Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisa Torppa onkin syytön

Vierailija
24.05.2023 |

Kyllä nyt porukka on yllättävän hiljaa, vaikka jopa Seiska on kertonut oikeuden päätöksestä.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se joskus menee. Mä yritin siinä taannoisessa Maisa-ketjussa sanoa, että kaikki tämä on kunnianloukkausta, kunnes oikeuden päätös tulee. Tyhmäksi idiootiksi haukuttiin. Oli kyllä verenhimoista porukkaa. Heikkolahjaisten huutokuoro.

Jep, sama täällä. Siksi tein aloituksen. Silloin kun ei ole mitään varmoja todisteita toisen syyllisyydestä, niin kaikki spekuloinnit voisi pitää ihan itsellään. Mutta tämä palsta sai vain lisää sytykettä ja väitti mua, täysin ulkopuolista ihmistä Torpan kätyriksi tai Torpaksi.

No minut solvattiin jo parissa minuutissa hulluksi, kun vain arvelin mitä olisi voinut käydä. Puukkohippaa en hyväksy tietenkään missään muodossa. :D Mä en yleensä suosittele kenellekään mitään terapiaa, mutta nyt tulee jo sellainenkin mieleeni. -sama

Jos itse spekuloit asialla, missä ei ole mitään spekuloitavaa, niin ymmärtänet, että se on omalla tavallaan yhtä väärin kuin Torpan vainoaminen ja spekulointi pari vuotta sitten. -eri

Tämä -eri on kyllä huvittava pelle. :D

Sä oot sitten varmaan se, joka luuli mua Maisa Torpaksi joissain valikoiduissa ketjuissa :D toivottavasti saat apua.

Se on julkkisnaishullu, joka syyttelee kirjoittajia keskustelun aiheen tyypiksi. Jos ei hauku sen kanssa kohdetta, on aina joko julkkis itse, sen kaveri, äiti tai muu sukulainen, tai fani. :D

Tämä tiedetään ja tunnetaan. Olen sen haukkumisviestejä poistanut tuhansia talven aikana. Ei sillä ole muuta elämää.. Oikeesti säälittävä.

Aloittaa aina nätisti jonkun julkkiksen haukkumisketju ja vähän aikaa näteillä viesteillä houkuttelee kavereita.., ja sitten haukkuminen alkaa... Aina kun nään tälläisen aloituksen laitan heti poistoon... Ja ilmianna, olipa kyseessä kuka tahansa. 👍

Vierailija
42/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammanen ääliö se Törppö silti on.

Eikä oo tapaamisoikeutta ensimmäiseen lapseen muuta kun valvotusti, melkonen mamma.

Julkkishullu bongattu.

Maisahullu bongattu, onko menny Maisa viinipullo jo?

Meinaatko koko illan kirjotella itestäs 😅

Hymiöhullu varastaa apteekista kierrätettäväksi jätettyjä jätteitä.

Mitä hullu huutelee? Oletko tehnyt poliisille ilmoitusta vai onko vain sairaan pääsi tuotosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se joskus menee. Mä yritin siinä taannoisessa Maisa-ketjussa sanoa, että kaikki tämä on kunnianloukkausta, kunnes oikeuden päätös tulee. Tyhmäksi idiootiksi haukuttiin. Oli kyllä verenhimoista porukkaa. Heikkolahjaisten huutokuoro.

Jep, sama täällä. Siksi tein aloituksen. Silloin kun ei ole mitään varmoja todisteita toisen syyllisyydestä, niin kaikki spekuloinnit voisi pitää ihan itsellään. Mutta tämä palsta sai vain lisää sytykettä ja väitti mua, täysin ulkopuolista ihmistä Torpan kätyriksi tai Torpaksi.

No minut solvattiin jo parissa minuutissa hulluksi, kun vain arvelin mitä olisi voinut käydä. Puukkohippaa en hyväksy tietenkään missään muodossa. :D Mä en yleensä suosittele kenellekään mitään terapiaa, mutta nyt tulee jo sellainenkin mieleeni. -sama

Jos itse spekuloit asialla, missä ei ole mitään spekuloitavaa, niin ymmärtänet, että se on omalla tavallaan yhtä väärin kuin Torpan vainoaminen ja spekulointi pari vuotta sitten. -eri

Sä oot sitten varmaan se, joka luuli mua Maisa Torpaksi joissain valikoiduissa ketjuissa :D toivottavasti saat apua.

Se on julkkisnaishullu, joka syyttelee kirjoittajia keskustelun aiheen tyypiksi. Jos ei hauku sen kanssa kohdetta, on aina joko julkkis itse, sen kaveri, äiti tai muu sukulainen, tai fani. :D

Tämä tiedetään ja tunnetaan. Olen sen haukkumisviestejä poistanut tuhansia talven aikana. Ei sillä ole muuta elämää.. Oikeesti säälittävä.

Aloittaa aina nätisti jonkun julkkiksen haukkumisketju ja vähän aikaa näteillä viesteillä houkuttelee kavereita.., ja sitten haukkuminen alkaa... Aina kun nään tälläisen aloituksen laitan heti poistoon... Ja ilmianna, olipa kyseessä kuka tahansa. 👍

Yleensä horisee niissä itsekseen esittäen niitä kavereita. Sairas tapaus.

Vierailija
44/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Sanoma ei poista hullun(hullujen) kaikkia haukkumisketjuja? Esim. Sofia B, Meghan, Harlinit, Ostolakossa, Janne Antin-haukkumisketjut saavat jatkaa ties kuinka pitkään. Myöskin muutaman aika nobodybloggaajan jatkuvat herjat.

Vuosien mittaan on kyllä hullun meno ja puheet rauhoittunut vähän, liekö saanut noottia eikä uskalla täällä enää niin avoimesti vainota.

Vierailija
45/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla muutamassa ketjussa on sen haukkuja kurkkuun työnnetty niin paljon luita. ettei se saa kunnon suunvuoroa, kun vistitit poistuu. Saa maistaa omaa lääkettä..

Vierailija
46/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä oo tapaamisoikeutta ensimmäiseen lapseen muuta kun valvotusti, melkonen mamma.

Julkkishullu bongattu.

Kerkesikö joku ennen sinua varkaille vai mistä tiedät😅

Vierailija
47/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkishullu bongattu.

Kerkesikö joku ennen sinua varkaille vai mistä tiedät😅

Miksi apteekissa on kamerat?

Vierailija
48/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla muutamassa ketjussa on sen haukkuja kurkkuun työnnetty niin paljon luita. ettei se saa kunnon suunvuoroa, kun vistitit poistuu. Saa maistaa omaa lääkettä..

Äikän ope nettikiusaa. Melkoinen roolimalli.

Vierailija
49/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka täällä nimettömänä haukkuu julkisuuden henkilöitä ilkeästi on sairas. Toinen osapuoli ei voi puolustautua. Muusikot, näyttelijät, Urheilijat ym. ovat työssä meidän veronmaksajia.

Vierailija
50/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Maisan ig ole enää julkinen, henkilöstä en niin välittänyt mutta tykkäsin katsella hänen kuviaan. Maisalla on niin kauniit kädet, kynnet ja täydelliset kapeat sormet. Takuulla yhdet Suomen julkkisten näteimmistä käsistä.

Vierailija
51/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas pääsi aivoton vapaalle ja media palkitsee rikollisia

Niin, miksi sanoma palkitsee ja antaa sun aivottomille jutuillesi palstatilaa?

Oksettava pa s k i ainen olet, ihmissaastaa.

Vierailija
52/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu kuitenkin eteni poliisin esitutkinnan jälkeen syyteharkintaan eli jostainhan se kertoo.

Odotettavissa olikin että kaatuu näytön puutteeseen koska silminnäkijöitä ei ollut muita kuin aviomies joka kiistää tapahtuneen.

Vierailija
53/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomannut, että täällä näillä turhisjulkkiksilla on äärimmäisen kiihkomielisiä kannattajia? 

Itse en näitä ketjuja seuraa. Korkeintaan käyn vilasemassa, että mistä tällä kertaa kohkataan. Olen kuitenkin huomannut, että ainakin Martina Aitolehdellä näyttää olevan todella kiihkomielisiä kannattajia. Verrattavissa lähes äärihihhuleihin. Erityisesti tulee mieleen joku ketju, jossa sitä Sofia jotain (en muista sukunimeä, kun en näitä tällaisia tapauksia todellakaan seuraa) haukuttiin alimpaan maanrakoon ja samalla Aitolehteä ylistettiin estoitta.

Saattaahan toki olla, että he ovat ihan itse itseään täällä fanittamassa, mutta koomiselta ja hieman pelottavaltakin sellainen kiihkomielisyys vaikuttaa.

Mä myönnän että olen käsifriikki. Maisalla on mielestäni tosi kauniit kädet ja fanitan ainoastaan niitä. Vielä joku vuosi sitten maisan instagrammi oli vielä avoin ja hänellä oli usein hienoja kuvia siellä. Sitten meni yksityiseksi. Muuta kiinnostusta minulla tuohon henkilöön ei oikeastaan ole. 

Vierailija
54/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisnaishullu taas puhumassa paskaa ja selittelemässä kuinka ei muka julkkikset kiinnosta. 😂😂

Vierailija
55/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkisnaishullu taas puhumassa paskaa ja selittelemässä kuinka ei muka julkkikset kiinnosta. 😂😂

Se hullu seuraa hyvin tarkasti ja kyyää kaikkea ja sepittelee loput sairaassa päässään. On yhteiskunnasta pudonnut yksinäinen ja katkera. 😁

Vierailija
56/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaa kuolaan Maisaa. M 56

Jep, yleensä M50+ kuolaa juuri Maisan näköisiä naisia :D

Vierailija
57/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näyttöä. Se ei syyttömyyttä tarkoita

Vierailija
58/86 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun useat iltapäivälehdet uutisoivat Maisasta, niin palstalla oltiin sataprosenttisen varmoja, että taatusti syyllinen. Tasaisin määräajoin oli varmaa tietoa, että nyt Maisa Torppa joutuu linnaan. Käsittely ja linnatuomio siirtyivät kyseisten irvailijoiden mielissä jatkuvasti eteenpäin, mutta edelleen varma ehdoton vankilatuomio.

Perusteena käytettiin lapsen taattua ja tahallista loukkaamista ja viitattiin jopa Vilja-Eerikan tapaukseen.

Nyt tapaus on vuotanut kuiviin ja mitään tuomiota ei tule. Luin Seiskan jutun ja sen perusteella joku/jotkut muu/t tässä näyttäytyvät erikoisessa valossa.

Pelkkien huhupuheiden levittämiseen perustuvat väitteet ovat jokseenkin absurdeja ja vaativat jo oikeuslaitokselta pitkää pinnaa. Koronan vuoksi käsittelyajat ovat lisäksi venyneet, joten tällaiset tapaukset ovat tuomioistuimelle vain haitaksi.

Vierailija
59/86 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näyttöä. Se ei syyttömyyttä tarkoita

Se nimenomaan tarkoittaa syyttömyyttä. Jos olet eri mieltä, niin kerrotko minkälaiset todisteet vakuuttaisivat sinut siitä, että jotain EI tapahtunut? Voitko todistaa itse, että et ole koskaan uhkaillut lasta?

Vierailija
60/86 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tainnut lukea juttua?

Monessa noista tutkiminen keskeytetty, kun rikokset vanhentuneet. 

Osassa ei tarpeeksi näyttöä. 

Osa mennyt eteenpäin.

Osaa edelleen tutkitaan.

Ei nyt mitenkään syyttömältä omaan korvaan kuulosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi