Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex oli mulle ja lapsillemme liittomme aikana oikeasti kamala, nyt eron jälkeen

Vierailija
23.05.2023 |

Kun etäisyyttä häneen ja yhteydenpito minimissä, olen alkanut epäilemään itseäni. Olen alkanut kyseenalastamaan näitä meillä sattuneita asioita. Tai en ehkä niitä sattuneita asioita, enkä sitä minkälainen oli minulle, isänä liittomme aikana. Vaan sitä, että olisi edelleen samanlainen. Olen alkanut ajatella, että ehkä hän nyt on muuttunut. Parempi, onnellisempi, tasasempi. Ehkä minä vaan olin hänelle niin täysin väärä, ja siksi elämämme oli aika karseeta. Siksi hän oli kireä myös lapsille. Nyt arki ei kuluta yhtä paljon, lapset eivät ole siinä jatkuvasti ja ennen kaikkea minä olen pois. On uusi täydellinen rakkaus, aikuisten välinen suhde ilman kasvatusvastuuta.

Tämä ajatukseni estää minua esimerkiksi tekemästä hänestä, tai lapsistamme huoli-ilmoitusta. Aiemman toiminnan perusteella siihen todella olisi aihetta. Tai ottamasta muuten yhteyttä viranomaisiin. Tai ottamasta asianajajaa selvittämään asioitamme.
Nyt tätä uutta isää on kestänyt pian kaksi kuukautta.
Tai no, osittain uutta, onhan tässä ollut jotain välillä. Lähinnä minua kohtaan. Mutta myös yhtä lasta.

Mutta, todella epäilen itseäni, huomaan että vähättelen kokemaani. Ihmiset joille asioista kerron reagoivat aivan toisin. Tämä hämmästyttää minua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tätä pohtia jonkun ammatti-ihmisen kanssa? Ymmärsin, että huoli lasten hyvinvoinnista isän kanssa kyseessä?

Vierailija
2/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ja luonne vammaiset ei koskaan muutu. Hän haluaa sinut takaisin, jotta voi kokea suuruuden tunteita nöyryyttämällä sinua. Olen käynyt 7v helvetin sellaisen ihmisen kanssa. Ensin olet maailman ihanin ja jos et tee, kuin hän haluaa, alkaa elämässä helvetti!! Älä nyt missään nimessä palaa vanhaan, kun olet päässyt jo irti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole missään nimessä palaamassa vanhaan. En todellakaan halua siihen kamaluuteen takaisin. En ikinä uskoisi hänen olevan minulle erilainen, tai toimivan toisin, jos olisimme kokonainen perhe.

Vierailija
4/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä, että onko oikeasti nyt pysyvästi erilainen ilman minua? Onko huoleni lapsista turha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi