Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan jotenkin yksinkertainen?

Vierailija
26.05.2023 |

Tunnen olevani tyhmä ja sellaisena moni tuntuu minua pitävän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet?

Vierailija
22/25 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei me ollaan kaikki omalla tapaa tolloja. Tyhmimmät näkeevain sen muiden tyhmyyden.

Elä omanlaista elämääsi ja anna muidenkin elää. Ankeuttajat sais raketoida ulkoavaruuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta hetkeksi aikaa Turkuun asumaan, Turkuun tai Turun seudulla. Jos siellä tunnet yhä olevasi yksinkertainen ja tyhmä, niin sitten olet, mutta jos turunseutulaisten mielenlaatu vaikuttaa kummalliselta ja käyttäytyminen ja puheet erikoisilta, niin saatat olla aika normaali heihin verrattuna.

Jos sun ei tee mieli mennä sillalle kaatamaan kusta tuntemattomien sillan alla kadulla kulkevien ihmisten päälle, olet normaali. Esimerkiksi näin.

Vierailija
24/25 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita tyhmää, jos ei aina hoksaa esim. vitsiä ihmisten puheessa tai muuten pysy mukana. Kaikilla meillä on omat mielenkiinnon kohteet ja toiset asiat eivät kiinnosta pätkääkään. Sekään ei ole tyhmän merkki. Tyhmä taasen ei tajua vaikka kuinka selittäisi asiat ihan esimerkillä ja silti mollotetaan suu auki, mitä toi sanoi.

Minulla oli teininä tyhmä poikaystävä jonkin aikaa. Sivistymätön eikä koskaan seurannut uutisia tai muutenkaan maailman meno ei kiinnostanut. Kaiken huippu oli, kun lauloin mukana englannin kielisiä sanoja sen ajan hiteistä. Tämä ärtyneenä veti pultit, etten saa laulaa kun hän ei ymmärrä mitään. Siitä tuli entinen poikkis. Olin lukion ekalla silloin ja tämä oli koulutusta vastaan. Kuka tuollaista jaksaa. Kait sitä nyt ihminen saa kouluttautua!

Hänen kotonaan vanhemmat olivat varanneet olkkarin kokonaan itselleen ja heidän seitsemän lastaan eivät saaneet astua jalallakaan olkkariin. Koskaan eivät puhuneet mulle mitään. Siellä ne tölläs telkkua kahdestaan ja hekotteli koko ajan vaikkei huumoriohjelmaa tullutkaan. Ne seitsemän lasta oleskelevat keittiön pirtin pöydän ääressä ja kenelläkään ei ollut koulukirjoja siinä tai eivät tehneet läksyjään.

Heti 15-16 vuotiaina ulos kodista ilman koulutusta ja ammattia. Tytöt heti paksuna ekan poikakaverin kanssa.

Jännä homma oli, kun lähes kaikki lapset olivat muuttaneet pois, vanhemmat ostivat uudelta asutusalueelta uuden omakotitalon itselleen. Eli pitivät lapsia köyhyydessä ja nälässä saadakseen eläkepäiville omakotitalon. Siinä näköjään oli vanhempien rakkaus lapsiaan kohtaan huipussaan. Niin ja kotoa lähdettyä sinne ei ollut enää tulemista.

Vierailija
25/25 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun et äänestä vihervassareita olet täysin normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän