Hukassa TV-ohjelma, viihdyttävä dokumenttisarja!!
Tyhjäpää on ei ole painanut mieleensä mitä ohjelmaa tykkää seurata ja eikä edes että miltä kanavalta tulee ja koska... Tunnistaako joku tämän ohjelman:
- tulee illalla joskus 21-23 välillä
- mielestäni tulee (tuli) Teemalta, mutta en löydä ainakaan tulevista ohjelmatiedoista
- siinä on dokumentaattorina 30+ jenkki (?, puhuu englantia) mies, ihan hauskannäköinen, silmälasit
- käsittelee aina yhdessä jaksossa jotain hieman kiistanalaista aihetta. olen nähnyt ainakin sellaisia että yhdessä jaksossa seurattiin rikkaiden metsästysharrastusta Etelä-Afrikassa. Rikkaat saivat siis maksua vastaan ampua vaikka norsun tai pantterin. Jossain toisessa jakossa puolestaan haastatteli kiihko raamatuntulkitsijalahkolaisia (mm parikymppinen tyttö piti luonnollisena kysyä äidiltä lupa mennä kahville tämän haastattelijan kanssa..) jne
Dokumentaristin tyyli on sellainen asiallisen provosoiva.
Olen aina vaan jotenkin sattunut kanavalle mutta tykännyt niistä. En ymmärrä miksen ole painanut mieleen mitä, mistä ja milloin olen niitä katsellut..
Tunnistaako joku mikä ohjelma, mistä tulee ja milloin? KIITOS!
Kommentit (5)
Sillä on huisin hauskoja dokkareita. Ja outoja kans.
Yks pätkä kertoi ryhmäseksiin osallistuvista ihmisistä, toinen kerran muskelinaisista joita miehet ihailee.
Hyviä marginaaliaiheita, ja se tyyppi itessänsä hoitaa aina homman mielestäni ihan jees....
Ilmankos ei jäänyt mieleen kun on niin monimutkainen nimi. Kiitos !
ap
.... mutta käsittääkseni just loppuivat .... :(
Jos joku tietää mistä näitä voi katsoa niin kertokaa please!
Tai sitten tosiaan teemalta.
Aivan huippuja! Mihin aikaan tulee, kun mäkin olen aina vaan sattunut surffaamaan kanavan oikein oikealla hetkellä.