Torkahdin hetkeksi ja näin unikuvia jostain vieraasta olohuoneesta jossa
vietettiin jonkun 80-vuotisjuhlia ja sinne tuli pari vanhaa papiljottikiharaista rouvaa juhlaleningeissään ja he nauroivat ja onnittelivat kätellen päiväsankaria joka ei ollut näkyvissä. Huone oli tilava, vanhaan tyyliin sisustettu ja siellä oli maljakoita joissa oli ruusuja. Keskellä oli ruokapöytä jolle oli asetettu kahvikuppi settejä servietteineen. Valaistus oli kellertävä, hieman hämärä, valonlähteenä oli pöytävalaisimia ja muita alhaalla olevia valaisimia, ei kattolamppua.
Syy miksi jaloin tämän on, että minusta on niin outoa että näin tällaisen unikuvan. En tiedä yhtään mihin se liittyi, mistä se tajuntaani tuli.
Kommentit (9)
Sehän oli kaunis uni. Ootko katsellut jotain vanhoja valokuvia tai elokuvia viime aikoina?
Onnittelut, olet nukkunut erittäin tärkeää univaihetta! Olet eliittia, josta sadat ruhannet ihmiset vain haaveilevat, sillä unien näkeminen on etuoikeus. Seurausta elimistön toimimisesta juuri oikein. Moni jää kakkoseksi vaikka olisi raatoväsynyt vuosia.
Ehkä näit välähdykset omista 80-vuotissynttäreistäsi, siksi synttärisankaria ei näytetty sinulle. Minäkin olen nähnyt unia, jotka käyvät toteen.
Minäkin olen nähnyt unia, joista yksikään ei ole käynyt toteen.
Mä näen usein unta ihanasta vanhasta pitsihuvilasta joka sijaitsee ihan rannassa. Huvilan alakerta terasseineen on mun valtakuntaa ja oon unessa todella onnellinen.
Ehkä vanha valokuva, TVssä nähty tilanne joka on jäänyt alitajuntaan. Itsellänikin on joskus näitä.
On ollut pelottaviakin paikkoja, huone tai talo jossa jotain pahaa. Silti pitää mennä sisälle. Kerran näin puna silmäiset ja pitkä kyntisen paholaisen lähestyvän minua. Heräsin kun huusin ääneen, että mene pois. Tämä on kuulema nimeltään unihalvaus.
Ehkä matkustit unessa menneisyyteen astraalitasolla, pääsit piipahtamaan jonkun vieraan vanhan rouvan luona tai ehkä hetken ajan entinen elämäsi ja nykyinen elämäsi kohtasivat.
Mene lääkäriin, aivosyöpä.