Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kesällä kannattais kyllä mahdollisimman paljon liikkua paikasta toiseen joko kävellen tai pyörällä autoilun sijasta

Vierailija
24.05.2023 |

Sais kesäsäästä ja kesästä maksimaalisen hyödyn.

Itsekin teen kauppareissut pääsääntöisesti kävellen ja työmatkat pyöräilen. Jos nääkin matkat olisin vaan auton kyydissä, tuntuis ettei sais kesästä mitään irti ja se lipuis vaan ohi ilman että siitäkään olis sen hirveemmin nauttinu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä nautitaan kesäauton V8:sta

Vierailija
22/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun meidän kotikadulla 5 omakotitaloa joissa molemmat eläkkeellä. Kauhea autoliikenne polttomoottoriautoilla koko päivän. Itse ajelen pyörällä kesät talvet jos mahdollista. Lähimpään ruokakauppaan 1,5 km jonne hyvin pääsee pyörälläkin.

Minua naurattaa, kun naapuri lähtee talviaamuisin fillarilla töihin, vaikka pakkasta on 25 astetta. On heillä autokin, mutta joku ideologia estää autolla töihin ajon. Itse otan mielelläni lämpöisen auton tallista ja ohiajaessa iloisesti hänelle vilkutan. Hymyilyttää se irvistely joka kerta.

Todennäköisesti hän nauttii niistä talvisista pyöräilyistä. Ei pakkanen edes ole ongelma pyöräillessä. Paljon kurjempaa on polkea kovassa tuulessa. (Ja poljen itse 10 km työmatkan kesät talvet, autokin on, mutta kivempi näin. Kesällä laitan tiukan kesätopin ja sortist päälleni ja esittelen hoikkaa vartaloani pulskalle naapurille, joka autoilee joka paikkaan :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pyöräilisin ja kävelisin, jos en hikoilisi niin paljon. Nyt en oikeastaan voi mennä mihinkään kävellen tai pyörällä, koska minun pitäisi päästä kohteessa käymään suihkussa ja vaihtamaan vaatteet eikä tämä ole useinkaan mahdollista. Pyöräilen ja kävelen siis vain omaksi huvikseni ja palaan aina kotiin. Täällä pääsen heti suihkuun ja vaihtamaan vaatteet.

Lähikaupassa saatan joskus käydä pyörällä, koska sinne ei ole juurikaan matkaa eikä siellä tarvitse kauaa oleskella niin ei haittaa vaikka on vähän hikinen.

Vierailija
24/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että pitää olla niin kärkkäänä muille neuvomassa miten niiden pitäisi elää omasta mielestä? Pitäkää vain huoli omista asioistanne älkääkä puuttuko muiden elämään. Teidän mielipiteet "oikeasta elämästä" ei kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
25/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastoitu auto on kivempi ku käristynyt iho

Ja lämmenneet ruokatarvikkeet.

Vierailija
26/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kannattaa liikkua ulkona joko aikaisin aamulla tai myöhään illalla. Muulloin on järkevämpää pysytellä sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi