Ai että mä nautin kun autoilijat jurmuttaa ruuhkissaan Stadin keskustassa
Mä sujahdan pyöräkaistaa ohi fillarilla ja punasissa koukkaan jalkakäytävän ja suojatien kautta, ei oo pois keltään : )
Kommentit (22)
Näytän keskaria bemarisedille kun jumittavat telakkakadun ja hietalahdentorin valoissa. Itse poljen reippaasti ohi kohti Lauttasaarea ja puikkelehdin jalankulkijoiden keskellä jos liikennevalot haittaa pyörätien käyttöä.
Vai niin. Kun työmatka helsinkiin on esim. n. 40km niin ei sinne mennä pyörällä.
On sullakin ilot. :D
Olen oppinut täällä palstalla, että ihmiset ovat vihdoinkin oppineet antamaan itselleen luvan nauttia, ja sanovat sen jopa avoimesti. Positiivista! Epäilyttävää sen sijaan on, että sanaa useimmiten käytetään vahingonilon synonyyminä. Sairasta.
Hohhoijaa... että sellainen trolli.
Miksi teit ketjun? Runkkaatko samalla?
Minä sujahdan moottoripyörällä autojen välistä ja sitten hikisen pallit puristuksissa olevan pyöräilijän ohi.
t. motoristi
Eikö se ole huono juttu kaikille, että polttomoottoriautot haisee jumissa jossain. Luulis.
Ap, vahingonilo on paskan ihmisen tuntomerkki.
Autossa ilmastointi, mukavat penkit ja musiikki soi, ei tässä kiirettä ole. Ainakin erektio toimii kun ei pyörän satula vie verenkiertoa.
Surullista on että tämä aloitus on varmadti ihan aito. Joku saa elämänsisältönsä tälläisestä.
Pyöräilevä ylimys epäonnisten autoilijoiden yläpuolella, lol.
Helsingissä on Suomen tyhmimmät liikennesuunnittelijat. Kun tuollaisen pikkukaupungin liikenne onnistutaan ruuhkauttamaan, niin olisi "hauska" nähdä kuinka toteuttaisivat jonkun miljoonakaupungin liikennejärjestelyt :D
Tulet iloiseksi kun toisilla menee huonosti? Just just.
Vierailija kirjoitti:
Tulet iloiseksi kun toisilla menee huonosti? Just just.
Jostainhan sitä on elämäniloa kaivettava.
Varsinkin ruuhkassa jurnuttavat ambulanssit ja paloautot tuovat aina hymyn punavihreän huulille.
Niinhän sä köyhä sujahdat pyörälläs, vesi- ja räntäsateessa, lumihangessa ja pakkasessa, ja saavut perille joko hiestä tai sateesta märkänä. Itse istuskelen rattoisasti ilmastoidussa / lämmitetyssä Mersussani ja siemailen lattea.
Onneksi olen 100% etätyössä. Voin päättää, haluanko käydä lounaalla lähitaajamassa fillarilla vai autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sujahdan moottoripyörällä autojen välistä ja sitten hikisen pallit puristuksissa olevan pyöräilijän ohi.
t. motoristi
Itelläs on pukamat ja finnejä perseessä. Läskimahakin todennäköisesti.
Aika harvalla motoristilla läskimaha, paitsi nyt ne harley kuskit. Eihän läski löydä edes sopivia ajovarusteita.
Hieno että nautit, mutta tollainen aamutuimaan tapahtuva urheilu ei ole itseäni varten. Kuuntelen hyvää musiikkia ja olen rohkeasti laiska.
Miksiköhän vihreät (oletan tämän olleen vihreiden päätös) haluaa saastuttaa kaupunkia? Autot käynnissä keskustassa entistä pidempään, kaasutetaan ja jarrutetaan.
Hmmm. Täytyypä liittyä ruuhkiin. Jotta päästöt lisääntyisivät ja vihreät saisi nenilleen.
Mua taas huolestuttaa ylimieliset pyöräilijät, jotka kuljettavat lasta peräkärryssä tai tarakalla ja tekevät näitä vaarallisia liikkeitään. Toivoisin, että poliisi näitä hieman valvoisi ja sakottaisi.
Huvinsa kullakin