse, jos Jumalan enkelit viipyvät matkallaan. Te olette minun, ja minä en teitä sääli, senkin h u o r a t ja petturinaiset. Te lähdette helvettiin!

Ihan mielenkiintoinen näkökulma ongelmaan, tietysti.

Vierailija
22/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kertoi rehellisesti tunteistaan, eikä pidättele sinua suhteessa, jossa tunteet ovat yksipuoliset. Varmasti aika tuttu tilanne monille. Ei kummassakaan tarvitse olla mitään vikaa, suhde voi silti tulla tiensä päähän, pisteeseen, jossa kumpikaan ei enää saa suhteesta mitään uutta. Joskus tietysti tuollainen keskustelu voi olla myös käännekohta, jossa aletaan puhua niistä toiveista, jotka on hautautuneet arjen alle. Jos asiassa ei ole enempää keskusteltavaa, niin sitten on molempien aika kääntää elämässä uusi lehti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette pääse pakoon Jumalan sanaa portot! Tapan teidän vaikka itse, jos Jumalan enkelit viipyvät matkallaan. Te olette minun, ja minä en teitä sääli, senkin h u o r a t ja petturinaiset. Te lähdette helvettiin!

Juohan nyt se lämmin iltamaito jo ja käy nukkumaan. Sulla on selkeesti ollut raskas viikko. Tui tui.

Vierailija
24/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo hullut kommentit ovat ap:n, niin en yhtään ihmettele.

No kenen muunkaan?

Vierailija
25/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi noin, kun sillä oli toinen nainen. Ei koskaan kertonut, että minussa tai meidän liitossa olisi mitään vikaa, mutta rakastui kuitenkin toiseen.

Vierailija
26/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaimollasi on jo uusi ja viriili Kanki-Keijo katsottuna. On nussinut sitä jo pitkään selkäsi takana,

Vierailija
27/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Olen ollut paljon töissä ja tehnyt pitkää päivää .. varmaan olen väärin kun olen niin tehnyt .mutta kaiken vapaa ajan olen kotona viettänyt .. nyt kun tämmönen sokki tuli niin en tiedä mitä enään tehdä AP

Vierailija
28/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin syy.

Vierailija
29/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette unohtaneet keskustelun. Talolainan maksu ei pidä rakkautta yllä.

Tämä! Moni mies samassa tilanteessa yllättyy kun ei se raataminen ollutkaan sitä mitä vaimo parisuhteelta haluaa.

Vaimosi haluaa tuntea olevansa nainen. Kiinnostava, haluttava, tärkeä. Haluaa huomiota ja ihailua. Puhua ja pussata. Nauttia elämästä.

Vierailija
30/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä akalle missä on ulko-ovi.

Vierailija
31/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa tästä tarinasta mieleen eräs tuttavapariskunta, jotka erosivat miehen miehestä yllättäen myös 5-kymppisinä 30 vuoden suhteen jälkeen. Mies ruikutti tutuille, että ihan yllättäen vaimo tahtoi erota, vaikka kaikki oli (miehen mielestä) hyvin.

Heilläkin mies maksoi asuntolainan, vaimo ruuat ja muut juoksevat kulut. Vaimon versio oli se, että hänellä tuli mitta täyteen, kun lapset muuttivat omilleen. Mies ei ole koskaan tehnyt mitään kotitöitä, vaimo on yrittänyt saada muutosta siihen hyvällä ja pahalla, asiallisesti keskustelemalla, raivoamalla, mutta ei. Vaimo on yrittäjä ja pitkän päivän jälkeen tuli kahdeksan maissa kotiin, mies oli tullut normitöistään neljän maissa ja makasi sohvalla ja kysyi ensimmäiseksi mitä ruokaa? Kun vaimo halusi erota, mies olisi halunnut mennä pariterapiaan, mutta vaimo totesi, että liian myöhäistä, siinä ei terapiat auta, kun hän olisi tarvinnut apua viimeiset 25 vuotta perheen pyörittämiseen. Ero tuli.

Katso peiliin, ap/

Vierailija
32/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Olen ollut paljon töissä ja tehnyt pitkää päivää .. varmaan olen väärin kun olen niin tehnyt .mutta kaiken vapaa ajan olen kotona viettänyt .. nyt kun tämmönen sokki tuli niin en tiedä mitä enään tehdä AP

Olisi varmaan kannattanu viedä sitä vaimoa jonnekin sieltä kotoa. Harvemman naisen unelma on parisuhde, jossa mies tekee pitkää päivää töissä ja sen jälkeen makaa sohvalla tai tekee omasta mielestään tärkeää nikkarointia kotona.

Vierailija
33/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt Helvettiä ei ole olemassa se on käännösvirhe.

Vierailija
34/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken vapaa-ajan olen kotona viettänyt Anna mä arvaan: sohvalla maaten ja kanava-surffaillen?

Vierailija
35/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi joskus elämässä käydä, rakkaus väljähtyy ja loppuu. Onko siihen jompi kumpi syyllinen, mielestäni ei. 

Vierailija
36/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa tästä tarinasta mieleen eräs tuttavapariskunta, jotka erosivat miehen miehestä yllättäen myös 5-kymppisinä 30 vuoden suhteen jälkeen. Mies ruikutti tutuille, että ihan yllättäen vaimo tahtoi erota, vaikka kaikki oli (miehen mielestä) hyvin.

Heilläkin mies maksoi asuntolainan, vaimo ruuat ja muut juoksevat kulut. Vaimon versio oli se, että hänellä tuli mitta täyteen, kun lapset muuttivat omilleen. Mies ei ole koskaan tehnyt mitään kotitöitä, vaimo on yrittänyt saada muutosta siihen hyvällä ja pahalla, asiallisesti keskustelemalla, raivoamalla, mutta ei. Vaimo on yrittäjä ja pitkän päivän jälkeen tuli kahdeksan maissa kotiin, mies oli tullut normitöistään neljän maissa ja makasi sohvalla ja kysyi ensimmäiseksi mitä ruokaa? Kun vaimo halusi erota, mies olisi halunnut mennä pariterapiaan, mutta vaimo totesi, että liian myöhäistä, siinä ei terapiat auta, kun hän olisi tarvinnut apua viimeiset 25 vuotta perheen pyörittämiseen. Ero tuli.

Katso peiliin, ap/

olen yrittäjä vaimoni on kotona ..terv AP

Vierailija
37/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös vaimon mielestä hyvä elämä ollut? Harvoin se rakkaus nyt täysin seinään loppuu ja sitä edeltää useampikin keskustelun avaus.

Vierailija
38/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa tunteet vaihtelee, jospa hän tarkoitti ettei ole enää rakastunut? Kiintymystä ja rakkautta pitää olla liimana suhteessa. Kysy onko hänellä joku toinen? Varaudu myöntävään vastaukseen. Totea sitten, et Ok erotaan. Katso miten reagoi vai onko edes ajatellut niin pitkälle. Jospa hän halusi loukata sinua jostain kumman syystä. Itseäni ajatellen vastaavassa tilanteessa eroaisin kylmän rauhallisesti ja kävisin yksin maistraatissa täyttämässä paperit eron hakua varten. Vaimosi saa postissa oman lomakkeen. Niin siis anelemaan en taivu.

Etköhän sinä saa kylmän rauhallisesti elää yksin ja kulkea virastoissa itseksesi. Ei tuollaisella ylpeydellä kestävää suhdetta rakenneta.

Vierailija
39/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ap mainitsi parisuhdesaavutuksenaan talolainan maksamisen. Sellaiset asiat eivät merkitse naisille oikeastaan juuri mitään. Naiset haluavat romanttisen suhteen, jossa mies pitää heitä kauniina ja haluttavina ja antaa hyvää seksiä ja huolehtii kotitöistä ja lastenhoidosta oma-aloitteisesti 50%. Ja jossa puolisoilla on yhteistä aikaa ja läheisyyttä, ei kämppissuhdetta.

Kunnon setämieskommentti. LOL :D

Vierailija
40/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ap mainitsi parisuhdesaavutuksenaan talolainan maksamisen. Sellaiset asiat eivät merkitse naisille oikeastaan juuri mitään. Naiset haluavat romanttisen suhteen, jossa mies pitää heitä kauniina ja haluttavina ja antaa hyvää seksiä ja huolehtii kotitöistä ja lastenhoidosta oma-aloitteisesti 50%. Ja jossa puolisoilla on yhteistä aikaa ja läheisyyttä, ei kämppissuhdetta.

Tämä! Juuri näin. Ottakaa miehet tästä mallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan