Voi helvata! Miten voikaan olla niin vaikeaa kirjoittaa deitti-ilmoitus!!?
Kommentit (10)
Jos tavatessa et oikeasti ole niin sano, että olet värjännyt.
Ota mieluummin se riski, että teet itsestäsi persoonallisen ilmoituksen, joka kiinnittää harvempien huomiota - kuin että yrität kalastella suosiota.
Oma ihana mieheni, joka minut deittipalstalta löysi, sanoi ihastuneensa siihen, että ilmoitukseni ja profiilini poikkesi muista niin paljon. Kun en kirjoittanutkaan, että " tykkään diskoilusta ja matkustamisesta, enkä ole sohvaperuna" ...
Tuntuu siltä, että ihan kaikki ovat huumorintajuisia-omasta mielestään. Miksi sitten suurin osa ihmisistä kuitenkaan ei ole? ainakin misun kokemukseni mukaan. Enkä ole itsekään, vaan ihan tavallinen, joka kyllä osaa pitää hauskaakin, mutta ei se mun huumorintaju ole niin merkitävää, että siitä kannattaisi erikseen mainita.
Nirppanokista ei kukaan mies pidä.
" Lököpöksyiset, köyhät, finninaamat älkää sit vaivautuko, oon vähän sillee tarkka..."
on viehättävä, mutta näitä " olen tosi kiva, pirtsakka, huumorintajuinen, tykkään ihmisistä, viihdyn dicessä ja tykkään matkustelusta" löytyy 12 tusinasta.
Esim näin: " olen x-vuotiaan poikalapsen yksinhuoltaja" . Suosittelisin jollain muotoa ilmoittamaan, että isähahmoa ja laskujen maksajaa ei ole haussa, koska ne ovat niitä pointteja, jotka miehiä yleensä vähän arveluttavat.
t. yh, joka on löytänyt netistä miehen
Mutta jos et ole esimerkiksi mielestäsi huumorintajuinen tai hoikka, niin jätä koko asia mainitsematta. Älä missään tapauksessa kirjoita, että olet " villi" , " muodokas" (vaikka olisitkin), " kaunis" tai haluat tavata " kaiken kivan merkeissä" . Keräät noilla tiedoilla vain tietyntyyppisiä miehiä vastaamaan ja ne todella kumppania hakevat jättävät vastaamatta. Itse en kirjoittaisi myöskään olevani akateeminen, koska.. no, miksi se pitäisi heti alkuun kirjoittaa.
Jos haluat kirjoittaa toivomuksia (ei vaatimuksia!) miehestä, niin kirjoita tyyliin " haen katseenkestävää, jalat jalat maassa -olevaa miestä arki-iltojen iloksi" .
Voit mainita vaikka mitä tykkäät vapaa-aikana tehdä (esim. jos et ole baareissa viihtyvää tyyppiä).
Panosta oikeinkirjoitukseen. Yhdyssanat ja pilkut kohdilleen.
Minä olen nykyään naimisissa netistä löytyneen miehen kanssa, yhteisiä lapsia on kaksi. Ilmoitusta laittaessani oli vähän yli 3-kymppinen vasta eronnut yhden lapsen yh-äiti, enkä halunnut tavata ketään heti, halusin vain vaihtaa ajatuksia. Kaiken tämän kerroin rehellisesti. Yhdessä vuorokaudessa vastauksia ropisi yli 30, sen jälkeen ilmoitus oli otettava pois, sillä jo noihin vastaaminen vei tuntikaupalla aikaani päivittäin. Ja vain pari kolme vastausta oli täysin luokattomia. Muut täysin tavallisia suomalaisia miehiä. 4 miehistä tapasinkin, 2 heistä oli sellaisia, jotka olisivat minulle kelvanneet. Toinen eronnut mies hänkin, palasi kuitenkin lopulta exänsä kanssa yhteen. Ja tämä toinen, hänen kanssaan olen siis naimisissa.
Toiveeni toteutuivat täysin, sillä me kirjoittelimme 3 kk ajan ennen kuin tapasimme. Ja elämä on kyllä hyvää parempaa kuin exän kanssa koskaan.
Älä luettele vaatimuksia. Pari, kolme luonnehdintaa, jotka ovat tärkeimmät. Esim. jos haluat, että mies pitää eläimistä/lapsista, ei tupakoi tai juo. Sitten muista kehua vähän itseäsi, älä ole liian vaatimaton. Miehet vastaavat mieluummin naiselle, joka kertoo olevansa iloinen, hoikka ja nätti kuin tavallinen, pullea rillipää...