Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensan hinta nousee taas?! :O

Vierailija
26.05.2023 |

Miten tää on mahdollista?!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan yllätys ettei vaalilupaus toteudukaan. Näinhän ei olekaan käynyt koskaan aiemmin.

Vierailija
22/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€/l on mun kipuraja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen haluaa maksaa kaiken. Sähkön hinta nousee myös taas, kun tarve tulee. Turha kuvitella, että voisitte sähköautoilla edullisesti.

Vierailija
24/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että nousee, siitä saastuttamisesta pitää maksaa tuntuvasti.

Joku 5-8€/l olisi hyvä ja tasapuolinen hinta.

Voi kumpa olisi. Ostarin parkkipaikka on nykyisin ihan liian täynnä. Joskus joudun kävelemään ihan liian pitkälle mun tesla model s:stä citymarketin ovelle.

Vierailija
25/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20€/l on mun kipuraja.

Vtn p3rsauk1nen xD

Vierailija
26/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pensan hinta alas! Kynnyskysmys! OPEC polvilleen kun Purra käskee!

Ei kukaan ole polvillaan tämän karjapiian edessä. Valehteli äänestäjille, että polttoaineen hinnan saa halvemmaksi.. Siinä teille höpeeröt. Luulilivat että pakkoruotsi loppuu.. Ei lopu. Hän ei määrää, nii kuin nähty tänne muuttajista Kaikki nauraa Purralle ja persujen harhaluuloille... 😄.

Vierailija
27/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sähköauto ollut jo monta vuotta. Säälittää nämä bensan hinnasta itkevät aina.

Vierailija
28/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuokin jotenkin saada spinnattua Marinin syyksi

Sen syytähän se onkin. Kuten kaikki leikkauksetkin. Marin hassasi miljardeja miljardien perään ja nyt kokoomus ja persut joutuvat pelastamaan tämän maan velkahelvetistä.

Vierailija
29/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nousee? Laskenut koko ajan, pönttö.

Vierailija
30/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrassaan yllätys ettei vaalilupaus toteudukaan. Näinhän ei olekaan käynyt koskaan aiemmin.

Kyyä Purra tiesi tämän luvatessaan ennen vaaleja ettei laske.. Kalasti tyhmiltä ääniä.

Vierailija
31/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut hallitusneuvotteluissa. Siitä se johtuu 😉

Marinin hallitus teki päätöksiä joiden perusteella hinta nousee rajusti SEURAAVAN hallituksen aikana. Joku voisi sanoa, että hieman vastuun välttelyä.

Vierailija
32/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSUT TAAS VAUHDISSA! :D

Vierailija
33/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyä Purra tiesi tämän luvatessaan ennen vaaleja ettei laske.. Kalasti tyhmiltä ääniä.

Jep. Purra tietää kuinka ääl1öitä suomalaiset ö y h ö t on. Ö y h ö t ei itse tajua kun niitä vedetään lekalla p3rzeezeen. :D

Vierailija
34/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kinosta. Mulla on sähköauto.

et vissii pöljä syökkään mitään.dieselin ja bensan hinnan nousu nostaa myös ruuvan hintaa kato ku ne menee rekoilla ne tuotteet kauppoihin

Vierailija
35/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kinosta. Mulla on sähköauto.

Kyllä valtio muistaa hetken kuluttua myös sähköautoilijoitakin ja ei se sitten olekaan halpaa.

Kun sähköautokanta saadaan pakottamalla riittävän korkeaksi, alkaa valtion rahastaminen oikein huolella.

Autoilusta nyhdettävät miljardit on saatava eikä lypsylehmää voi tappaa.

Vierailija
36/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuokin jotenkin saada spinnattua Marinin syyksi

No ei Marin ainakaan ole tehnyt yhtään mitään hillitäkseen bensan hinnan nousua. Päin vastoin. Vai koetko asian toisin?

Vierailija
37/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä

Vierailija
38/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä

aamu lääkkeet

Vierailija
39/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se toimi silloin reilu neljä vuotta sitten kun persut viimeksi oli hallituksessa. Polttoaineverot nousi ennätyspaljon! Tuntuu nämä persupoliitikot puhuvan yhtä ja tekevän toista.

Miksi tämä paska aina vaan uppoaa äänestäjiin? Se on todellinen mysteeri.

Vierailija
40/40 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D No nyt ottaa jotakin tosi koville. Höllääs vähän ja ota ihan rauhassa vaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme