Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat turn on harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
26.05.2023 |

Kertokaa mielipiteenne.

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksijanaiset sytyttää... itekin urheilen paljon, mutta juoksussa olen aika huono

Kaudulla vastaan tuleva juokseva hoikka nainen kääntää aina pääni... ihailen helpon näköistä etenemistä ja olen vähän kateellinen

Vierailija
102/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallimies kirjoitti:

Hevimies kirjoitti:

Naisella rockmusiikkihenkisyys

Hah, mulla just päinvastoin, parhaat harrastukset / mielenkiinnon kohteet on parasta pitää omana.

Musikaalisesti älykkäin kuuntelee ja ymmärtää monenlaista musiikkia ja soittaa myös itse. En voisi ikinä olla musiikillisesti rajoittuneen juntin kanssa.

Itse soitan heviä, salsaa, klassista, arabialaista, poppia jne.

t. musaope, musatieteilijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppaaminen naisella. Vähintään tampio tai tamppooni tasoinen.

Ugh. Nyt alkoi ajatuskin jo lähes jöpöttään slerbassa.

Vierailija
104/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeminen, lenkkeily, vaellus, mökkeily. Auton korjaamista ja käsillä tekemistä en oikeastaan laske harrastukseksi, vaan ne ovat taitoja. Toki hyvät olla, en ole kiinnostunut miehestä, jolla on peukalo keskellä kämmentä.

Onko mökkeily harrastus? Vai tarkoitetaanko tässä itse asiassa mökin omistamista? Sitten ymmärrän. Muutenhan myös ruokakaupassa ja lääkärissä käynti ovat harrastuksia. "Harrastan ruokakauppailua ja lääkäreilyä. Ok?"

Lukeminen ja lenkkeily? Missä määrin niitä pitää tehdä, jotta se lasketaan harrastukseksi?

Onko itse asiassa kaikki tekeminen ja myös tekemättömyys harrastamista?! Harrastan katselemista ja kuuntelemista. Lisäksi harrastan hengittelyä.

Vierailija
105/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella musiikki (olisi kiva yhdessä opetella jotain biisejä, ei tarvi olla mikään pro), liikunnallisuus, niin että saisi lähtemään joskus mukaan vaikka lenkille, hiihtämään, laskettelemaan tms, retkeily/vaeltelu, ruoanlaitto, lukeminen.

Vierailija
106/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiede. 

taidettahan voi harrastaa oikeastaan kuka tahansa koska se ei vaadi mitään, eli se sopii lahjattomienkin harrastukseksi. taiteen harrastaminenkin on plussaa. 

Vierailija
107/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeminen, lenkkeily, vaellus, mökkeily. Auton korjaamista ja käsillä tekemistä en oikeastaan laske harrastukseksi, vaan ne ovat taitoja. Toki hyvät olla, en ole kiinnostunut miehestä, jolla on peukalo keskellä kämmentä.

Onko mökkeily harrastus? Vai tarkoitetaanko tässä itse asiassa mökin omistamista? Sitten ymmärrän. Muutenhan myös ruokakaupassa ja lääkärissä käynti ovat harrastuksia. "Harrastan ruokakauppailua ja lääkäreilyä. Ok?"

Lukeminen ja lenkkeily? Missä määrin niitä pitää tehdä, jotta se lasketaan harrastukseksi?

Onko itse asiassa kaikki tekeminen ja myös tekemättömyys harrastamista?! Harrastan katselemista ja kuuntelemista. Lisäksi harrastan hengittelyä.

On se harrastus, siis mökillä ajan viettäminen. Siellä mökillä voi tehdä mitä haluaa, nauttia elämästä tai tehdä puhdetöitä. Mökki voi olla oma tai vuokrattu.

Pelkkä mökin omistaminen ei tee mökkeilijää. Tiedän monia ihmisiä joille on siunaantunut mökki perintönä, mutta eivät tykkää viettää siellä aikaa ja suurimman osan ajasta mökki käyttämättömänä tai vuokrattuna.

-- ohis

Vierailija
108/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallimies kirjoitti:

Hevimies kirjoitti:

Naisella rockmusiikkihenkisyys

Hah, mulla just päinvastoin, parhaat harrastukset / mielenkiinnon kohteet on parasta pitää omana.

Miksi? Luulisi, että parisuhteessa olisi hyvä olla sama musiikkimaku. Eihän siitä mitään tule, jos kumpikin inhoaa toisen lempibändiä.

Riippunee vähän siitä, miten suurta roolia musiikki kummankin elämässä näyttelee ja miten se arjessa näkyy. Itse kuuntelen musiikkia hyvin paljon ja käyn keikoilla, joten olisihan se ehdoton plussa, jos sitä voisi tehdä kumppaninkin kanssa, tai vähintäänkin toivottavaa, ettei parisuhde sitä asiaa rajoittaisi. Monipuolinen musamaku auttaa asiassa, mutta itsekin mm. metallinaisena koen, että kyllähän kaikenlaisista viemäriörinöistä nauttiminen tuppaa olemaan luontevampaa samanhenkisessä seurassa. :-)

Vierailija
109/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus naisesta pylly pystyssä kitkemässä kukkapenkkiä on kiihottava. Puutarhanhoito siis.

Ei sitä kyllä perse pystyssä tehdä.

Muna pystyssä onnistuu!

-ap

Vierailija
110/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkuus sukupuoliyhteyteen!

Vierailija
111/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneella tai pelikonsolilla pelaaminen.

Tämä ja ulkoilu myös.

Vierailija
112/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen, joka harrastaa tanssia, balettia, taitoluistelua = täydellinen <3

M27

Vierailija
113/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt päästään asiaan, kerrankin kysytään turn-ON juttuja, joten täältä pesee: vaellus ja pyöräily. Jos noi vielä yhdistyy samassa miehessä, niin huh. En tiedä mikä siinä on, jotain alkukantaista maskuliinisuutta varsinkin siis vaelluksessa/retkeilyssä.

N31

Vierailija
114/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaaminen, patikointi

Vierailija
115/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crossfit.

M38

Vierailija
116/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuspuhuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteellinen urheilu.

Olisi mahtavaa treenata yhdessä ja myös ihailla naisen matalaa rasvaprosenttia.

Kokemuksesta kerron että siitä on mahtavuus kaukana.

Ammattiurheilijat / tavoitteelliset urheilijat on todella tylsiä. Ei ne oikeasti jaksa eikä Voikkaan tehdä juuri mitään..

Se vähäinen vapaa aika mitä heillä on menee palautumiseen. Ja elämä pyörii täysin urheilun ympärillä. Naisilla hormonit heittelee sen matalan rasvaprosentin takia.. josta sitten seuraa erinäisiä tunnetilojen vaihteluita, itkusta, raivoon ja kaikkea siltä väliltä.

Seksiäkään ei tarvitse usein harrastaa koska hormonitoiminta on sekaisin. Tai jos ei ole niin nainen on vaan väsynyt eikä jaksa sen takia.

Riippuuko lajista vai sukupuolesta? Puolisoni ammattiurheilu ei ole vähentänyt elämästämme mitään, päinvastoin, päivät ovat keskimäärin lyhyempiä kuin normaalia 8-16 päivää tekevällä. Treenaamaankaan ei tarvitse lähteä työpäivän jälkeen, koska sen on tehnyt jo töissä.

Epäsäännöllista ja osittain kausipainotteista työtä tietysti, mutta jaksaa ja voi tehdä töiden ulkopuolella kaikenlaista. Mistä lajista kokemuksesi ammattiurheilusta mahtaa olla?

Vierailija
117/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, nyt päästään asiaan, kerrankin kysytään turn-ON juttuja, joten täältä pesee: vaellus ja pyöräily. Jos noi vielä yhdistyy samassa miehessä, niin huh. En tiedä mikä siinä on, jotain alkukantaista maskuliinisuutta varsinkin siis vaelluksessa/retkeilyssä.

N31

Jo oletuksena tietenkin että mies on pitkä, luontaisesti harteikas, komeakasvoinen, omaa tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla ja suorat valkoiset hampaat.

Ja pyörä kulkee toki retkipaikalle 80 000 euron citymaasturin kyydissä.

Vierailija
118/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin seurustella jääkiekkoilijan kanssa, kun hän oli paljon treeneissä, pelireissuilla ja näiden lisäksi joukkueen saunaillloissa harva se viikonloppu.

En viihdy koko ajan toisten ihmisten seurassa, vaan kaipaan paljon yksin oloa!

Vierailija
119/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Jo oletuksena tietenkin että mies on pitkä, luontaisesti harteikas, komeakasvoinen, omaa tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla ja suorat valkoiset hampaat.

Ja pyörä kulkee toki retkipaikalle 80 000 euron citymaasturin kyydissä.

No ei nuo ominaisuudet periaatteessa haittaa, mut en mä mitään tollaista hakenut takaa. Mulle riittäisi erinomaisesti ihan tavismies, kunhan muuten klikkaa. Aivot ja järkeä pitää olla. 😀

N31

Vierailija
120/209 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo, millaiset miehet Tinderissä menestyvät parhaiten, niin kuntosali tuntuu olevan ihan ykkösharrastus naisten mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme