Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ryhmä se on joka Helsingin rautatieasemalla, keskuskadulla ja kolmensepänpatsaalla mikrofonin tai megafonin kanssa julistavat uskontoa? Äänenvolyymi on järkyttävän kova ja menee omien kuulokkeista kuuluvien asioiden yli. Volyymia pitäisi laskea

Vierailija
25.05.2023 |

Mikä ryhmittymä tuota uskontoaiheista mikrofonin ja kaiuttimen kautta tulevaa tarinointia tekee?

Kauhistuttaa jo valmiiksi jos on joku puhelu käynnissä tai yrittää kuunnella omia asioita kuulokkeille niin ei kuule mitään.

Eikö tuollainen ole jotain järjestyssääntöjä tms vastaan?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan olisivat saaneet olla, jos olisivat jotain muuta jumalaa promonneet?

Juu, kuvitelkasas joku mikkiiin huutamassa, että allah sitä ja allah tätä?! Äkkiä kurvais maija paikalle ja ukot takakonttiin

Aivan kuten pitäisikin. Nämä "ihmiset" ovat sairaita.

Sahih al-Bukhari 2926

Narrated Abu Huraira:

Allah's Apostle said, "The Hour will not be established until you fight with the Jews, and the stone behind which a Jew will be hiding will say. "O Muslim! There is a Jew hiding behind me, so kill him."

Vierailija
22/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että vähemmälläkin kuulee. Mikrofoni jossa äänensäätö parempi? Tai ihan vaan oma ääni.

Jolla on korvat, se kuulkoon. (Matt. 11:15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasalossa ne on hiljaa. Niillä on kauppakeskuksen edessä sellanen teline, missä sitä niiden tavaraa ja kaikki seisoo, kun patsat hiljaa. Ne näyttää ihan elämäni vonkamies ajan tyypeiltä.

Mun kaveri sano mulle, että nyt hän katsoo kuinka auttava käsi noilla on oikeasti. Olin siinä, että älä mee nyt sinne, että anna niiden olla rauhassa. Kaveri meni sinne niiden luokse puhumaan nälästä, niin ne anto 50e rahaa sille käteen.

Vierailija
24/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suurenmoisen ihanaa, että jotkut vielä tänä pävänä jaksavat ja uskaltavat julistaa evankeliumia julkusilla paikoilla kaikelle kansalle!

Kiitos Jeesus!

Vierailija
25/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että vähemmälläkin kuulee. Mikrofoni jossa äänensäätö parempi? Tai ihan vaan oma ääni.

Jolla on korvat, se kuulkoon. (Matt. 11:15)

Pyhä Henki on hiljaisuuden ja rauhallisuuden henki.

Vierailija
26/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuutta he julistavat.

Vierailija
27/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran soitan poliisit itse paikalle ja sitten keskustellaan kaupungin järjestyssäännöistä!!

Vierailija
28/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla paikalla ja jakaa halukkaille tietoa kuin valtavalla möykällä jyrätä kaupunkilaisten kaiken muun elämän päälle se ääni. Äänenvoimakkuus on kova.

Vierailija
29/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vielä toistaiseksi ilmaisun- ja kokoontumisvapaus.

Vierailija
30/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

Vierailija
31/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

Lähde?

Vierailija
32/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte lapsellisia,parempi Jeesus jutut päivällä kuin hirveä bassonjumputus päivittäin ja iltaisin hirveä moporalli ettei saa yölläkään nukuttua.

Vierailija
33/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle vielä katulaulajat ja soittajat

Vierailija
34/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa oli vuosia sitten torin laidalla mies päivittäin megafoniin huutelemassa Jeesusjuttujaan kunnes eräs ohikulkija nappasi megafonin julistajan kädestä ja huusi hänen korvaansa että menisi muualle huutamaan . En ole sen koommin nähnyt miestä .

Kumpaa heistä?

Vierailija
35/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajasalossa ne on hiljaa. Niillä on kauppakeskuksen edessä sellanen teline, missä sitä niiden tavaraa ja kaikki seisoo, kun patsat hiljaa. Ne näyttää ihan elämäni vonkamies ajan tyypeiltä.

Mun kaveri sano mulle, että nyt hän katsoo kuinka auttava käsi noilla on oikeasti. Olin siinä, että älä mee nyt sinne, että anna niiden olla rauhassa. Kaveri meni sinne niiden luokse puhumaan nälästä, niin ne anto 50e rahaa sille käteen.

He taitaa olla jehovantodistajia? Hyvä, jos auttoivat kaveriasi, jos kaverillasi oli oikeasti nälkä.

Vierailija
36/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeät voimat ovat liikkeellä maailmassa.

Vierailija
37/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin loputon pyörremyrsky, jossa rauhaa ei koskaan ole.

Vierailija
38/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rauha pitäisi ihmisillä olla ulkoillessa.

Liian kovaa ääntä on jo liiaksi.

Vierailija
39/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He taitaa olla jehovantodistajia? Hyvä, jos auttoivat kaveriasi, jos kaverillasi oli oikeasti nälkä.

Jehovat eivät ole kristittyjä, jos sitten niitä olivatkaan.

Kuitenkin oli hyvä asia antaa rahaa köyhälle, jos kerran niin halusi tehdä.

Hyvin harva auttaa köyhiä nykymaailmassa.

Vierailija
40/56 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku rauha pitäisi ihmisillä olla ulkoillessa.

Liian kovaa ääntä on jo liiaksi.

Jeesus sanoo:

Johannes 14:27

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi