Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Vastaamolta heruu uhreille peräti 90 euroa

Vierailija
24.05.2023 |

https://www.is.fi/digitoday/art-2000009608822.html

Jukolavita mikä vitsi koko pulju ja oikeusprosessi. Ajatukseni ovat uhrien kanssa, viimeinen kirsikka kakun päälle tähän farssiin tämä korvausmäärä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latasin sen tietokannan silloin ja olen löytänyt monta tuttua sieltä. Aika järkyttäviä paljastuksia on monesta.

Et ladannut, etkä löytänyt.

Latasin ja löysin. Sinustakin todennäköisesti löytyisi paljon tietoa.

En ollut heidän asiakkaana.

Olit, katselen juuri tietojasi.

Ihanaa että sulla on kivaa olemattoman asian kanssa.

Vierailija
42/57 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai näille Valavuorille ja Pihoille ja muille ruikuttajille pitäisi maksaa miljoonia vai????

jutun mukaan velkojia oli n. 1000kpl ja korjatkaa jos olen väärässä, niin tietomurron uhreja oli n.30t eli aika moni ei hakenut sieltä mitään, koska totesi sen todennäköisesti turhaksi eikä tätä kyllä kauheasti mainostettukaan..muuten olisi korvaussumma ollut 5 senttiä :D omatkin tiedot siellä meni eli en ilveile uhreille enemmänkin naurettavalle systeemille ja sille, että hetua ei voi vaihtaa, sehän olisi halvin diili uhreille eipä tarvitsisi maksaa loppuelämänsä luottokieltoja kahteen eri firmaan.

Pelkällä henkilötunnuksella ei enää nykyään saa yhtään mistään lainaa. Eu:n direktiivit ovat jo vuosia sitten pakottaneet pankit vahvaan tunnistautumiseen.

osamaksuja saa aikanäppärästi hetulla eikä kaikissa todellakaan ole pankkitunnistusta välissä. Muutenhän näitä luottokieltoja ei tarvittaisi mihinkään. Samoin klarna toimii ihan näppärästi kun tietää mitä sinne syöttää..Toki me viisaat olemme senkin väylän kieltäneet erikseen, klarnaa kun ei nämä suomalaiset omaehtoiset luottokiellot koske.

Luottokiellot ovat ihmistä itseään varten, estämässä että liian velkaantunut ihminen ei hetken mielijohteesta ota lisää velkaa.

jännää, että julkisuudessa ohjeistettiin heti ottamaan ko. kiellot ja myöhemmin oli lehtijuttu missä ainakin yhdelle oli tilattu kuormallinen huonekaluja pihaan kun kuvitteli että ei kai näitä kieltoja nyt tarvitse. Mut jatka toki ignoranttia linjaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaamo on tässä keississä itseasiassa uhri eikä tekijä. Korvausten maksaminen on murtautujan hommaa sitten kun on sataprosenttisesti selvää että kuka sen on tehnyt. Sitähän ei vielä varmuudella tiedetä onko poliisilla toistaiseksi oikea kala verkossa.

Älä viitsi - Vastaamolla oli IT- ja tietoturvapuoli aivan retuperällä, tämän oikeus jo totesikin. Vaikka se vauvanaamainen incel ei olisi hyökännyt Vastaamon palvelimelle, tiedot eivät olleet lain puitteissa tarpeeksi suojatut.

No ei niin, mutta se nyt vielä johda korvausvastuuseen. Tämä oli koko ajan tiedossa miten tämä menee. Tuo 90€kin on vain kädenpuristus, jota ei sitäkään olisi ollut mikään pakko maksaa.

Vähän haiskahtaa siltä että euron kuvat silmissä on pöyristytty ja itse asia unohtui. Pääasiahan on että oikeus tapahtuu. Me ei olla jenkeissä (onneksi) ja miljoonakorvauksia ei jaella.

Vierailija
44/57 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teille muille uhreille tullut joku ilmoitus tästä korvauksesta? Mulle ei ainakaan mitään. Tosin asun Treella jossa asiat ovat aina vähän hitaita. Kuitenkin olen tehnyt kaikki ilmoitukset ja korvausvaatimukset ajoissa poliisille. Korvauksen pitäisi tulla jo vkon sisällä?

Vierailija
45/57 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teille muille uhreille tullut joku ilmoitus tästä korvauksesta? Mulle ei ainakaan mitään. Tosin asun Treella jossa asiat ovat aina vähän hitaita. Kuitenkin olen tehnyt kaikki ilmoitukset ja korvausvaatimukset ajoissa poliisille. Korvauksen pitäisi tulla jo vkon sisällä?

Sähköpostilla tuli eilen tiedote konkurssipesältä.

Vierailija
46/57 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole tullut! Mikä konkurssipesän nimi on? Miksei mulle ole tullut vaikka olen tehnyt kaiken kuten piti?

Vierailija
47/57 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhreille pitää nyt varmaan antaa kriisiapua ja lisää terapiaa.

Vierailija
48/57 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole tullut! Mikä konkurssipesän nimi on? Miksei mulle ole tullut vaikka olen tehnyt kaiken kuten piti?

Konkurssipesän nimi on "Psykoterapiakeskus Vastaamo Oy:n konkurssipesä" ja sitä hoitaa Asianajotoimisto DLA Piper Finland Oy, voit ottaa sinne yhteyttä sähköpostilla osoitteella vastaamo.konkurssi@fi.dlapiper.com ja kysyä, mikset ole saanut heiltä sähköpostia.

Vierailija
49/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto

Vierailija
50/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa hyysätään rikollisia?

Vierailija
51/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp. Muistakaa, ettei kannata avautua missään asioistaan, etenkään jos niitä kirjataan mitenkään ylös.

Vierailija
52/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah.

Saatte syyttää itseänne: media antoi kasvot Vastaamon uhrille. Mutta ne kasvot olivatkin sitten hyvin syöneen näköinen, erittäin hyvin tienaava viestintäkonsultti Kataleena Kortesuo, aina ylhäältä alaspäin (ilman edes korkeakoulutukintoa!) kaikkea katsova luxus-tason "potilas", jolla ilmeinen tarve juttuseuralle Vastaamossa, kun edes lähipiirissä hyvätuloisen lääkäriperheen tyttären ongelmat eivät ymmärrettävästi juurikaan saaneet vastakaikua...

Oikeuslaitos veti johtopäätökset ja tämä on tulos.

Olisi varmaan annattanut antaa Vastaamon uhriudelle vähän toisennäköiset kasvot julkisuudessa... kai siellä oikeasti hädänalaisiakin olisi ollut.

mikä paradoksi. Viestintäkonsultin oma, paha mediamoka, tui tui <3

Vierailija
53/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah.

Saatte syyttää itseänne: media antoi kasvot Vastaamon uhrille. Mutta ne kasvot olivatkin sitten hyvin syöneen näköinen, erittäin hyvin tienaava viestintäkonsultti Kataleena Kortesuo, aina ylhäältä alaspäin (ilman edes korkeakoulutukintoa!) kaikkea katsova luxus-tason "potilas", jolla ilmeinen tarve juttuseuralle Vastaamossa, kun edes lähipiirissä hyvätuloisen lääkäriperheen tyttären ongelmat eivät ymmärrettävästi juurikaan saaneet vastakaikua...

Olisi varmaan annattanut antaa Vastaamon uhriudelle vähän toisennäköiset kasvot julkisuudessa... kai siellä oikeasti hädänalaisiakin olisi ollut.

Kyllä siellä niitä oikeitakin potilaita oli. Korvaussumma on vitsi. Vaikea ymmärtää sen perusteita.

Vierailija
54/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pikkuasioista ruikuttaville naisille ja Aleksi Valavuorelle pitäisi maksaa yhtään mitään!

Vierailija
55/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pikkuasioista ruikuttaville naisille ja Aleksi Valavuorelle pitäisi maksaa yhtään mitään!

Oletko kysynyt itseltäsi miksi valtio elättää sinua? Paljon tähdellisempi ongelma.

Vierailija
56/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle voidaan tehdä mitä vaan, ja kukaan ei vastaa siitä, koska nyt oli niin epäsuotuisat olosuhteet.

Vierailija
57/57 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah.

Joskus IS-tvstä katsoin. Vahva first world problems viba tuli. Tuli jo aiemmin, kun näki sen Vastaamon johtavan tyypin naaman lehtikuvissa. joku sanoi täällä hauskasti että ihan taikurin näköinen värjättyine kulmakarvoineen. Liekö sitten niin, että Vastaamossa hoidettavat ansaitsivat kaltaisensa hoitajat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän