Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä 12kk lapsen kanssa? Kotiäidillä tylsää

Vierailija
24.05.2023 |

Mitä te teette vauvan/taaperon kanssa päivät pitkät? Minua vaivaa aivan järkyttävä tylsyys, kun en keksi enempää tekemistä. Vauvan päikkäriajan siivoan ja opiskelen. Käymme ulkona kahdesti päivässä, katsotaan kirjoja, leikitään Vauvaa ei vaan kovin kauaa kiinnosta ja lähtee kiipeilemään sohvalle tai aukomaan laatikoita, ja minä katson vieressä.
Asumme maalla ja mies vie meiltä auton päiväksi (noin 10 tuntia, eli melkein koko ajaksi kun vauva on hereillä) ja julkisia ei täältä kulje, joten emme voi mennä vierailemaan mihinkään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme uusavuttomuutta. Vuoden ikäinen lapsi ei ole enää avuton pikkuvauva, ja sen kanssa voi tehdä kaikkea yhdessä ja ottaa mukaan kotihommiin. Vain yhden lapsen äidit ehtivät pitkästyä...

Kotihommiin? Saisinko esimerkkejä?

Minulla on 11kk vauva ja vaikea kuvitella että kuukauden päästä saisi mitään hommia yhdess tehtyä. Tällä hetkellä kun yritän viikata pyykkejä, vauva repii viikkaukset auki. Tiskejä tiskikoneeseen? Vauva yrittää kiivetä tiskikoneeseen ja heittää mukit lattialle. Entäs pesukoneen täyttö? Ei onnistu, vauva repii pesukoneesta pyykit pois.

Kai olen sitten uusavuton.

Sitä varten on erilaiset vyöt ja aitaukset millä estetään ettei vauva pääse tekemään tihutöitä eikä joudu vaaraan.

Vierailija
42/43 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksista.

Joku sanoi, että tee sitä, mitä tekisit ilman lasta. Jos lasta ei olisi, tekisin töitä ja opiskelisin :D

Haluan hänet kuitenkin pitää vielä kotona ainakin muutaman kuukauden, minkä takia vinkkejä kyselen.

Eikö sulla ole muuta elämää kun työ? Ei harrastuksia?

Tottahan toki, mutta kyselinkin vinkkejä siihen, mitä tehdä vauvan kanssa. En voi häntä harrastuksiin ottaa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no höh....sun pitää saada oma pikkuauto jolla pääset kurvailemaan minne haluat....tuohan on kuin vankilassa istuisit. halpoja autoja on pilvinpimein myytävänä...jospa sullekkin löytyy oma menopeli. :) 

kirjoitellaan tänne ajankuluksi ... onhan tämäkin hyvää viihdettä.