Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näytille töihin?

Vierailija
26.05.2023 |

En vienyt vartavasten näytille, mutta jouduin ottamaan miehen mukaan, kun kävin allekirjoittamassa jotain papereita. Kyllä työkavereita kiinnosti, oli myös niitä ärsyttäviä iholle tulevia lässyttäjiä, jotka eivät muuten kanssani ole mitenkään läheisiä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt molempien miesten kanssa työpaikalla, mutten niinkään esittelemässä niitä vaan moikkaamassa työkavereita. Miestä kun ei sattuneesta syystä voi jättää yksin kotiin vaikka lounaan ajaks.

Jos sinulla on kaksi miestä, niin olisivathan he voineet pitää toisilleen seuraa ulkona sillä aikaa kun käyt työpaikalla.

Elämä on kyllä epäoikeudenmukaista, joillakin on kaksi miestä ja minulla ei yhtään! Epistä!

ULI ULI

Vierailija
42/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran työpaikassa, jossa muutamaa työkaveria alkoi kiinnostaa silloinen parisuhteeni ( kun jostain saivat tietää).

Siitä alkoi lähes alituinen utelu, että kukas tämä ihminen oikein onkaan.

Ei riittänyt, että yritin olla puhumatta asiasta koska en siitä olisi erityisemmin halunnut kertoa.

Kaiken huippu oli, että yksi työkaveri kertoi puhuneensa suhteestani lapsilleen...

Minulle ja seurustelukumppanilleni täysin tuntemattomille ihmisille.

Sitten vielä kertoi näitä perheensä kommentteja minulle.

Että oli kiusallista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ottamaan mukaan🤣 seliseli, näytillä käytit. Noloa.

Vierailija
44/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, tein töitä 43 v, enkä tajunnut kertaakaan viedä miestäni näytille. Mitä nyt? Pitääkö liittyä johonkin eläkeläisten kerhoon, jotta voin siellä pyörähtää miestä esittelemässä?

Joo, käyt bingossa näyttämässä.

Vierailija
45/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt molempien miesten kanssa työpaikalla, mutten niinkään esittelemässä niitä vaan moikkaamassa työkavereita. Miestä kun ei sattuneesta syystä voi jättää yksin kotiin vaikka lounaan ajaks.

Jos sinulla on kaksi miestä, niin olisivathan he voineet pitää toisilleen seuraa ulkona sillä aikaa kun käyt työpaikalla.

Joo ja kyllä siinä voi vanhempi jo vähän katsella nuoremman perää(n), niin ei kukaan ulkopuolinen ainakaan aiheuta häiriötä.

Useammasta miehestä on tavallaan haittaa, mutta onhan niistä seuraakin toisilleen. Ja toisaalta myös turvaa, elleivät ole kovia tappelemaan.

Vierailija
46/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin

Porvoolaisia tarinoita, osa 24691.

Vierailija
47/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko nopeasti on muissa naisissa, lounastauolla ehtii?

Kolmen minuutin muna.

Vierailija
48/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverit on tuoneet näytille vaimojaan ja miehiään, ja vasta nyt tajusin alkaa epäillä, että niillä oli jotain peiteltyjä tarkoitusperiä 😄

Vierailija
49/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju🤣. Kiitos osallistujille, huumoria tarvitaan👍🙂!

Vierailija
50/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin

Porvoolaisia tarinoita, osa 24691.

Tämä on huisi ketju. Miten te tosikot pystytte elämään elämänne, kun näköjään isolla osalla menee yli hilseen niin, että tukka pöllyää...

Vierailija
51/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaan toivoa ettei kukaan huumoriton tosikkotylsyys poistattaa ketjun!

Vierailija
52/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla asiat järjestetty tosi hyvin. On sellainen leikkihuone, miesparkki, johon voi jättää miehensä vaikka koko työpäivän ajaksi. Siellä on sarjakuvalehtiä ja pelikonsoleita, jääkaapissa on olutta ja tarjolla on myös pientä naposteltavaa, kuten sipsejä, suolapähkinöitä ja pikkumakkaroita. Isompaan nälkään on jopa lihapiirakoita ja hodareita. Mies viihtyy hyvin parkissa ja leikkii kiltisti koko päivän.

Ilmottele kun olet taas sinkku. -m34

Vierailija
53/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, tein töitä 43 v, enkä tajunnut kertaakaan viedä miestäni näytille. Mitä nyt? Pitääkö liittyä johonkin eläkeläisten kerhoon, jotta voin siellä pyörähtää miestä esittelemässä?

Olit kaukaa viisas, kun pidit miehen poissa. Minä vein mieheni kerran mun töihin, ja se pamahti hompeksi. Työpaikan komein mies sen vei, ovat nykyään oikein avioliitossa.

Vierailija
54/80 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri toi aikoinaan miehensä pari kertaa työpaikalle - surffailemaan. Tämä tapahtui aikana jolloin internet-yhteys ei ollut vielä joka kodin juttu.

Vierailija
55/80 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava tutustua ihmisiin joiden kanssa työkaverit jakavat elämänsä. Tosin eräs työkaveri tuo aina näytille kaikki usein vaihtuvat poikaystävänsä ja pari kertaa on tuonut maanantaina näytille lauantaina baarissa tapaamansa miehen. Se menee jo överiksi, voisi antaa suhteen vakiintua ensin.

Vierailija
56/80 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallanko viedä?

Entä jos mies haukutaan?

Vierailija
57/80 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi liittymään! Tein saman mokan kuin sinäkin kun en 45v aikana vienyt miestäni kertaakaan näytille :( Nyt vein eläkeläiskerhoon, mutta eihän hän enää mikään komistus ole vaan vanhentunut ja vatsakas. Ei oikeen enää herättänyt mielekiintoa eikä ainakaan pientäkään kateutta edes. Vähän meni hukkaan se käynti, mutta tehty mikä tehty , niin on sekin tehty ettei jää vaivaamaan mieltäni.

Olet selkeästi ollut väärässä kerhossa. Kokeile sellaista, missä on vähän varttuneempaa porukkaa, joilla ei ole enää miestä lainkaan. Kyllä kateellisia löytyy äkkiä, kun sinulla on sentään mies, vaikkei enää olisikaan mikään adonis.

Vierailija
58/80 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskallanko viedä?

Entä jos mies haukutaan?

Enemmän pelkäisin, että joku yrittää vokotella. Kuten tuon yhden mies kääntyi jopa hompeksi ja meni naimisiin.

Vierailija
59/80 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opehuoneeseen vein miehen näytille ja kollegoiden syliteltäväksi siinä ikävaiheessa, kun meillä ei vielä vierastettu.

Vierailija
60/80 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kesätyöntekijä, mutta oon miettinyt voinko silti viedä poikaystävän töihin näytille... Kaikki vakituisetkin ovat miehiään töissä näytillä käyttäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän