Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valotulppaanit joulukoristeena. Keksi onko jotain hirveämpää

Vierailija
05.12.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjäpäinen nirsoileva nainen joka on omaksunut mielipiteensä rahvaanlehtien keskustelupalstoilta ja kritisoi sillä perusteella kategorisesti muiden ratkaisuja.

Vierailija
2/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos pihassa on liikaa valoja amerikanmalliin. Ja valohahmot myös hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi letkuvalot (=valokaapelit) on kaiken kauheuden huippu - ja ne kun vielä yleensä asetetaan ulos kaiken kansan " iloksi" . Ne pitäis kieltää!!! Niin luonnottomia kapistuksia...

PS. Eihän niitä valotulppaaneja edes näe kuin oma väki, ja vieraat hetkellisesti, joten en ymmärrä, kuinka ne voi ketään rassata...

Vierailija
4/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhdellä ikkunalaudalla näitä tulppaaneja, punaisia vielä, kauhistuin ja hipelöin yhtä. Koko kimppu sammui, en saanut enää lanpusta kiertämällä niitä syttymään ja pakenin paikalta.

Minä en todella tiedä mitään niin hirveää kuin valotulppaanit.

Vierailija
5/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tulee pappaa ikävä kun ajattelee. Se sitten rakasta tuollaista roinaa

:)

Vierailija
6/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai niinkuin yhdellä parvekkeella...kirkkaan punainen kauhean pitkä kaapeli. Ensin oli kieputettu kaiteeseen, kaide päättyi ja letkua piisasi, joten sitten pyöritettiin syöksytorveen ja letkua vaan piisaa...sitten sitä oli nostettu ylös seinälle sellaisina epämääräisinä pyörylöinä. Lopputulos oli ihan kaamea.

Tässä lähiparvekkeella on kivasti saatu valokaapeli laitettua. Kaapeli on sopivan mittainen ja se on kiinnitetty ihan suorana kaiteeseen. Näyttää ihan kivalta.

Vierailija
7/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hongkongista 2,99

Vierailija
8/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä mistään muovisista koristeista, en myöskään jouluvaloista, mutta mua ei haittaa yhtään jos naapureilla on. Luulen, että suurin osa ihmisistä ei pidä räikeistä koristeista, mutta laittavat niitä esille vain sen vuoksi, että lapset tykkäävät, ja että tulee vähän joulun tunnelmaa.

Vierailija
9/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja letkua vain piisaa...

:D

Vierailija
10/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täydellisen intona kaikista mahdollisista jouluvaloista. Meidän lempipuuhaa on mennä ulkoiluttamaan koiraa iltahämärässä ja laskemaan ja ihailemaan kaiken maailman matoja ja vilkkuja. Mitä niistä toisaalta on kelleen haittaakaan?

Vierailija
11/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä pihalla on kaksi eläinhahmoa, karhuja, ja ne ovat tosi hienot. Asumme maaseudulla ja täällä on talvella pimeäääää.... Valkoisesta valokaapelistakin tykkään, mutta en todellakaan niin paljoa, että itselle hankkisin. Olen yrittänyt miettiä, mitä meidän pihaan voisi laittaa että saisi sydäntalveen enemmän valoa, mutta en ole noiden karhiujen lisäksi keksinyt muuta.

Vierailija
12/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vihreät ja punaiset. Kamalan halvan näköistä.

Vierailija
13/13 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

My all time favourite! ; D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi