Mies näytille töihin?
En vienyt vartavasten näytille, mutta jouduin ottamaan miehen mukaan, kun kävin allekirjoittamassa jotain papereita. Kyllä työkavereita kiinnosti, oli myös niitä ärsyttäviä iholle tulevia lässyttäjiä, jotka eivät muuten kanssani ole mitenkään läheisiä.
Kommentit (80)
Yhdellä oli aikoinaan mallin näköinen poliisimies - joka pahoinpiteli tätä tyttöstä.
Ahdistaisi ajatus että työkaverit olisivat myös ne ainoat kaverit elämässä. No way!
Kannattaa kesäisin viedä mies työpaikalle näytille. Siellä kun vanhojen akkojen seassa on niitä nuoria kesätyttöjä, niin pääset sitten kätevästi miehestä eroon.
Ai että oli kateellisia katseita kun vein mieheni töihin 🤣
No ei vois vähempää kiinnostaa jonku mies töissä.
Oltiin 20 vuotta yhdessä, mutta ei käyty kertaakaan toistemme työpaikoilla.
Miksi miehenkin piti käydä allekirjoittamassa niitä papereita työpaikallasi?
Tähän tämä on mennyt. Mies on jonkinlainen koirankaltainen esine, jota esitellään näyttelyissä ja illanistujaisissa. Ajatella, että vaaditaan vielä tasa-arvoa. Tai siis nainen vaatii tasa-arvoa. Mies on hiljaa. Kai tää oli sitten tässä tämä painajainen, jota leikkisästi voisi elämäksikin kutsua. Uskovaisilla on kyl kovat ajat edessä. Sama meno nimittäin jatkuu siellä seuraavassa "elämässä". Tai taivaassa. Mikälie. Onneks mitään taivasta ei oo. Ainakaan meikäläiselle. Päättyy kerralla koko homma. Matojen ruoaksi mieluummin.
Minkä rotuinen koira - siis tarkoitan mies?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla asiat järjestetty tosi hyvin. On sellainen leikkihuone, miesparkki, johon voi jättää miehensä vaikka koko työpäivän ajaksi. Siellä on sarjakuvalehtiä ja pelikonsoleita, jääkaapissa on olutta ja tarjolla on myös pientä naposteltavaa, kuten sipsejä, suolapähkinöitä ja pikkumakkaroita. Isompaan nälkään on jopa lihapiirakoita ja hodareita. Mies viihtyy hyvin parkissa ja leikkii kiltisti koko päivän.
Toivottavasti tämmöiset paikat yleistyisi. Oon miettinyt töihin palaamista mutta sit, entä mun mies?
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt molempien miesten kanssa työpaikalla, mutten niinkään esittelemässä niitä vaan moikkaamassa työkavereita. Miestä kun ei sattuneesta syystä voi jättää yksin kotiin vaikka lounaan ajaks.
En tajunnut
Onko 2 miestä?
Miksei yksin lounaan ajan.
Mä olin myös viemässä miestä töihin näytille, kun niin pyysivät, mutta ovella vastaan tuli siivooja kärrynsä kanssa ja sanoi tiukasti, ettei työpaikkaan saa miehiä tuoda. Joku voi kuulemma olla allerginen. Voi mikä pettymys tämä oli meille molemmille. Jätin sitten miehen vyöstään kiinni tupakkapaikan penkkiin ja sanoin työkavereille, että käyvät halimassa tauolla siellä ulkona, ettei mies ulvo ikäväänsä mun perään. Jouduin hoitamaan yhden palaverin, muuten onneksi oli lyhyt päivä ja olin tajunnu varata nestettä mukaan. Ihan kiltisti se sitten siellä istuksi ja lipitti pullo-olutta tupakkipaikan penkillä.
Toiste en kyllä vie, kun tuli valituksia kun oli joutunut kusemaan siihen penkinjalkaan. Mihin muualle sitten kun ei kerran sisälle vessaankaan päästetty!?!
Kateellinen aina kun tuovat hyvän näytille
Mun mies on yhden ainoan kerran tullut käymään työpaikallani, kun oli unohtanut kotiavaimensa, ja työpaikan vahtimestari meinasi heittää hänet ulos. Tosi nolo juttu.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt molempien miesten kanssa työpaikalla, mutten niinkään esittelemässä niitä vaan moikkaamassa työkavereita. Miestä kun ei sattuneesta syystä voi jättää yksin kotiin vaikka lounaan ajaks.
Jos sinulla on kaksi miestä, niin olisivathan he voineet pitää toisilleen seuraa ulkona sillä aikaa kun käyt työpaikalla.
Voisi kuvitella sellaisen tilanteen vielä, että tuot ensin toisen ja seuraavalla viikolla toisen. Et kerro mitään työkavereille toisesta. Mikäköhän olisi reaktio. Mikä olisi sinun reaktio?
A) Päätät olla hiljaa ja ripität myöhemmin miehen lähdettyä, että mikä juttu tuo oli.
B) Sanot miehen kuullen "Justhan viime viikolla esitit toisen miehen."
C) Joku muu.
Vierailija wrote:
Meillä on työpaikalla asiat järjestetty tosi hyvin. On sellainen leikkihuone, miesparkki, johon voi jättää miehensä vaikka koko työpäivän ajaksi. Siellä on sarjakuvalehtiä ja pelikonsoleita, jääkaapissa on olutta ja tarjolla on myös pientä naposteltavaa, kuten sipsejä, suolapähkinöitä ja pikkumakkaroita. Isompaan nälkään on jopa lihapiirakoita ja hodareita. Mies viihtyy hyvin parkissa ja leikkii kiltisti koko päivän.
Onko siellä vielä pullomeri?
Vai että oikein näytille? Mun työpaikalla kaikki tuntee mun miehen, vaikka en ole koskaan häntä erityisemmin näytille tuonutkaan. Eka kerran kävi varmaan työpaikallani, kun toi mulle lounaan, ja samalla moikkasi työkavereitani.
Hiljattain työkaverini toi pienen koiranpennun näytille, ja voi sitä lässytyksen ja hellittelyn määrää. :)
On hyvä käyttää mies näytillä työoaikalla, ei tule sitten niitä puheita, että 'onkohan sillä miestä ollenkaan' tai että 'millainenkohan se sen mieskin oikein on'.
Miehen voi taluttaa työoaikalla työpisteeltä toiselle niin, että kaikki saavat katsella ja jopa kätellä miestä ja muodostaa siitä mielipiteensä. Jotkut varmaan haluavat myös kysellä ja kuulustella mieheltä tämän asioista ja kommentoida ihan muuten vaan.
Kun kierros on tehty, kaikki voivat huokaista ja rauhoittua ja itse voit hoitaa asiasi loppuun työpaikallasi, sillä aikaa, kun mies istuu odotustilassa kiltisti esim. hissiä vastapäätä. Oikein reippain ja avoimin mielin vaan mies mukaan työpaikalle.
Joskus jouduin käymään työpaikalla, kun olin miehen kanssa liikkeellä. Hän jäi ulkopuolelle odottamaan, en häntä tarvinnut asian hoitoon.
Meillä eräs nainen tuo joka vuosi uuden miehen näytille. Jännitetään jo millaisen miehen se tällä kertaa löytää kesän aikana.