Parhaat turn on harrastukset deittikumppanilla?
Kommentit (209)
Rikiitoos kirjoitti:
Jos olisin sinkku, niin se, että luulee olevansa uniikki.
Hän harrastaisi kuitenkin muodissa olevia asioita kuntosali, metsästys, frisbee, söisi jauhoja ruuan sijasta ja tuijottaisi naamansa peilistä päivät.
Nämä siis ei kiinnostavia. Puhun suomea, en englantia.
Rotunaiselta odotan: tinderisaalistus, yksillä käynti, keikkabäkkäröinti, 30 kuvaa päivässä sometus, sijoittaminen
Trapon tyttis ja mies cossaus naiseksi. Seekä nikotiinipussit. Kaulapanta.
Sanat kuin minulla: punttisali, liikunta, matkustelu, leffassa käynti
Työnteko. Mies tienaisi ja saisin olla rauhassa yksin kotona.
Metsästys, reserviläisammunta yms. lajit, moottoripyöräily, kamppailulajit, vaeltaminen ja muu retkeily.
Hevimies kirjoitti:
Naisella rockmusiikkihenkisyys
Hah, mulla just päinvastoin, parhaat harrastukset / mielenkiinnon kohteet on parasta pitää omana.
Lukeminen, lenkkeily, vaellus, mökkeily. Auton korjaamista ja käsillä tekemistä en oikeastaan laske harrastukseksi, vaan ne ovat taitoja. Toki hyvät olla, en ole kiinnostunut miehestä, jolla on peukalo keskellä kämmentä.
Ryyppäys
Tupakointi
Biljardin pelaaminen baarissa
Räyhäkkään 70-luvun rockin kuuntelu
Metallimies kirjoitti:
Hevimies kirjoitti:
Naisella rockmusiikkihenkisyys
Hah, mulla just päinvastoin, parhaat harrastukset / mielenkiinnon kohteet on parasta pitää omana.
Miksi? Luulisi, että parisuhteessa olisi hyvä olla sama musiikkimaku. Eihän siitä mitään tule, jos kumpikin inhoaa toisen lempibändiä.
Christiiina kirjoitti:
Sanat kuin minulla: punttisali, liikunta, matkustelu, leffassa käynti
Vau, oletko painonnostaja ihan kuin Vuohijoki!
Strippaus/tankotanssi saa satavarmasti aikaan turn onin varsinkin jos on sellainen tiukka pakkaus. Toki bodailulla muovattu kurvikas vartalo yhdistettynä seksiä tihkuvaan vaateharrastukseen saa saman reaktion aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisella:
- leipominen ja ruoanlaitto
- käsityöt, neulominen, parsiminen
- tavoitteellinen, mutta ei äärimmäinen fitnessharrastusEi ole vielä löytynyt :)
M41
Varoituksen sana: fitness ja leipominen saman ihmisen harrastuksina saattaa viitata syömishäiriöön. En sano että kaikilla olisi näin, mutta todella monet anorektikot nauttivat leipomisesta ja ruoan valmistamisesta muille.
Horoskoopit, kristallien keräys ja uskonnollisuus
- Luonnossa liikkuminen (ei kuitenkaan mikään hampaat irvessä ja hiki päässä Lapissa vaeltaminen)
- Ruoanlaitto ja leipominen (ei tarvitse olla kurmeekokki, hyvä kotiruoka riittää)
- Elokuvat
- Kiinnostus yhteiskunnallisia asioita kohtaan (ei kuitenkaan punavihreyttä)
Kulttuuri, seuraa politiikkaa, tykkää patikoida ja olla luonnossa. En vaadi, että osaa tehdä ns. miesten töitä, mutta jos osaa, onhan se toki pienoinen turn on, sitä ei voi kieltää.
Shakki, vapaasukellus, mehiläistarhaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patikointi, lenkkeily, ulkoilu, retkeily, koiran ulkoilutus. Metsästys/kalastus lisänä menettelee, muttei välttämätöntä.
Tähän vielä laumanvartijakoirien kasvatus, moottorisahojen keräily, metsästystrofeet, makkarangrillaus, karavaanarius ja viinanhakumatkat Tallinnaan. Mikä äijä (muija)!
Karavaanariharrastus ja metsästys on kyllä niin ehdoton turn off. En ymmärrä, miksi "metästystä" harrastavat edes vaivautuvat viestittämään, kun itse kerron olevani vegetaristi?
Minä olen äärivegaani ja minua on tulleet iskettelemään niin metsästäjät kuin teurastajatkin. Kyllä minä vaan ihmettelen.
Kuntourheilu, ei mielellään kilpaurheilu, joka vaatii niin paljon aikaa ja elämä pyörii sitten sen ympärillä. Luonnossa liikkuminen, lukeminen, ruoanlaitto. Taidenäyttelyt.