Miten rikkoa kovan naisen kuori?
Kommentit (99)
Inhoan psykologiaa ja pseudopaskaa. Missä kunnon aiheet täällä. Ihmiset on oikeesti todella hulluja ja todella tylsiä.
Miksi haluat rikkoa toisen ihmisen?
Mites on oman kuoresi laita? Yleensä ihmisen kuoren sisälle pääsee parhaiten raottamalla omaa kuortaan, ja ylipäätään osoittautumalla luottamuksen arvoiseksi. Jotenkin aggressiiviselta kuulosti viestisi. Jos olisin ks. nainen, ottaisin tässä kohtaa ehkä jalat alleni.
Minkä tyyppisestä tilanteesta kyse?
Kyselee itsensä kovettanut nainen
Et tiedä mitä ylläreitä sen päänsisäismunakuoren alta löytyy.
Ainoa tapa millä voit rikkoa kovan naisen kuoren, on luottamus.
100% luottamus.
Kova nainen on kova siksi, koska hänen on ollut pakko kovettaa itsensä,
eikä hän luota muihin kuin itseensä.
Siihen on syynsä, ei kukaan tällaiseksi synny.
Itse vaikutan ainakin kylmältä ja etäiseltä juuri silloin kun olen kiinnostunut miehestä, kun yritän peittää kaikki hölmöyteni ja esittää muka fiksua ja rentoa. Jos taas pystyn olemaan miehen seurassa rennosti ja leppoisasti silloin mies on friedzonella minulle. Tämä meni nyt ehkä vähän aiheen vierestä. Mutta nainen saattaa siis vaikuttaa kovalta juuri sen vuoksi että on kiinnostunut. Mitä avautumiseen tulee, niin todella hidas prosessi, vaatii luottamusta ja turvallisuuden tunnetta. Kovaa kuorta ei rikota millään vippaskonsteilla vaan lempeydellä ja kärsivällisyydellä. Seuraavan kerran kun joku mies sanoo minua pelottavaksi ja kovaksi alan varmaan itkemään, siinäpähän näkevät sitten kuinka kova olen. Olen vaan ihan liikaa kuullut sitä, enkä osaa muuttaa itseäni vaikka haluaisin.
Sillai kiva alotus, että kaikki me oman elämämme boss ladyt voimme mennä nyt nukkumaan oman miehen kainaloon ja kuvitella, että jossakin joku kovasti kaipailee ja haluaa rikkoa kuoren. Sitten käpertyä kainaloon ja tuhista tyytyväisenä, ettei tarvitse enää tuollaisia pelejä pelata.
Ole kiinnostunut ja kuuntele aidosti, keskustele naisen kanssa. Ole oma itsesi. Kova nainen on todennäköisesti epävarma, sillä itsevarmat naiset ovat ystävällisiä sillä heillä ei ole mitään pelättävää vaikka paljastaisivat itsestään "liikaa". Aika myös auttaa moneen asiaan.
Kun kemiat toimii, niin se on siinä. Muilla ei ole mitään mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njääh. Mielestäni lähtökohdat on huonot jos sitä tarttee kysyä. Oikean tyypin ei tarvitse kysyä, se vain tapahtuu.
Olen saanut jo hänen katsekontaktinsa murtumaan, mutta pelottaa että tuleeko siihen tilalle vielä kovempi suojakerros vai antaako hän jo tunteillensa valtaa.
Mitä tarkoittaa että "katsekontakti murtuu" :D Kuulostaa nyt aika vahvasti oman pääsi sisäisiltä kehitelmiltä.
Onko kukaan koskaan katsonut sinua tosissaan silmiin ja saanut sinut unohtamaan hengityksen hetkeksi?
On saanut, mutta se on eri asia kuin että minä saisin jonkun tekemään niin. En mä pääse kenenkään toisen kehoon enkä voi tietää mitä hän kokee.
Avoimuudella, lempeydellä ja rehellisyydellä.
Ihmiset tekevät valintoja elämässään ja niitä täytyy kyetä kunnioittamaan. Huono alku millekään painostaa tai pakottaa toista ihmistä tekemään mitään tai yrittää taivuttaa ymmärtämään, mikä on hänelle parasta.
Saat sen mistä luovut toimii, sillä silloin ihminen, joka luovuttaa, osoittaa kypsyytensä ja sen, että arvostaa toisen rajoja. Nämä itsessään ovat lähtökohtia terveelle suhteelle. Yrittämällä pakottaa asioita on sama kun kulkisi toisen perässä kyltin kanssa, jossa lukee "olen huono vaihtoehto, miten olisi".
Ei muiden kuoria pidä rikkoa. Eikä päästä toisen ajatuksiin sisälle väkisin. Jäätä voi rikkoa eli jäisen tunnelman ja kääntää tilanteen mukavammaksi, silloin kun kaksi sitä haluaa, yksin ei toimi. On kauheaa kuulla kovan ihmisen juttuja, kun väkisin niitä myöhemmin kertoo, kuulostaa idiootilta.
Tässä ketjussa on itseasiassa todella hyvää asiaa.
Mitä tuokin tarkoittaa? Minusta on sanottu, että olen kova ja kylmä ihminen. Mielestäni olen ihan ystävällinen ja hymyilevä persoona. Itseäni kohtaan olen kyllä armoton ja säälimätön, mutta muita kohtelen lempeydellä ja armolla mitä en itselleni suo.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan tädin neuvo: saat sen, mistä luovut.
Kaikki muu on pään hakkaamista seinään.
Vanhan sedän vastine: Kun luovut naisesta, ei aikaakaan kun on uusi mies kierroksessa.
Sairasta.