Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYÖNANTAJAT - MAKSAKAA suomalaiselle työntekijälle kunnon palkka, ei tarvitse

Vierailija
25.05.2023 |

rahdata halpatyöntekijöitä pitkin maailmaa tänne orjatyöhön. Kyllä on naurettavaksi pelleilyksi mennyt tämä. Lisää halpatyövoimaa Suomeen, niin sitten Kela maksaa loput palkasta, eli veronmaksajat. Suomi on järkyttävä hölmölä, tällä tosiaan Suomi nousuun.

Maksakaa suomalaiselle kunnon palkka millä tulee toimeen tässä maailman kalleimmassa maassa. Työttömyys poistuu välittömästi. Tätä ei ilmeisesti haluta. Minä lähden heti siivoamaan kun palkka on 3000 eur/kk.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tasa-arvon mallimaa ei tuo naisvaltaisille aloille halpatyövoimaa vaan nostaa ensin mm. hoitoalojen palkkoja. Sen jälkeen voi aidosti todeta tekevänsä hyvää auttamalla köyhistä maista tulevia ja ajavansa naisen asemaa. Kaikki muu on epätotuuksia.

Vierailija
2/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tarkoittaisi sitten sitä, että monet asiat kallistuisivat entisestään. Kaksipiippuinen homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät lähtevät ulkomaille ja vievät työt mennessään. Tänne jää mitään.

Vierailija
4/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 euroa kuussa on Suomen mediaanipalkka. 50 % suomalaisista palkansaajista saa alle tuon. Aika kovat vaatimukset sulla. Mikset hakeudu töihin joissa maksetaan parempaa kuin mediaanipalkkaa niin ongelma ratkeaa omalta osaltasi?

Vierailija
5/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan opettajana vähän alle 3000e. Siivoojalle sama?

Vierailija
6/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maksetaan työstä oikea palkka tessin mukaan. Jos se palkka ei miellytä, niin on lähdettävä opiskelemaan ja töihin sellaiselle alalle josta maksetaan suurempi palkka. Turha kuvitella, että jostain perus nollakoulutustason työstä yksikään työnantaja maksaisi palkkaa kolme tonnia kuussa. Ala yrittäjäksi ja koita menestyä, niin saat ottaa palkkaa sen mitä itse haluat.

Ps. Suomi ei ole maailman kallein maa.

Vierailija
7/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ne yritykset, jotka työntekijöitä kaipaavat niin astukaa esiin ja kertokaa mitä työtä ja millä palkalla on tarjota.

Tänne ei yhtään halpatyövoimaa polkemaan palkkoja. Persut on oikeassa.

Vierailija
8/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3000 euroa kuussa on Suomen mediaanipalkka. 50 % suomalaisista palkansaajista saa alle tuon. Aika kovat vaatimukset sulla. Mikset hakeudu töihin joissa maksetaan parempaa kuin mediaanipalkkaa niin ongelma ratkeaa omalta osaltasi?

Miten niin, kovat vaatimukset. Mitäs itse teet ja mikä on palkkasi. Oletko ansainnut oman palkkasi työtä tekemällä. Miksi siivojan pitää tehdä työtä pienellä palkalla, perustele. Alhainen koulutus ei riitä perusteluksi, koska siivoojia tarvitaan, jos kukaan ei siivoa, hukut sinäkin pas&kaan tässä maassa.

Vierailija
9/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkomailta tulisi työntekijöitä 1500 e/kk palkalla, olisiko se pois täällä jo olevilta? Osa-aikatyönä ehkä mutta millä logiikalla persut haluavat, että juuri ulkomailta tuleville pitäisi maksaa vähintään 3000 e/kk?

Vierailija
10/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanhempi tutkija tuotekehityksessä. Palkka 4000€/kk. Tarhatädeille sama?

Vierailija
11/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan opettajana vähän alle 3000e. Siivoojalle sama?

Kyllä siivoojalle 3000 eur/kk. Siivojat ovat yhteiskunnalle tärkeitä, poistetaan siivoojat kokonaan, mitä luulet että tapahtuu. Siellä koulussa missä olet töissä olisi varmaan aika pas&kaista. JOs on pula siivoojista, silloin palkan pitää olla korkea. JOs toimistotyöläistä vtuttaa, hänkin voi alkaa siivoamaan.

Vierailija
12/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja elää tukirottana kelapummina ja inisee Vauva-palstalla. Vtuttaa maksaa veroja kun ne menevät näille pummeille.

Vierailija
13/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai maksetaan työstä oikea palkka tessin mukaan. Jos se palkka ei miellytä, niin on lähdettävä opiskelemaan ja töihin sellaiselle alalle josta maksetaan suurempi palkka. Turha kuvitella, että jostain perus nollakoulutustason työstä yksikään työnantaja maksaisi palkkaa kolme tonnia kuussa. Ala yrittäjäksi ja koita menestyä, niin saat ottaa palkkaa sen mitä itse haluat.

Ps. Suomi ei ole maailman kallein maa.

Kyllä taitaa olla kalleinpia. Verotus on todella suuri ja kaikki on kallista oli kyseessä ruoka, bensa, rakentaminen ym. Palkoilla ei saa enää läheskään sitä mitä sai 10 vuotta sitten.

Vierailija
14/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, kovat vaatimukset. Mitäs itse teet ja mikä on palkkasi. Oletko ansainnut oman palkkasi työtä tekemällä. Miksi siivojan pitää tehdä työtä pienellä palkalla, perustele. Alhainen koulutus ei riitä perusteluksi, koska siivoojia tarvitaan, jos kukaan ei siivoa, hukut sinäkin pas&kaan tässä maassa.

3000 euroa kuussa on minun mielestäni erittäin hyvä palkka ja vähemmälläkin pärjää. Itse saan nykyään sen verran nettona, eli bruttotulot on hieman isommat. Suomessa progressiivinen verotus kuitenkin huolehtii siitä että 3000 euron bruttotulot saava ei jää nettotuloissa juurikaan minusta jälkeen. Totta kai teen töitä palkkani eteen, miksi muuten edes saisin palkkaa?

Vierailija
15/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät lähtevät ulkomaille ja vievät työt mennessään. Tänne jää mitään.

On olemassa töitä joita yrittäjä ei voi viedä ulkomaille. Yrittäjä voi lähteä minun puolestani ulkomaille mutta se työ jää joka tapauksessa Suomeen. Turha uhkailla tuollaisella.

Vierailija
16/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja elää tukirottana kelapummina ja inisee Vauva-palstalla. Vtuttaa maksaa veroja kun ne menevät näille pummeille.

Minua vituttaa katsella ja tehdä töitä tuollaisille kuin sinä. Eli molemmin puolin olisi kirveellä töitä jos satuttaisiin nokikkain joten älä selittele.

-eri

Vierailija
17/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkomailta tulisi työntekijöitä 1500 e/kk palkalla, olisiko se pois täällä jo olevilta? Osa-aikatyönä ehkä mutta millä logiikalla persut haluavat, että juuri ulkomailta tuleville pitäisi maksaa vähintään 3000 e/kk?

Että ne eläittäis itse perheensä. Ei noi yksin ole tulossa tänne.

Vierailija
18/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vanhempi tutkija tuotekehityksessä. Palkka 4000€/kk. Tarhatädeille sama?

Kumpi on arvokkaampi? Se sinun todella hieno työ jota sinä teet vai se tarhatädin työ joka pitää huolta sinun ehkä elämäsi arvokkaimmasta asiasta eli lapsestasi?

Vierailija
19/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ne eläittäis itse perheensä. Ei noi yksin ole tulossa tänne.

Samalla perusteella voidaan vaatia että ihan kotimainen ihminen voisi elättää itsensä tuolla kyseisellä summalla.

-eri

Vierailija
20/45 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat tuhoaa suomen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi