Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni huonoin päätös oli lähteä mukaan politiikkaan

Vierailija
25.05.2023 |

Mitään muuta tästä ei ole saanut kuin harmia.
Yksityisyys menetetty, oma rauha menetetty ja koskaan ei saa olla rauhassa yksin.
Pienessä kylässä kaikki tuntevat minut ja harvoin saa olla edes kauppareissuilla rauhassa, kaikki tekemiset raportoidaan tarkasti ja ilmoitetaan aina eteenpäin kaikille muillekin.
En ole edes mikään valtuutettu, pelkkä rivijäsen puolueessa.
Nykyään koen pelkästään ahdistusta ja masennusta jos edes ajattelen mitään politiikkaan liittyvää.
Eräs ihminen on erityisesti sellainen että hän pommittaa jatkuvasti viesteillä ja puheluilla, en saa koskaan omaa rauhaa häneltä.
Välillä laitan estot päälle ja hän soittelee äidilleni missä olen, suurin piirtein joku poliisipartio laitetaan perään jos joskus otan omaa aikaa.
Puhelin ei kuulemma KOSKAAN saisi olla kiinni.
Tämä on täysin sairasta. Ainoa mikä minua vielä pitää puolueessa kiinni on muutamat ihmissuhteet joita ei enää olisi ilman tätä yhdistävää tekijää.
Olen harkinnut isompaan kaupunkiin muuttamista ja täysin uutta alkua itselleni, jättäisin kaiken tämän taakseni ja aloittaisin ihan uudet harrastukset.
En aio enää maksaa penniäkään noille vainoajien järjestöille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyyden vuoksi moni poliitikko jättääkin ne hommat. On helpompaa olla rivikansalainen. Lapselleni olen sanonut, että älä koskaan lähde mukaan politiikkaan, se pilaa myös mahdollisuudet saada normaalin työpaikan, koska se leimaa niin pahasti.

Vierailija
22/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka on yhteisön ja valtion eli muiden ihmisten asioiden päättämistä ja hoitamista, joten on täysin selvää, ettei sitä voi tehdä katseilta piilossa.

Ei voi eikä ole koskaan voinut, mutta kyllä tämä nykyaika ja osaltaan somekin on tehnyt jotenkin julmempaa siitä huomiosta. Esim. twitterissä "vastustajien leirissä" kehitellään monistakin politiikassa mukana olevista ihan uskomattomia juttuja, twitter-huoneissa pikkupöhnässä niitä paisutellaan ja tunnetaan pyhää vihaa eikä kukaan huomaa kuinka liioiteltuja ja vääristeltyjä ne jutut lopulta on. Olin kerran itse uteliaisuudesta mukana tällaisessa huoneessa, ja siellä kuntani eräästä kunnanvaltuutetusta puhuttiin kuin hän olisi joku inkarnoitunut demoni vähintään, aivan täyttä hörhöä salaliittojuttuakin tuli. Ja sitten se twitter-kupla oli muodostanut käsityksensä, että tuollainen se on, ja levitti sitä näkemystä muuallekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että Varokaa nyt nuoret ja kaikki muutkin, politiikkaan ei missään nimessä kannata mennä, antaa muiden vaan päättää meidän asioista ja katsotaas taas tiktokia.

Hyihyi politiikka, hyihyi yhteiset asiat, hyihyi.

Vierailija
24/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täysin samat fiilikset. Olen lähinnä puolueen nuorisojärjestössä enää mukana kavereiden ja tapahtumien takia, muuten en ole enää halunnut osallistua ollenkaan. Täällä on porukalla jostain syystä hyvin tiedossa esimerkiksi se, mitä lääkkeitä käytän ja mitä sairauksia minulla on. Seksikumppanit ja juhlimiset tarkkaan tiedossa. Viimeisimpänä sain kuulla että minua pidetään narkkarina koska käytän unilääkkeitä. En olisi joutunut edes hankkimaan mt-lääkkeitä jos en olisi noihin paskahommiin lähtenyt.

Vierailija
25/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Tuosta samasta syystä en itse ole lähtenyt enemmän politiikkaan mukaan. Rivijäsenyys riittää. Halua olisi, mutta minun elämäni ja menneisyyteni on minun, enkä tahdo siitä tehtävän julkista. Ja kukapa tahtoisi olla toisin ajattelevien sylkykuppi? Mun luonne ei riittäisi pitkän päälle vastaamaan asiattomuuksiin asiallisesti. 

Olen vain päätynyt seuraamaan asioita sivusta ja kiroilemaan itsekseni, kun mitenkään ei voi vaikuttaa mihinkään. 

Vierailija
26/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli universumin johdatusta että päädyin palstalle juuri nyt. Minua on houkuteltu mukaan puoluetoimintaan jo pitkän aikaa ja kaikista leireistä. En todellakaan mene vapauttani menettämään.

Vierailija
27/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se semmosta molempien päiden polttoa ollu aina.

Tee tilaa muille ja lähde pois politiikasta.

Vierailija
28/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Minua ei tosiaan ole koskaan kiinnostanut tämä homma ja olen roikkunut mukana kavereiden takia, aion vielä kesän olla jäsenenä että saan käydä parissa nuorten tapahtumassa.

Pahinta tässä on se että jokainen tekeminen nuuskitaan tarkkaan ja on jatkuvasti tarkkailtavana, milloin olen lihonut ja milloin on hiukset ihan sotkussa.

Tästä sitten soitetaan että oletko raskaana vai miksi lihot, oletko masentunut tai kommunisti jos on tukka takussa rastoilla. :D

Teidän muiden kokemukset kuulostavat myös hirveiltä. Aika kovan hinnan saa maksaa näissä hommissa. Sairaita kai kansanedustajat ja muut merkittävillä paikoilla istuvat ovat.

Ap

Vierailija
29/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Helsinkiin.

Jossain Kampissa joka 10. vastaantulija on TV:stä tuttu.

Ketään ei kiinnosta jonkun puolueen rivijäsen.