Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko lojaali ystävälle joka on puukottanut sua selkään?

Vierailija
24.05.2023 |

On pettänyt luottamuksen täysin. Tiedän hänestä todella paljon asioita kun on sellainen lörppösuu vailla vertaa ja onneksi oon itse pitänyt suuni kiinni omista asioista kun tiesin minkälainen juoruaja on. Mietin että tekisi mieli laitta liikkeelle muutama juttu hänestä mitkä on todella noloja hänelle. Itsepä aloitti. Olen todella lojaali kunhan mulle ollaan, mutta nyt...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan tässä on se epäluotettava.

Vierailija
22/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on tuollaisista hankkiutua vaan eroon. Jos toinen ei jättäisi asiaa siihen vaan alkaisi tehdä vaikka jotain paljastuksia tai levittää valheita minusta, niin sitten saattaisi kosto tulla mieleen, vaikka järki sanookin että paras tapa olisi jatkaa hiljaisuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä todella on ystävä niin selvittäisin asian kasvokkain. On tämä maailma sen verran täynnä erilaisia myrkynkeittäjiä kuitenkin.

Ei toksisen ihmisen kanssa voi selvittää mitään, vaikka olisi kuinka ollut olevinaan ystävä. 

Vaikea enempää ottaa kantaa kun ei tiedä sen tarkemmin taustoja, mutta kuulostaa aika pahalta. 

Vierailija
24/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin. Ei tarvitse alentua toisen tasolle eikä ystäyys saa olla mikään kauhun tasapaino. Se ystävyys kyllä päättyisi siihen, mutta en voisi kunnioittaa itseäni yhtään, jos lähtisin levittelemään toisen asioita pitkin kyliä ja kostamaan.

Niinpä. Itselläni on juuri tällainen kauhun tasapainotilanne meneillään. Hyväksi kuvittelemani ystävyys muuttui kädenkäänteessä ihan muuksi. Olen kertonut hänelle salaisuuksiani ja nyt häntä paremmin tuntevana tiedän, että hän lörpöttää ihmisille asioista. Toisaalta, tiedän itsekin hänestä asioita, joten toivon, että tajuaa pitää suunsa kiinni juuri siitä syystä, muuta motiivia ei taida olla. 

Välillä on vaikea hillitä itseään, ettei avautuisi hänestä yhteisille tutuille. 

Vierailija
25/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän omien arvojeni mukaan. Silloin saa myös usein valita, ketkä elämäänsä hyväksyy, koska lojaalien ja rehtien ihmisten seuraan tapaa olla tunkua.

Vierailija
26/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toootta kai olisin lojaali! Ei haittaa vaikka kavaltaa rahani, polttaa taloni, levittää perättömiä juoruja sekä tappaa, uppopaistaa ja syö lapseni. Olen hänelle lojaali maailman tappiin asti!

Vierailija
27/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijoista ei kukaan pääse koskaan täysin eroon. Ei kannata alentua samalle tasolle. Pahoilta puheilta kannattaa vain sulkea korvat. Jokainen tietää itse miten ne omat asiat on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi