Onko tosiaan niin, että naapurin koira ei tule ikinä oppimaan hiljaiseksi? Taas tuo räksytys jatkunut koko aamun.
Kommentit (25)
Koirien ja lasten pito kerrostaloissa pitäisi lailla kieltää.
Täällä sama, aamulla kävin pihalla niin sama järjetön rätkytys jatkuu siitä, mihin illalla jäi.
Ja mikään laillinen eli käytettävissä oleva keino ei ole tuonut muutosta.
Omistajat hulluja, koirat hulluja, ketään ei kiinnosta.
Haukkuu yksinäisyyttään ja tekemisen puutetta.
Isännöitsijään yhteys ja jos ei auta niin poliisiin. Ei tuollaista mekkalaa tarvitse kenenkään kuunnella. Jos asut omakotitaloalueella niin ei auta kuin muuttaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu yksinäisyyttään ja tekemisen puutetta.
Voi olla myös vahtivietti ja luulee auttavansa raportoimalla kaikista havainnoista.
Sulla on vaan pinna niin kireällä että kaikki äänet raivostuttaa. Miksi eläimen pitäisi mykkä olla? Jotkut koirat haukkuvat, jotkut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijään yhteys ja jos ei auta niin poliisiin. Ei tuollaista mekkalaa tarvitse kenenkään kuunnella. Jos asut omakotitaloalueella niin ei auta kuin muuttaa pois.
Kyllä siihenkin on keinot.
Mulla on myös naapurissa haukkuva koira. Olen koiraihminen mutta kyllä se risoo kuunnella 6 h putkeen haukkumista seinän takana. Mielummin kuuntelen itkevää vauvaa. Koiran haukku on todella raskasta kuunneltavaa.
Ei ne koirat minua haittaa kerrostalossa, mutta seiniin koputtaminen saa v käyrän nousemaan silmän räpäyksessä.
Mitä muita eläimiä edes on, jotka huutavat enimmän aikaa kurkku suorana, pienimmästäkin rasahduksesta aloittaen? Joku borneon viidakoiden mölyapina? Muita?
Kysy muilta häiritseekö ja jos niin kerätkää nimiä ja hallituksen puheenjohtajalle. Käykö aamupissillä kunnolla ulkona? Onko liian paljon yksin koira.
Helppo homma ap. Lihapulliin rauhoittavia tms. mömmöjä ja tiputat ne postiluukusta sisään. On rauha taattu päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös naapurissa haukkuva koira. Olen koiraihminen mutta kyllä se risoo kuunnella 6 h putkeen haukkumista seinän takana. Mielummin kuuntelen itkevää vauvaa. Koiran haukku on todella raskasta kuunneltavaa.
Laitan ropellin ja ilmanpuhdistimen pörisemään jos kuuluu jotain jostain, ne katoaa siihen kohinaan jos ei kovin kovaa huuda tai kolise.
Haukkuminen on koiran työtä - paras tottua tai muuttaa pois.
Laita telkkari tai musiikki päälle tai lähde ulos
No täällä omakotitalossakin kuunnellaan naapurin huutavaa rakkia päivät pitkät. Tarhassa huutaa ja haukkuu jokaista liikkuvaa ruohonkortta, ihmisistä ja muista koirista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan pinna niin kireällä että kaikki äänet raivostuttaa. Miksi eläimen pitäisi mykkä olla? Jotkut koirat haukkuvat, jotkut eivät.
Opeta se rakkisi hiljaiseksi älä sössötä. Ääntä saa lähteä muttei jatkuvasti tietenkään. Minä minä minä..
Koska naapurin kakarat oppii hiljaiseksi? Ei koskaan eli piikille mars
Piikille sekä koira että sen omistaja.