Naisen optimi-ikä miehelle:
Miehen ikä / 2 + 7 vuotta.
Mies Nainen
20 17
30 22
40 27
50 32
60 37
70 42
80 47
( Että tässä sellainen 35 vuotias on hakusassa, mutta mikä on toinen juttu )
Hyvin toimii kaava.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele naista ottamaan itseään vanhempaa miestä. Ei se ikäero nuorena tunnu mutta kun itse on 48 ja mies 60 v alkaa ikäero tuntua.
Itse olen hoikka ja urheilullinen, terveet elämäntavat ja energiaa riittää. Mies polttaa tupakkaa ja on lihonut suhteen aikana 30 kg. Ei enää jaksa /halua seksiä ja makaa vain kotona syöpötellen.
Väsyneenä on äkäinen ja ei jaksa osallistua kotitöihin.
Mitä minä naisena saan vanhasta, äkäisestä ukosta? En mitään. Ero on mielessä joka päivä. Kun nuorin lapsi muuttaa pois, eroan heti.
Älkää naiset ottako vanhempia miehiä. Miehen vanhetessa olette onnettomia
Vikahan ei ole miehen iässä vaan miehessä itsessään ja tekemisissään. Ei pidä yleistää että kaikki vamhemmat miehet ovat huonokuntoisia eikä pidä itsestään ja kunnostaan huolta. Sama juttu vahempien naisten kohdalla. Se yksi vanha rouva sai budolajissa mustan vyön 82v ikäisenä. Ikä on vain numeroita ja tekosyy olla huonossa kunnossa.
Miksi vertaat harvinaisuuteen? Suurin osa 80 vuotiaista on erittäin huonossa kunnossa. Se nyt on tosiasia että ihminen vanhenee. 60 vuotias elää ihan eri maailmaa kuin nelikymppinen. Se että joku 82 vuotiaana harrastaa judoa on poikkeustapaus. Herää todellisuuteen.
Kukaan nelikymppinen sinkkunainen ei suostu treffailee kuusikymppisiä ukkoja
Näitä tämän tasoisia aloituksia kirjoittavat ilmeisesti miehet, joilla ei oikein ole onnistanut parisuhderintamalla. Kyllä luonnonvalinta toimii, kun nämä eivät pääse lisääntymään.
Hommahan menee vaikeaksi, kun itse olen todennut, että miehen optimi-ikä naiselle on noin 10 v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele naista ottamaan itseään vanhempaa miestä. Ei se ikäero nuorena tunnu mutta kun itse on 48 ja mies 60 v alkaa ikäero tuntua.
Itse olen hoikka ja urheilullinen, terveet elämäntavat ja energiaa riittää. Mies polttaa tupakkaa ja on lihonut suhteen aikana 30 kg. Ei enää jaksa /halua seksiä ja makaa vain kotona syöpötellen.
Väsyneenä on äkäinen ja ei jaksa osallistua kotitöihin.
Mitä minä naisena saan vanhasta, äkäisestä ukosta? En mitään. Ero on mielessä joka päivä. Kun nuorin lapsi muuttaa pois, eroan heti.
Älkää naiset ottako vanhempia miehiä. Miehen vanhetessa olette onnettomia
Vikahan ei ole miehen iässä vaan miehessä itsessään ja tekemisissään. Ei pidä yleistää että kaikki vamhemmat miehet ovat huonokuntoisia eikä pidä itsestään ja kunnostaan huolta. Sama juttu vahempien naisten kohdalla. Se yksi vanha rouva sai budolajissa mustan vyön 82v ikäisenä. Ikä on vain numeroita ja tekosyy olla huonossa kunnossa.
Miksi vertaat harvinaisuuteen? Suurin osa 80 vuotiaista on erittäin huonossa kunnossa. Se nyt on tosiasia että ihminen vanhenee. 60 vuotias elää ihan eri maailmaa kuin nelikymppinen. Se että joku 82 vuotiaana harrastaa judoa on poikkeustapaus. Herää todellisuuteen.
Kukaan nelikymppinen sinkkunainen ei suostu treffailee kuusikymppisiä ukkoja
Taidat olla jotenkin irtaantunut todellisuudesta. Toiset viriilit yli 60v miehet aloittaa toisen kierroksen ja tekee uusia lapsia 30v naisten kanssa. Naisille etu, kun nuoremmat miehet olleet tuhkamunia ja saamattomia. Esimerkkinä vaikka Harlin tai Niinistö. Toki voi olla, että 40v nainen on heille liian vanha tai onkin jos tarkoitus on vielä tehdä lisää lapsia. Tosin yleisimmin varmaan käy niin, että nuorikko viettelee vanhan harmaaketun seksillä ja lapsi syntyy seurauksena, kun harmaakettu ei pysty vastustamaan viettelystä.
un mies 61, on hoikka vaikkakin skrode. Jaaksaa jokapäivä, monastikkin, joten olen ihan onnessani, julmetun ihana rakastaja, komea, niinkinpaljon, että muut naiset lääpällään yhä vain. Hiukset pitkät tummat vain ohimolla hiukka harmaata, ponnarilla...seksikäs. Ei ikinä kieltäydy!