Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on ihastunut Käärijäan

Vierailija
26.05.2023 |

Ei lakkaa puhumasta hänestä. Masentaa. On 31 vuotias. eikö ole liian vanha jo hypetykseen

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on mahtava! T. Vaimo

Vierailija
2/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde leikkiin mukaan. Leikkaa itselle musta pottatukka ja hanki vihreä bolero. Sitten rupeat laulamaan ja tanssimaan vaimon edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset menevät helposti psykoosiin.

Vierailija
4/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin outo koko ilmiö. Tiedän monta jotka aina ottavat puheeksi tämän henkilön ja alkaneet puhua ihan hulluja siitä, mm. paksusuolijuttuja ja vihreää väriä hoetaan joka asiassa.

Aivopesua? Tarkoituksellista?

Vierailija
5/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sami Kuronen on aika hottis ja miestä ottaa päähän.

Vierailija
6/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, sitä on nyt ilmassa. Menee ohi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
7/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin outo koko ilmiö. Tiedän monta jotka aina ottavat puheeksi tämän henkilön ja alkaneet puhua ihan hulluja siitä, mm. paksusuolijuttuja ja vihreää väriä hoetaan joka asiassa.

Aivopesua? Tarkoituksellista?

Juu, Käärijästä tulee Great Reset- kuningas, joka pakottaa kaikki pukeutumaan vihreään, ja tanssimaan cha cha chaa yötä myöten. Sitten tulee wef, ja korjaa potin.

Voi teitä reppanoita...

Vierailija
8/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystävä sekosi viime kesänä Ralph Fiennesin takia kun tuli jotain hänen vanhoja leffojaan telkkarista. Yritin puhemilimella näyttää kuvia ettei hän ole niin komea enään mutta silti tyttöystäväni jätti minut.

Vierailija
9/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mieheni on rakastunut Käärijään. Värjäsi vaaleat hiuksensa mustiksi ja kävi leikkauttamassa pottatukan. Pukeutuu nykyään lähes aina limevihreään. Eikä se väri kyllä häntä pue. :(

Vierailija
10/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kestää. Täällä ehti olla n. vuoden tauko Zelenskyin ja Käärijän välissä, kun avovaimolla ei ollut fanituksen kohdetta.

Ei kun, silloin se oli täynnä Marinia.

Vierailija
11/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas mieheni on rakastunut Käärijään. Värjäsi vaaleat hiuksensa mustiksi ja kävi leikkauttamassa pottatukan. Pukeutuu nykyään lähes aina limevihreään. Eikä se väri kyllä häntä pue. :(

Asiallista! Paidat pois!

t. N30

Vierailija
12/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystävä sekosi viime kesänä Ralph Fiennesin takia kun tuli jotain hänen vanhoja leffojaan telkkarista. Yritin puhemilimella näyttää kuvia ettei hän ole niin komea enään mutta silti tyttöystäväni jätti minut.

No hän sentään vaihtoi parempaan:D

Vierailija
13/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. Mutta katsoo sitä ilmeisesti vähån läpi sormien. Ehkä siksi, koska olen nykyisin puhelimen selauksen jälkeen niin täydellisessä p*nokunnossa. If you know what I mean.......

Vierailija
14/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin. Mutta katsoo sitä ilmeisesti vähån läpi sormien. Ehkä siksi, koska olen nykyisin puhelimen selauksen jälkeen niin täydellisessä p*nokunnossa. If you know what I mean.......

*mies katsoo*

Vierailija
15/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on aivan pientä. Meidän perheessä se on koira, joka sekosi Käärijästä. Huudattaa cha cha cha 24/7 ja ulvoo itse päälle. Pakotti perheen kissan pukeutumaan Bojaniksi, jotta voivat kuvata nettiin videoita.

Vierailija
16/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille oma kaalimato 😀

Vierailija
17/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, sitä on nyt ilmassa. Menee ohi ennemmin tai myöhemmin.

Joo, vähän sieltä sun täältä kuulee että aikuiset, ihan keski-ikäiset naiset kulkevat ympäri suomea käärijän keikalta toiselle.

Käärijä on uusi Dingo?

Vierailija
18/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet nyt, pääset paljon helpommalla.

Vierailija
19/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo taas on ihastunut ihkuun "ralphie" fiennesiin.

Mikset sinä voi olla niin kuin ralphie... ralphie sitä ralphie tätä... päläpälä...

Viitttu mun elämää. Kohta heitän koko akan pihalle ja otan tilalle thaimuikkelin.

Vierailija
20/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon 😍 T. Toisen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi