Kuinka voisin auttaa löytämään oman paikkansa?
Nuori aikuinen kyseessä, alle 30-vuotias. Hän on opiskellut monia eri aloja, ollut monella eri alalla töissä, mutta ei ole löytänyt sitä omaa paikkaansa. Ei viihdy missään vuotta pidempää, ei kouluissa, ei töissä. Hänestä huomaa, että hän ei voi hyvin kun oma paikka on hukassa, joten haluan auttaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Olen tänään menossa tapaamaan häntä, katsomme yhdessä mitä voitais keksiä. :) Hän ei voi hyvin, sillä on sanonut, että tuntee itsensä turhaksi kun ei pääse tekemään töitä. Hänelle on myös todella tärkeää tehdä töitä josta oikeasti nauttii (näitä ollut vain muutama matkan varrella). On luonteeltaan ahkera ja jatkuvasti täytyisi tehdä jotain.
Ps. Raskautumisen voi hänen kohdalla unohtaa.T: Aloittaja
Onko hän mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot työtön jos mikään ei kelpaa.
Ja näin ongelmat ratkeaa! Oliko muita hyviä ideoita nuorisolle?
Mitäs on liian nirso. Mulle kelpasi mikä tahansa työ kun olin 19v.
Ja silloi hiihdettiin kesät talvet kouluun 90km.
Sano, että hommaa jonkun eniten mieluisan osa-aikatyön. Siitä on helppo sitten vaihtaa, eikä tarvitse keksimällä keksiä ja stressata.
Onko lähemmäs 30v vai lähemmäs 20v?
Onkohan hänellä alhainen dopamiini?
Tsemppaamalla ja auttaa häntä uskomaan itseensä ja siihen, että kyllä se hänen paikkansa vielä löytyy. Neuvo häntä kuuntelemaan sydäntään ja seuraamaan sitä mikä tuntuu hyvältä. Iloa kohti.
Kiitos kommenteista! Olen tänään menossa tapaamaan häntä, katsomme yhdessä mitä voitais keksiä. :) Hän ei voi hyvin, sillä on sanonut, että tuntee itsensä turhaksi kun ei pääse tekemään töitä. Hänelle on myös todella tärkeää tehdä töitä josta oikeasti nauttii (näitä ollut vain muutama matkan varrella). On luonteeltaan ahkera ja jatkuvasti täytyisi tehdä jotain.
Ps. Raskautumisen voi hänen kohdalla unohtaa.
T: Aloittaja