Bensan hinta nousee taas?! :O
Kommentit (40)
Suomalainen haluaa maksaa kaiken. Sähkön hinta nousee myös taas, kun tarve tulee. Turha kuvitella, että voisitte sähköautoilla edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että nousee, siitä saastuttamisesta pitää maksaa tuntuvasti.
Joku 5-8€/l olisi hyvä ja tasapuolinen hinta.
Voi kumpa olisi. Ostarin parkkipaikka on nykyisin ihan liian täynnä. Joskus joudun kävelemään ihan liian pitkälle mun tesla model s:stä citymarketin ovelle.
Vierailija kirjoitti:
20€/l on mun kipuraja.
Vtn p3rsauk1nen xD
Vierailija kirjoitti:
Pensan hinta alas! Kynnyskysmys! OPEC polvilleen kun Purra käskee!
Ei kukaan ole polvillaan tämän karjapiian edessä. Valehteli äänestäjille, että polttoaineen hinnan saa halvemmaksi.. Siinä teille höpeeröt. Luulilivat että pakkoruotsi loppuu.. Ei lopu. Hän ei määrää, nii kuin nähty tänne muuttajista Kaikki nauraa Purralle ja persujen harhaluuloille... 😄.
Onneksi on sähköauto ollut jo monta vuotta. Säälittää nämä bensan hinnasta itkevät aina.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuokin jotenkin saada spinnattua Marinin syyksi
Sen syytähän se onkin. Kuten kaikki leikkauksetkin. Marin hassasi miljardeja miljardien perään ja nyt kokoomus ja persut joutuvat pelastamaan tämän maan velkahelvetistä.
Ai nousee? Laskenut koko ajan, pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan yllätys ettei vaalilupaus toteudukaan. Näinhän ei olekaan käynyt koskaan aiemmin.
Kyyä Purra tiesi tämän luvatessaan ennen vaaleja ettei laske.. Kalasti tyhmiltä ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Persut hallitusneuvotteluissa. Siitä se johtuu 😉
Marinin hallitus teki päätöksiä joiden perusteella hinta nousee rajusti SEURAAVAN hallituksen aikana. Joku voisi sanoa, että hieman vastuun välttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan yllätys ettei vaalilupaus toteudukaan. Näinhän ei olekaan käynyt koskaan aiemmin.
Kyyä Purra tiesi tämän luvatessaan ennen vaaleja ettei laske.. Kalasti tyhmiltä ääniä.
Jep. Purra tietää kuinka ääl1öitä suomalaiset ö y h ö t on. Ö y h ö t ei itse tajua kun niitä vedetään lekalla p3rzeezeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kinosta. Mulla on sähköauto.
et vissii pöljä syökkään mitään.dieselin ja bensan hinnan nousu nostaa myös ruuvan hintaa kato ku ne menee rekoilla ne tuotteet kauppoihin
Vierailija kirjoitti:
Ei kinosta. Mulla on sähköauto.
Kyllä valtio muistaa hetken kuluttua myös sähköautoilijoitakin ja ei se sitten olekaan halpaa.
Kun sähköautokanta saadaan pakottamalla riittävän korkeaksi, alkaa valtion rahastaminen oikein huolella.
Autoilusta nyhdettävät miljardit on saatava eikä lypsylehmää voi tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuokin jotenkin saada spinnattua Marinin syyksi
No ei Marin ainakaan ole tehnyt yhtään mitään hillitäkseen bensan hinnan nousua. Päin vastoin. Vai koetko asian toisin?
Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä
Vierailija kirjoitti:
Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä
aamu lääkkeet
Niinhän se toimi silloin reilu neljä vuotta sitten kun persut viimeksi oli hallituksessa. Polttoaineverot nousi ennätyspaljon! Tuntuu nämä persupoliitikot puhuvan yhtä ja tekevän toista.
Miksi tämä paska aina vaan uppoaa äänestäjiin? Se on todellinen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
:D No nyt ottaa jotakin tosi koville. Höllääs vähän ja ota ihan rauhassa vaan. :D