Nala koira kävi toistamiseen toisen koiran kimppuun seitsemän rikosilmoitusta tehty
Nyt se koira kiinni herra Lopez. Tämä on viimeinen varoitus.
Kommentit (23)
Onko Tampereelta lopetettu kokonaan poliisitoiminta? Kun yksi latino saa terrorisoida sudella koko pitäjää? Vai käykö koko kaupunki nykyään hitailla mielialalääkkeillä ja budilla?
Oman käden oikeutta käyttäisin,jos omaa koiraani vahingoittaisi.
Omistaja saa painua takaisin Espanjaan terrorisoimaan sutensa kanssa, siellä ei selviä varmaan päänsilittelyllä enää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereelta lopetettu kokonaan poliisitoiminta? Kun yksi latino saa terrorisoida sudella koko pitäjää? Vai käykö koko kaupunki nykyään hitailla mielialalääkkeillä ja budilla?
Joo. Ei täällä paljoa poliiseja näy. Liikenteessäkin mennään omilla säännöillä.
Jos tulisi minun koiran kimppuun niin sen koiran elämä päättyisi välittömästi. Minulla on ensiksi sumutetta ja sen jälkeen potkisin sen kuoliaaksi.
Poliisin uusi ohjeistus on: antaa kansalaisten hoitaa itse omat mitättömät ongelmansa.
Eikö rikoksen tekoväline eli koira tulisi luovuttaa valtiolle?
Vierailija kirjoitti:
Oman käden oikeutta käyttäisin,jos omaa koiraani vahingoittaisi.
Hämmästyttää ettei vissiin kukaan ole vielä käyttänyt. Yleensä kuulee että ihmiset on tiukasti sitä mieltä että jos joku heidän koiransa kimppuun käy niin puolustaisivat koiraansa potkimalla hyökkääjää jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muiden piskit on viety suoraan piikille. Miksi ei nyt? Ai niin, joillakin on etuoikeus tehdä mitä huvittaa.
Nyt kuulema aikoo pitää koiransa kiinni. Uskoo ken tahtoo.
Hänen kommentit kertovat ettei ole ottanut eikä ota edelleenkään asiaa vakavasti. Toinen koira provosoinut, puolustaa vaan omistajaa, aistii omistajan stressin...
Seuraavaksi varmaan koiran pitää käydä ihmisen päälle että viranomaiset OIKEASTI puuttuvat tilanteeseen.
Koiran isäntä kirjoitti:
Jos tulisi minun koiran kimppuun niin sen koiran elämä päättyisi välittömästi. Minulla on ensiksi sumutetta ja sen jälkeen potkisin sen kuoliaaksi.
Ei ole koira vika, jos omistaja on aivoton!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muiden piskit on viety suoraan piikille. Miksi ei nyt? Ai niin, joillakin on etuoikeus tehdä mitä huvittaa.
No ei sitä piikille tarttisi minusta viedä. Mutta uudelle omistajalle joka kouluttaa asiallisesti plus pitää kytkettynä ulkoillessa. Jos tyyppi toistuvasti antaa koiran juosta vapaana vahingoittaen muita koiria niin poishan se tulisi ottaa.
Kun kerran pääsee toisen koiran puremisen makuun niin se herkästi tapahtuu uudestaan
Näitä koirien vapaanapitäjiä on joka kaupungissa. Toivottavasti kehitetään koiraveroon liitetty panta, joka kuvaisi koiran toimintaa 24/7. Jos panta irrotetaan, sakko. Jos koira on irrallaan, sakko. Tarpeeksi monesta sakosta koira otetaan huostaan. Tekoäly on helppo ohjelmoida valvomaan koiria.
Veikkaan että herra muuttaa sinne mistä on tullut.
Tuleeko siitä sanktiota jos lopettaa taajamassa vapaana olevan koiran?Käsittääkseni ei.
Eikö tuosta rakista ole tehty elsua?
Joku saattaa vahingossa hurauttaa rakin yli. Kukaan ei yhtä purevaa rakkia kaipaa, vaikka täällä sitä säälitäänkin.
Poliisin mukaan asia etenee.
Varmaan yhtä hyvin kuin pojan pöllityn pyörän tutkinta :D