Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen optimi-ikä miehelle:

Vierailija
25.05.2023 |

Miehen ikä / 2 + 7 vuotta.

Mies Nainen
20 17
30 22
40 27
50 32
60 37
70 42
80 47

( Että tässä sellainen 35 vuotias on hakusassa, mutta mikä on toinen juttu )

Hyvin toimii kaava.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaava toimii vain alle 45v miehille, sen jälkeen alkaa olla naiset aika rupsahtaneita

Vierailija
2/25 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaava toimii vain alle 45v miehille, sen jälkeen alkaa olla naiset aika rupsahtaneita

Miehet tupsahtaa niin paljon nopeammin, eivät edes pidä huolta itsestään. 18-30-vuotiaat miehet vielä menee, sit alkaa alamäki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Vierailija
4/25 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa. Miksi naisen pitäsi olla aina miestä nuorempi; tai usein vielä huomattavsti nuorempi kuin mies?

Sinkkumies

Vierailija
5/25 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorempi mies. Toimii hyvin.

Vierailija
6/25 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä. Mikä miehelle paras! Mikäs naiselle; iso kl.linen, komea, rahakas nuori mies, joka todellakin (?) osaisi rakastella. Huuhaata!

7/25 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vanhempi mies ja toimi aikansa,nyt on nuorempi eikä toimi...paljonko pitäisi olla nuorempi?

Vierailija
8/25 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa. Miksi naisen pitäsi olla aina miestä nuorempi; tai usein vielä huomattavsti nuorempi kuin mies?

Sinkkumies

Just näin! Kiva että saadaan mieheltäkin tämä näkökulma 👏👏

Vierailija
9/25 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimi on saman ikäinen nainen kuin itse olen.

Käytännössähän se ei niin pilluntarkkaa ole, kunhan kemiat natsaa ja molemmat tykkää..

Vierailija
10/25 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein puolet miehen iästä.

Vierailija
11/25 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pitää itsensä kunnossa, voi pysyä himottavana jopa 30-vuotiaaksi asti. Miehen ikä ei vaikuta asiaan.

Vierailija
12/25 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä naisen iästä. Ainoastaan että nainen on himokas ja levittää miehelle reisiään ja pilluaan.

Vierailija
13/25 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt puhuvat naiset, jotka rakastuivat itseään huomattavasti vanhempaan mieheen: Aluksi ikä ei vaivannut, mutta..."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009585838.html

Vierailija
14/25 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa seksististä taas.

Mikäs naiselle on optimi ikä miehelle? 20 vuotta nuorempi? Mulla on nuorempi, ja kyllä jaksaa..

Vierailija
15/25 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa seksististä taas.

Mikäs naiselle on optimi ikä miehelle? 20 vuotta nuorempi? Mulla on nuorempi, ja kyllä jaksaa..

Mulla on 19 vuotta nuorempi hoito, ja kaksi tuntia on vasta hyvä alku.

Vierailija
16/25 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo homma mutta ei se ikä kauheesti vaikuta jos kemiat toimii hyvin yhteen.

Tässä vaiheessa on ollut 6v vanhempaa, pari 6-7v nuorempaa ja nyt todella paljon nuorempi treffailussa.

Yleensä se ikäero tuntuu vaan haittavan enemmän muita (paitsi jos kyseessä Presidentti).

Vierailija
17/25 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää että parin vuoden päästä olen näköjään kellekään kelpaamaton. Mitä mieltä olette, pitäisikö meidän keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisten mennä suoraan sveitsiin piikille vai muuttaa johonkin korpeen yhdessä vaikka perunaa viljelemään ettei teidän herkät silmät rasitu?

Vierailija
18/25 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on jostain syystä ollut ihan sakeana luokattoman huonoa trollausta viime aikoina, vaikkei ole edes täysikuu. Tämä aloitus on ihan sitä samaa paskaa.

M53

Vierailija
19/25 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele naista ottamaan itseään vanhempaa miestä. Ei se ikäero nuorena tunnu mutta kun itse on 48 ja mies 60 v alkaa ikäero tuntua.

Itse olen hoikka ja urheilullinen, terveet elämäntavat ja energiaa riittää. Mies polttaa tupakkaa ja on lihonut suhteen aikana 30 kg. Ei enää jaksa /halua seksiä ja makaa vain kotona syöpötellen.

Väsyneenä on äkäinen ja ei jaksa osallistua kotitöihin.

Mitä minä naisena saan vanhasta, äkäisestä ukosta? En mitään. Ero on mielessä joka päivä. Kun nuorin lapsi muuttaa pois, eroan heti.

Älkää naiset ottako vanhempia miehiä. Miehen vanhetessa olette onnettomia

Vierailija
20/25 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele naista ottamaan itseään vanhempaa miestä. Ei se ikäero nuorena tunnu mutta kun itse on 48 ja mies 60 v alkaa ikäero tuntua.

Itse olen hoikka ja urheilullinen, terveet elämäntavat ja energiaa riittää. Mies polttaa tupakkaa ja on lihonut suhteen aikana 30 kg. Ei enää jaksa /halua seksiä ja makaa vain kotona syöpötellen.

Väsyneenä on äkäinen ja ei jaksa osallistua kotitöihin.

Mitä minä naisena saan vanhasta, äkäisestä ukosta? En mitään. Ero on mielessä joka päivä. Kun nuorin lapsi muuttaa pois, eroan heti.

Älkää naiset ottako vanhempia miehiä. Miehen vanhetessa olette onnettomia

Vikahan ei ole miehen iässä vaan miehessä itsessään ja tekemisissään. Ei pidä yleistää että kaikki vamhemmat miehet ovat huonokuntoisia eikä pidä itsestään ja kunnostaan huolta. Sama juttu vahempien naisten kohdalla. Se yksi vanha rouva sai budolajissa mustan vyön 82v ikäisenä.  Ikä on vain numeroita ja tekosyy olla huonossa kunnossa.