Maisa Torppa onkin syytön
Kyllä nyt porukka on yllättävän hiljaa, vaikka jopa Seiska on kertonut oikeuden päätöksestä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se joskus menee. Mä yritin siinä taannoisessa Maisa-ketjussa sanoa, että kaikki tämä on kunnianloukkausta, kunnes oikeuden päätös tulee. Tyhmäksi idiootiksi haukuttiin. Oli kyllä verenhimoista porukkaa. Heikkolahjaisten huutokuoro.
Jep, sama täällä. Siksi tein aloituksen. Silloin kun ei ole mitään varmoja todisteita toisen syyllisyydestä, niin kaikki spekuloinnit voisi pitää ihan itsellään. Mutta tämä palsta sai vain lisää sytykettä ja väitti mua, täysin ulkopuolista ihmistä Torpan kätyriksi tai Torpaksi.
No minut solvattiin jo parissa minuutissa hulluksi, kun vain arvelin mitä olisi voinut käydä. Puukkohippaa en hyväksy tietenkään missään muodossa. :D Mä en yleensä suosittele kenellekään mitään terapiaa, mutta nyt tulee jo sellainenkin mieleeni. -sama
Jos itse spekuloit asialla, missä ei ole mitään spekuloitavaa, niin ymmärtänet, että se on omalla tavallaan yhtä väärin kuin Torpan vainoaminen ja spekulointi pari vuotta sitten. -eri
Tämä -eri on kyllä huvittava pelle. :D
Sä oot sitten varmaan se, joka luuli mua Maisa Torpaksi joissain valikoiduissa ketjuissa :D toivottavasti saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se joskus menee. Mä yritin siinä taannoisessa Maisa-ketjussa sanoa, että kaikki tämä on kunnianloukkausta, kunnes oikeuden päätös tulee. Tyhmäksi idiootiksi haukuttiin. Oli kyllä verenhimoista porukkaa. Heikkolahjaisten huutokuoro.
Jep, sama täällä. Siksi tein aloituksen. Silloin kun ei ole mitään varmoja todisteita toisen syyllisyydestä, niin kaikki spekuloinnit voisi pitää ihan itsellään. Mutta tämä palsta sai vain lisää sytykettä ja väitti mua, täysin ulkopuolista ihmistä Torpan kätyriksi tai Torpaksi.
No minut solvattiin jo parissa minuutissa hulluksi, kun vain arvelin mitä olisi voinut käydä. Puukkohippaa en hyväksy tietenkään missään muodossa. :D Mä en yleensä suosittele kenellekään mitään terapiaa, mutta nyt tulee jo sellainenkin mieleeni. -sama
Jos itse spekuloit asialla, missä ei ole mitään spekuloitavaa, niin ymmärtänet, että se on omalla tavallaan yhtä väärin kuin Torpan vainoaminen ja spekulointi pari vuotta sitten. -eri
No eihän sitä kukaan voinut tietää, mitä siellä yleensä oli tapahtunut. Et sinä uutisotsikoista voi päätellä, ettei ole syytä ottaa tosissaan. Usein kun täytyy olla tulta, jos on savuakin, joskus taas ei.
Ja spekuloida voi tyyliin, miksi syytteet, oliko M humalassa, millaisia todisteita, onko totaalinen väärinkäsitys jotenkin vaiko täyttä valhettako?? yms.
Minä olen juuri tuo, joka kommentoin, kuinka pöyristyttävää oli tuomita M palstalla ja solvata satoja sivuja. Olen kuitenkin sen verran kokenut ja nähnyt, että tiedän kuinka ihmisen päässä voi yhtäkkiä napsahtaa, jos ja kun paineet käyvät liian suuriksi tai sairastuu psyykkisesti. Tämä on ihan normaalia spekulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sitten varmaan se, joka luuli mua Maisa Torpaksi joissain valikoiduissa ketjuissa :D toivottavasti saat apua.
Se on julkkisnaishullu, joka syyttelee kirjoittajia keskustelun aiheen tyypiksi. Jos ei hauku sen kanssa kohdetta, on aina joko julkkis itse, sen kaveri, äiti tai muu sukulainen, tai fani. :D
Ei voi muuta sanoa , että onneksi on tajunnut pois julkisuudesta. Muokattuja kuvia ja aina otsikoissa.
Miksi joku haluaa vainota julkkiksia?
Syytön mihin?
Eilen just mietin, että onpas ollut ihmeen hiljaista Maisa-saralta täällä palstalla.
Tuossa jutussa on jotain todella hämärää. Toivottavasti Seiska vielä paljastaa yksityiskohtaisemmin miksi todisteet ei riittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jutussa on jotain todella hämärää. Toivottavasti Seiska vielä paljastaa yksityiskohtaisemmin miksi todisteet ei riittäneet.
Ei ole puhuttu mitään todisteiden vähyydestä. Todisteita kun ei ollut lainkaan. Syyttäjä on jättänyt nostamatta syytteen epäillystä rikoksesta, koska ei ole olemassa todennäköisiä syitä rikoksesta epäillyn syyllisyyden tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa vainota julkkiksia?
Tekoäly kertoo:
Kuvailtu käyttäytyminen, kuten jatkuva haukkuminen, valehtelu, kyttääminen ja vainoaminen somekanavilla, voi viitata useisiin mahdollisiin mielenterveyden ongelmiin tai häiriöihin. On kuitenkin tärkeää muistaa, että ainoastaan pätevät ammattilaiset, kuten psykiatrit tai psykologit, voivat tehdä asianmukaisen arvion yksilön mielenterveydestä perusteellisen arvioinnin ja diagnoosin pohjalta.
Joitakin mahdollisia mielenterveyden häiriöitä tai ongelmia, jotka voivat ilmentyä tällaisessa käyttäytymisessä, voivat olla esimerkiksi:
Persoonallisuushäiriöt: Jotkut persoonallisuushäiriöt, kuten narsistinen persoonallisuushäiriö tai antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, voivat aiheuttaa toistuvaa kyseenalaista käyttäytymistä, kuten haukkumista, valehtelua ja vainoamista.
Mielenterveyden häiriöt: Esimerkiksi ahdistuneisuus- tai masennushäiriöt voivat vaikuttaa yksilön kykyyn hallita tunteitaan ja sosiaalisia vuorovaikutustaitojaan, mikä voi johtaa epäasialliseen käyttäytymiseen.
Riippuvuudet: Joissain tapauksissa sosiaalisen median tai internetin käytön liiallinen riippuvuus voi vaikuttaa henkilön käyttäytymiseen ja ajatusmalleihin.
On tärkeää ymmärtää, että tämä on vain spekulaatiota, eikä se ole diagnoosi. Ainoastaan ammattilaiset voivat tehdä pätevän arvion yksilön mielenterveydestä, joten jos olet huolissasi jonkun käyttäytymisestä, kannustan sinua rohkaisemaan heitä hakemaan apua ja tukemaan heitä mielenterveyden ammattilaisten puoleen kääntymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten asiat muuttuivat. Ensin Maisaa rienattiin ja haukuttiin oikein urakalla. Myös oletetut ystävät käänsivät selän ja haukkuivat.
Palstallakin luvattiin häkin heilahtavan, lasten sijoitusta ja avioeroa.
Ja mitäs nyt? Ei vankilatuomiota, ei eroa eikä lapsen uudelleensijoitusta. Ei hitto, että osa ihmisistä on sairaita.
Ystävät olivat syytteiden takana? Vaiko lapsipuolen äiti?
Tämä sama julkisten haukkuja ottaa ihan hulluna kierroksia, kun hänen idoliaan arvio. Naurettu tuolla toisessa ketjussa ja poistettu kaikki sen viestit.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei riitä iso omenan ketjussa kuolemalla mässäily? Mene hoitoon.
Maisa Torppa on ihan paras ja moni kadehtii häntä!!
Oliko kyse syyttömyydestä vai ihan vain näytön riittämättömyydestä? Syytekynnys tässä kuitenkin ylittyi. Muistuttelen. Jotakin kai de facto siis tapahtunut? En tiedä. Arvelen. Jos olisi ollut ihan höpö juoru ilman näyttöä, eihän sellainen etene syyttäjälle asti. Mutta en ole juristi. En väitä.
Eli siis näyttöä ei löytynyt, koska kukaan paikalla olijoista ei joko nähnyt, tai ei halunnut kertoa nähneensä tapahtunutta. Syyte siis raukesi, eli ei pystytty todistamaan, oliko väitetty teko tapahtunut vai ei.
Oliko teko tapahtunut vai ei, sitähän ei tässä käsitelty lainkaan, koska syyttämään ei todisteiden puuttumisen vuoksi edes alettu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyse syyttömyydestä vai ihan vain näytön riittämättömyydestä? Syytekynnys tässä kuitenkin ylittyi. Muistuttelen. Jotakin kai de facto siis tapahtunut? En tiedä. Arvelen. Jos olisi ollut ihan höpö juoru ilman näyttöä, eihän sellainen etene syyttäjälle asti. Mutta en ole juristi. En väitä.
Kuulopuheita ja siihen se todistelu on jäänyt. Koska on ollut lapsikin kyseessä, niin on ollut erityistarkkaa. Ja sitten mitään ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammanen ääliö se Törppö silti on.
Eikä oo tapaamisoikeutta ensimmäiseen lapseen muuta kun valvotusti, melkonen mamma.
Julkkishullu bongattu.
Maisahullu bongattu, onko menny Maisa viinipullo jo?
Meinaatko koko illan kirjotella itestäs 😅
Hymiöhullu varastaa apteekista kierrätettäväksi jätettyjä jätteitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun päässäsi on kateelisen ja katkeran sairasta hämäärää. Eikö lääkkeet tehoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on julkkisnaishullu, joka syyttelee kirjoittajia keskustelun aiheen tyypiksi. Jos ei hauku sen kanssa kohdetta, on aina joko julkkis itse, sen kaveri, äiti tai muu sukulainen, tai fani. :D
Tämä tiedetään ja tunnetaan. Olen sen haukkumisviestejä poistanut tuhansia talven aikana. Ei sillä ole muuta elämää.. Oikeesti säälittävä.
Sanoman työntekijä. Ns. mielipiteenmuokkaaja.